KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عضو طالبانم !

عضو طالبانم 

  

عضو طالبانم  

                  روزگارم بد نیست

                                          شاه تفنگی دارم 

خرده فشنگی 

                           اعصابی نازک تر از برگ درخت !

و بن لادنی که در این نزدیکیست      

                                            من وضو با خون مردمم می گیرم

نظرات 8 + ارسال نظر
کیارش مظری پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:36 http://شیداب دات نت

lol

مرسییییییییییییی کیارش گل

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:47

آخی! چه شعر لطیفی!

یاد کتاب بادبادک باز افتادم! ...

من یاد سهراب سپهری افتادم !

تنکس

حمید توکلی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 19:24

رفتی تو لیست ترورشوندگان فردا!

انا لله و انا الیه راجعون

نیلوفر کبیری پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 20:26

hehe tnx

منم thx

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:30

جالب بود مرسی

ممنون آقا حامد !

رویا خدابخش پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:33

اوه!

اوه اوه !

رفیق پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:58

و سر سوزن عقلی

مرسی از شعرت

کشوری دارم بهتر از برگ درخت!!!...
خواهش میکنم

شقایق - جابرانصاری جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 22:19

!

ایضا" همون شکلک ها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد