KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تبریک قبولی در دانشگاه به یکی از همکلاسی های هنرمند

سلام علیکم


با توجه به اینکه روز یکشنبه قراره به برندگان مسابقات اخیر برگزار شده در همکلاسی هدایایی داده شود ( پست مربوطه را مطالعه کنید ) ، به کسی که نام ایشان را که از فعال ترین و شاداب ترین نویسنده های همکلاسی هستند حدس بزند نیز از دست خود ایشان هدیه ای خواهیم داد .


پ ن: اسمایلی بخشیدن از کسیه خلیفه


از طرف همه همکلاسی های قدیم و جدید همکلاسی قبولی ایشان را در رشته گرافیک تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون ایشان در هنر و هنرِزندگی را دارم.

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر پورنصرت پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 17:57

اول

تبریک می گم مدیر زحمتکش و نمونه همکلاسی.

انشاالله همیشه موفق و موید باشند.

حمید توکلی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:10

دوم!

کپی از اول!

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:24 http://nasrabad.com

سوم!
نفر اول و دوم حدس تون کو پس؟ خیلی راحته ها؟ جیایزنه نمیخواین؟

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:36

به به!!

به ...( جیک جیک ) ....عزیز تبریک میگم! ایشالا موفق باشه در این زمینه هم!

واسه اینکه بعدا نگین کدوم ... ( جیک جیک ) .... و اینا : ...( جیک جیک ) .... منظورمه!

سلام خانوم جعفری :دی
خوبید؟ :-"

چون شما قبلا جایزه بردید نظرتون به شکل بالا فیلتر شد :دی
تا بقیه همکلاسی ها هدیه دریافت کنند ازشون ;;)

باشد که رستگار شویم :دی

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:52

دست بردن در نظر دیگران در شب روشن!؟؟؟؟ !

چیزی در مورد تفنگ آبپاش که توش بجای آب اسید باشه شنیدین؟

یکشنبه تشریف میارین؟ (اسمایلی فعال شدن قاتل درون)! !

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:55



من؟ کی؟
اینجا کجاست؟ من کجام؟ بهر چه آمده ام؟ :دی

یکشنبه تصمیم داشتم تلاشم رو بکنم که بیام، اما الان که یه خورده فکر می کنم ....

وجدان نویسنده: چرا می ترسی ؟

اخه مگه عدالته یکی دوتا جایزه ببره؟ بله ؟؟؟ :دی
نه شما بگو؟ عدالته؟

هوداد مسلمی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 19:53

من بگم؟ من بگم؟ :دال
(خ.ر-خ)

)-b
تقلب میرسونی؟ :دی

رویا خدابخش پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 20:28

هرکیه باید یکشنبه شیرینی بده ها! وگرنه میندازیمش توی استخر یخ زده ی ملت!!

راستی میدونم که از شما و بقیه دوستانی که نظر گذاشتن تشکر میکنه! !!

مگه می تونه شیرینی نده؟
ازش مجسمه یخی میسازیم اصلا :دی

نیلوفر کبیری پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 20:29

به به به سلامتی مبارک باشه خانوم مدیر گل کلی عرض تبریک

اگر میدونید بگید جایزه در انتظارتونه هاااااااا

فاطمه رنگرز جدی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:30

خیــــلی خوشحال شدم !!!...

خیلی به دوست خوبمون تبریک میگم !!

باعث خوشحالی منم بود
بخصوص که اولین نفری بودم که متوجه شدم و قول شیرینی :دی

مسعود افشار پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:38

جواب سوال دختر دایی دوتا از رفیقای خیلی صمیمی بنده است. یعنی اسمشون رو بگم؟

چه پیچیده :)) خوب میدونی بگو مهندس جایزه بگیر ازشون :دی

محمد رضا کمالی فرد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:43

تبریکککک :)
شرینی یادش نره ها :دی

نیلوفر کبیری پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 23:01

اقای نصر ابادی کی گفته من میدونم چرا شایعه درست میکنین

من؟ شایعه؟ :-"

سید حسین هاشمی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 03:39

تبریک!
اگر همونی که می خواستند قبول شده باشن، بعدنا که اونطور که گفتن بازیگر شدن امضا بدن :دی
شیرینی هم بدن
مدال ما رو هم بذارن تو پلاستیک خیس نشه :دی

آفرین شما هم که اصلا نمیدونید :-"
کل نظر رونوشت به خودشون :دی

رفیق جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 11:28

تبریک می گویم اما
دوستان برگزاری اردوی مختلط در دانشگاهها جایز نیست چه در داخل دانشگاه و چه خارج از دانشگاه ٬ کشور ما یک کشور اسلامیست درست نیست برای بیگانگان خوراک جور کنید - آقای کامران دانشجو وزیر علوم با هر گونه برگزاری اردوی مختلط مخالف هستن- برای یک لذت زودگر دنیوی و چند ساعتی چاپلوسی دنیای خودتان را به آخرتان نفروشید که گناهان صغیره راه را برای کبیره ها باز می کنند.استغفار کنید استغفار کنید!

پیروز و پایدار باشید ان شاالله !

پاسخی برای نظر شما دوست گرامی تایپ کردم اما بدلیل اینکه نام خود را ذکر نکردید تا بدانم چقدر روی اینجانب شناخت دارید ارسال نمی کنم، پاسخ شما با دیگر دوستان.

فقط بگویم: این گردهمایی در یک مکان کاملا عمومی است.

راستی در مورد آقای دانشجو عرض کنم هرموقه ایشان در مورد مشکلات فراوان اجتماعی-فرهنگی- اعتقادی و در آخر علمی ای که با اجرای آموزش الکترونیکی در کشور ایجاد شده است رو آگاهی پیدا کردند، می تونیم نظرشون رو در مورد این گردهمایی ها محترم تر بشمریم!

هوداد مسلمی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 11:45

دوستان من پارتیشن میارم نگران نباشید :دال
آقایان اینور پارتیشن، خانمها اونور پارتیشن :دال

:))

رویا خدابخش جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 18:31

:)) پارتیشن فکر خوبیه!

توی کیسه گذاشتن جایزه ها هم ایده ی خوبی بود!!

سینما هم که ... الان که گرافیک قبول شده ولی روی اونم داره فکر میکنه همیشه! :دی

اینم اردو نیست فقط اتفاقی همه داریم همزمان میریم یه مکان عمومی!! ممنون، ولی ما دانشجو های خوبی هستیم!

باز ممنون از آقای نصرآبادی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد