KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من / وژدانم / این ترنت

سلام.


من روز دوشنبه همین هفته یک شرکت که مایل بود سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی در این ترنت( In Ternet ) ایران رو در مدتی کمتر از 5 سال داشته باشه منصرف کردم. از این بابت بسیار احساس آرامش میکنم از ناحیه وژدان و خیلی هم خوشحالم که از نابود شدن این مبلغ سرمایه در کشورمون جلوگیری کردم. شدیدا دعوت میکنم بگردین از این مدل شرکت ها رو پیدا کنید و نجاتشون بدید!!


چه مشتاقیم ما!


زنده باد فیلترینگ! زنده باد این ترنت!

مرتبط: برای توسعه ی عدالت، ناچار به فیلتر سایت ها شده ایم...

نظرات 4 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:01

وژدانت بمونه لای در
یهو دیدی یه چیزی از توش در میومد خب! :دی

حمید توکلی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:08

!
اینترنت محکوم است چون رسانه است، نه به صرف رسانه بودن بلکه چون مردم در این رسانه اندکی موثرند محکوم است!

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:55

ممنون از اینکه به توسعه عدالت و اینا کمک میکنید! !

خودتون رو به دولت معرفی کنید شاید به واسطه این حرکت خیرخواهانه یه پستی چیزی در نظر گرفتن واستون! !

(بابا حالا یکی میخواست یه حرکتی بکنه واسه این مملکتا...)

رویا خدابخش پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:25

نایس! حیف میشد انصافا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد