KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همه ی دنیا ...

        برای دنیا ممکن است یک نفر باشید،


اما می توانید برای یک نفر همه ی دنیا باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی - برق شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 00:13

دوستان کسی میتونه برنامه هفتگی و برنامه امتحانات نیمسال دوم 90-89 دانشگاه خواجه نصیر رو برای من بفرسته؟
میخوام یه درس رو مهمانی بگیرم
مخابرات 1 یا فیزیک مدرن
لطفاً اگه دارید بفرستید خیلی حیاتیه
خیلی ممنون

mahdi_mbi [at] yahoo [dot] com

سلام دوست عزیز
درس مخابرات ۱ ارائه شده ولی زمان مهمان شدن گذشته!

حمیده احمدی شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 00:24

وایییییییییییییییییییی
رویاااااا جون تبریییییییییییییییییییییییییک
خیلیییییییی خوشحال شدم

بله کاملا مشخصه که خیلی خوشحالید ...
چون نظر واسه پست پایینی بود
منم برای ایشون آرزوی موفقیت دارم ...

مهدی - برق شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 01:20

دستت درد نکنه برادر

خواهش میکنم عزیز

زهرا -نرم افزار شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 14:01

سلام......
خیلی قشنگه!..........
همین پست خودتونو میگم...

سلام
ممنون از لطفتون

مهسا احمدی شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 21:43

واااااای حمیده از دست توو

ممنون اقای پاکروان قشنگ بود


خواهش می کنم

شقایق - جابرانصاری شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 23:41

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد