KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قالیباف یکی از سه شهردار برتر دنیا- یا - چند خبر فشرده

دو سه شب قبل، بصورتی یواشکی و بی سر و صدا، شهرداری تهران بعنوان یکی از پنج شهر برتر جهان در حوزه توسعه حمل و نقل پایدار کسب افتخار کرد و از محمدباقر قالیباف، بعنوان شهردار موفق تهران بمنظور شرکت در این اجلاس و سخنرانی و دریافت تندیس تقدیر دعوت به عمل آمد.

اما به دستور رئیس دولت، وزارت امور خارجه به بهانه‌ای واهی اجازه‌ی خروج از کشور و حضور قالیباف در امریکا را نداد و بجای او علیرضا دبیر راهی واشینگتون شد؛

و دعوت کنندگان بصورت ویدئو کنفرانس با قالیباف ارتباط برقرار کردند!


این حرکت در حالی انجام شد که احمدی نژاد هر سال به همراه انبوهی از اطرافیان و نزدیکانش به این کشور سفر می کنند.

به نظر می رسد این حرکت کودکانه به منظور  چنگ و دندان نشان دادن جناح انحصار طلب جهت مبارزه ی پیش از موعد انتخاباتی دوره ی آینده که در آن به احتمال فراوان قالیباف نامزد رقیب جناب بقایی یا مشائی خواهد بود باشد.

همچنین لازم به ذکر است که کسب این موفقیت در حالیست که نزاعی چند ساله در عرصه ی حل مشکل ترافیک میان شهرداری و دولت در عرصه ی مترو و کار شکنی دولت در پرداخت بودجه ی مصوب اختصاص یافته به مترو در جریان است.



این اتفاق در حالی رخ داده که نمودهای دیگری از دیکتاتوری بر چهره ی مقامات بلند مرتبه ی کشور اخم نشانده؛ بعد از تلاشهای جسارت آمیزی که در ماه های اخیر برای کاستن از ارزش مجلس شد، و اعتراضات زیادی که بر انگیخت.

رویداد بر می گردد به در دست گرفتن سرنوشت تایین رئیس بانک مرکزی و نفوذ بر آن که تا پیش از مصوبه ی اخیر مجلس در دستان رئیس دولت بود و مصوبه ی مجلس از دستانش گرفته شده بود و احمدی نژاد قصد داشت طبق عادت با پرخاشگری های مختص خودش این نفوذ بر سرمایه های ملی را در دستانش نگهدارد.

و کار به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت رسید که با حکمی نصفه و نیمه به نفع دولت مصوبه را تغییر داد.

اما احمدی نژاد بر خوی تمامیت خواهی اش تکیه کرد و با نامه ای به نمایندگان مجلس، گستاخانه به توبیخ آنها و زیر سوال بردن مجمع و اختیاراتش که از سمت رهبر تعیین شده پرداخت.


در یک جمله اینکه ؛ احمدی نژاد همچون همیشه با قلدری خواهان پریدن از روی قانون اساسی ست


احمد توکلی هدف احمدی نژاد از نگارش آن نامه را یک بهانه‌جویی برای پوشاندن مشکلات اجتماعی پیش‌رو و فرافکنی ضعف‌های جدی اقتصادی به‌ویژه در بخش تولید دانست


علی مطهری نیز گفت: در این نامه چند نکته وجود دارد. اول این که ایشان گفته‌اند بر اجرای دقیق قانون اصرار دارم. این امر جای خوشوقتی است! اما باید توضیح دهند که پس چرا برخی قوانین مانند قانون تسهیلات ارزی برای مترو و حمل و نقل عمومی را اجرا نمی‌کنند.

همچنین در دفاع از این مصوبه اظهار کرد: در دوره اول ریاست جمهوری‌ آقای احمدی نژاد چند رئیس کل بانک مرکزی به طور ناگهانی تغییر کردند و عدم ثبات در سیاستهای پولی و مالی کشور ضربه‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور و ارزش اموال مردم وارد کرد و مانعی برای سرمایه‌گذاری شد.


و این در حالی ست که مطهری چند صباحی ست صحبت از شکستن تابوی سوال از رئیس دولت می کند و با جدیت بدنبال این موضوع است.


در پس همه ی اینها همچنان پرونده ی فساد اقتصادی رحیمی (معاون اول احمدی نژاد) در دادگاه گشوده است و باز هم دولت عدالت محور با تهدید نمایندگان پیگیری کننده ی این پرونده ی اقتصادی، قصد جلوگیری از روشن شدن حقیقت را دارد.


آقای جنتی هم که تا مدتی قبل بد قلقی می کردند و به چک و چونه ی دولت گیر می دادند، در نطق نماز جمعه ی خود گفتند :"مجلس با دعوت از وزیران، وقت آنها را نگیرد"!

حالا باید به ایشان فرمود که آقای وزیر راه که بعد از سقوط هواپیمای تهران ارومیه محکم صندلی ش را گرفته بود و گفته بود: "هنوز نسبت به خیلی دیگر از جاها کمتر سانحه داریم"، را قلم بگیرید لطفا!

علی الحساب ایشان به مجلس احظار شده جهت اندکی استیضاح.


خلاصه که کلی اتفاقات افتاده این چند وقت!

___________

پیش پی نوشت: در مراسمی که در شب دوشنبه برگزار شد، شهردارهای شهرهای گوانگژو چین، لئون مکزیک، تهران، نانت فرانسه و لیما پرو به ترتیب مورد تقدیر قرار گرفتند.


پ‌ن۱: همچنان نه به شدت برف می بارد، و حتی باران نم نمی!


پ‌ن۲: هدفمند نمودن یارانه ها به شدت بر هیچ قیمتی تاثیر نگذاشته و به شدت موفق اجرا می شوند ؛ و امام زمان به شدت آن را مدیریت می کند!


پ‌ن۳: تیم ملی به شدت حذف شد!


پ‌ن۴: و ما همچنان به شدت قدم می زنیم در این آشفته بازاری که این به شدت پاچه‌ی آن را گرفته و آن به شدت پاچه‌ی این را و یکی دیگر به شدت پاچه‌ی هر دوتای آنها را.

و ما همچنان به شدت قدم می زنیم باز...


پ‌ن۵: روسیه هم به بهانه ی ورود ویروس استاکس نت به تاسیسات هسته ای بوشهر یک سال دیگر قرار است ملت ما را به شدت بچاپد


پ‌ن۶: سانتریفیوژهای به شدت فعال ما هم به کمتر از یک سوم کاهش یافت و گویا ما بقی خاموش شدند و البته ربطی به کوتاه آمدن در مقابل فشارها ندارد. آقایان همچنان به شدت بر مواضعشان هستند به جان بچه شان!


پ‌ن۷: آقای هاشمی رفسنجانی گفته که هنوز به شدت بر مواضعش که در آخرین نماز جمعه اعلام کرد کرده پایدار است و به آن معتقد است.

متن نماز جمعه ی ایشان را از اینجا بخوانید اگر حوصله تان می کشد.


پ‌ن۸: الان شما یه چیزای کلی ئی از اتفاقاتی که حین امتحاناتون افتاد می دانید


پ‌ن۹: هر کاری کردم موضوع جناب رحیمی را فشرده وار بنویسم، دیدم حق مطلب ادا نمی شه و یهو یه چیزی جا می ماند و شرمنده ی آقای احمدی نژاد و دار و دسته شان می شیم.

باید یه مطلب جدا به ایشون اختصاص داد.


_______

پی نوشت جدی: مطرب ِ گورخانه به شهر اندر چه می‌کند ...


____________

تصاویر مرتبط:

ایشون قالیبافن، امریکا هستن مثلا


سمت راست تصویر علیرضا دبیر هستن که الان قالیباف بودن مثلا!


ایشون لاریجانی هستن رئیس مجلس مثلا!


ایشون آقای جنتی هستن ، کاپیتان شورای نگهبان مثلا!


ایشون تیم ملی هستن، فوتبال بازی کردن مثلا!


ایشون امپراطورن، مربی بودن مثلا!


اینام که می خندن مثلا


____________

متنهای مرتبط:

نظرات 15 + ارسال نظر
م- پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 07:42

به آقای قالیباف هم تبریک می گم و به خودمون
متن خیلی خیلی بسیارخوب و فشرده ای بود..
پ ن ها هم همینطور
تصاویر مرتبط که عالی بودن اصلن
برای امتحاناتون اینقدر سوت و کور شده؟

ممنون!
قابلی نداشت
حل می شود ایشالله :دی

رفیق پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 11:48

عیبی ندارهههههههه
مهم برگزیده شدنه

درسته
یخورده اطلاع رسانی عرض کردیم که عرض کرده باشیم :دی

زهرا .عسگری پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 16:28

ما هم داریم زندگی میکنیم مثلا!!همه چیزم که فراوون از عدالت بگیر تا آزادی البته از نوع مطلقش مثلا...!

حالا شما می فرمائید الان چه کنیم مثلا؟ :دی

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 19:03

یادمه چند سال پیش هم (دقیقا نمیدونم فک کنم دو سال پیش) نامزد10 شهردار برتر دنیا شده بودند!!

اون سال هم کسی خیلی صداش رو در نیاورده بود! !

حرکت های مدیریتی خوبی از ایشون دیده شده. چه وقتی که پلیس 110 رو پایه گذاری کردند و نیروی انتظامی رو متحول چه الان توی شهرداری!!

امیدوارم موفق باشند!

آقای قالیباف ار مدیران موفق کشور هستند و این چند ساله شاید به علت ضعف شدیدی که از سمتسایر مدیران دولتی شاهد بودیم، مدیریت خوب ایشون بیشتر در چشم آمد.
در امر فرماندهی نیروی انتظامی به وضوح شاهد هستیم
تفاوت سطح مدیریت قبلی و امروز رو

موفق باشند و باشید
سپاس از نظرتون

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:52

چه عجب دیدیم شما جق وباطل رو قاطی نکردی
به این میگن یک انتقاد

من مانند همیشه نوشتم،
شاید در این متن حق و باطلی که شما به آن معتقدید، با اعتقاد بنده نزدیک بوده
و این شاید نشان از این باشد که شما فقط به دید خودتون احترام می گذارید و بقیه رو دروغگو و سوء استفاده گر خطاب می کنید مانند نظراتتون در پست های قبل بنده و چند نویسنده ی دیگر!

به هر حال می تونه نشونه ی خوبی باشه که این متن نظر شما رو جلب کرد!

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 21:53

"حق"، عذر میخوام

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:03

به نظرم روشن صحبت کردن خیلی چیز ها رو مشخص میکنه .
معلوم میشه حق کجاست باطل کجاست

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:11

یکی یکی یادم میاد !
چون قبل نتونستم مطرح کنم :
شما در مورد شهید مطهری گفتید ایشان فرموده اند که باید به مردم این اجازه را داد که اشتباه کنند تا در طول زمان به بلوغ سیاسی برسند . این را همه قبول داریم . ولی خود آن را با (رای کیفی شما بر کمی می چربد) نقض کردید .
چرا که منظور شما از کمی عامه مردم بودند .

خیر
شما باز تعابیر و برداشتهای ذهنی خودتان را به بنده نسبت دادید

موضوعی که از سخنان شهید بزرگوار مطهری اشاره کردم، یادآور عمل به آن در زمان خمینی کبیر و ماجرای بنی صدر ، و عمل نکردن به آن در زمان آقای خامنه ای و احمدی نژاد بود.

بنده قطعا معتقدم هر رای یعنی یک عدد؛ نه یک کیلو و نیم کیلو.
و مثلا رای رهبر با رای بنده نباید متفاوت باشد از لحاظ وزنی.
و اصلا این انتقادی بود که در تفاوت انتخاب و انتصاب وارد داشتیم!

پس از انتخابات بنده معتقد به تقلب در سطحی آنچنان تاثیر گذار نبودم لیک معتقد به تخلف های وسیع و تاثیر گذار و مهندسی شده بودن اعمال پیش و پس از انتخابات در ایجاد یک جو مشخص و پر تنش بودم
پیش از انتخاب مثلا با قطع سرویس اس ام اس و فیلترینگ غیر قانونی سایتهای مخالف، و بستن تنها روزنامه ی کاندیدای مخالف، و بر هم زدن کمپین های قانونی و مجوز دار و متفرق کردن مردمی که نظرشان نظر آقایان نیست، با استفاده از باطوم و در مقابل دادن همه گونه امکانات به هواداران خود؛ و ...
و پس از آن با ادامه یافتن قطع سرویس پیام رسانی و تلفن و ارتباط موبایلی و اینترنت، و تحریک و تحقیر معترضین و ایجاد بلوایی که از آن ماهی دلخواه را بگیرند و حذف کنند و برچسب بچسبانند به هر کسی که نظرش کمی متفاوت است با آنها.
کمیته ی صیانت از آرای مهندس موسوی به آن ها در گزارشی تفصیلی در 18 بند مستدل به بسیاری از موارد اشاره کرد
نظیر تخلفات مناظراتی و تخلفات صدا و سیما و استفاده غیر قانونی از وزرای کابینه نظیر جناب متکی و الهام و بسیاری دیگر بعنوان سخنران سفرهای تبلیغاتی و استفاده از هلیکوپتر دولتی ، استفاده از هواپیمای دولت. هزینه های دولتی با تراکت های تبلیغاتی نامزدی خاص، افزایش حقوق ها در هفته های منتهی به انتخابات و بسیاری موارد دیگر

کمی فکر کنید ببینید اینها اعتراض به در نظر گرفتن کیفیت است!؟

اما در مورد شکایت نزد شورای نگهبان. من همجهت با مسئولین کمیته ی صیانت از آراء آن زمان هم "بردن شکایت نزد متشاکی" را نمی پذیرفتم.
اول به دلیل عدم استقلال دستگاه قضا، و اینکه در حقیقت ما به عملکرد های خلاف قانون این شورا مثلا در موضع گیری های صریح پیش از انتخابات معترض بودیم.
جناب جنتی و 7 عضو این شورا پیش از انتخابات صراحتا به نفع احمدی نژاد موضع گرفته بودند و به پشتوانه ی رهبری مثلا ایشان را حمایت علنی می کردند و مخالفین شان را تهدید می کردند.

* این موضوع رو در نمای کوچکتر، در شکایت علی دایی از "فدراسیون فوتبال"، به "فدراسیون فوتبال" شاهد بودیم؛ و نتیجه اش را دیدیم!

عدم ادامه دادن بحث ها از سمت بنده دقیقا به نداشتن زمان کافی باز می گردد. و اینکه برخی موارد بارها پیش از این به بحث گذاشته شده و دیگر انگیزه ای برای پرداختن بیشتر به این دست موضوعات نیست.
این روزها هم به شدت درگیرم و شاید تنها برای خواندن لاگین کنم نه نگاشتن.
حال که دوباره پیش کشیدید پاسخ دادم که عدم پاسخ دادن را بر بی احترامی نگذارید
این بخشی از نظر بنده در مورد این موضوع بود
اگر در آرشیوم بگردید ، مفصل تر نوشتم.


پایدار باشید.

حامد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:15

اصلاح: (ای کیفی "ما" بر کمی می چربد)

حامد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 04:17

هدف من شک نکنید که حق است هر چند راه اثباتی برای آن ندارم (شاید به همین علت بود که دوستی تهمتی بزرگ در قالب تصویر به بنده به صورت غیر مستقیم زد هرچند حلالش کردم).


وقتی دو نفر فکر میکنند که هر دو به دنبال حق هستند و در نهایت دیدگاه های متفاوت دارند ، این به خاطر "ابهام" است .

"اما در مورد شکایت نزد شورای نگهبان، 'بردن شکایت نزد متشاکی' را نمی پذیرفتم." (مثل رشته در پی اچ پی ، به جا "، از ' استفاده کردم تا مفسر مغز بتونه بین نقل قول و کلام نویسنده تفکیک کنه !)

مشکل دقیقا همینجاست که به کسی که مجری قانون است اعتنا نمیکنیم . حتی اگر بگویید این شورا هم قاضی است و هم متهم، نمیتوانید از "حکم" آن سرپیچی کنید .

اختلاف بنده و شما اینجاست که :
شما میگویید "میتوان" سر پیچی کرد
بنده میگویم خیر، نمیتوان و "نباید" . چرا که طرف مقابل هم میتواند سر پیچی کند و هیچ چیز امن نخواهد بود .

ممنون

تصور می کنم بسیاری با وجود مسیرهای مختلفشان تصور می کنند بر مسیر حق سیر می کنند.
مطمئنا شما هم تلاش می کنید بر مسیر حق سیر کنید؛ همینطور که من همواره تلاش کرده ام.
تنها مرجع تشخیص حق ، توسل به کلام قرآن و معصومین است.
__
خیر
به خاطر ابهام نیست
بلکه به دلیل آزادی هر کس در داشتن اندیشه ای متفاوت و برداشتهای متفاوت از حق و البته مسیرهای متفاوت برای دست یابی به آن است.

در مورد بخش دیگر سخن شما باید عرض کنم که؛
نیمی از اعضای شورای نگهبان بطور مستقیم و نیم دیگر آن بطور غیر مستقیم توسط رهبر تعیین می شوند.
و با حمایت آقای خامنه ای از ریاست مجدد احمدی نژاد کردند، این مسیر برای آنها هموار شد که جدا از برخورد صلیقگی، از هیچ تلاشی برای برنده کردن ایشون دریغ ندارند.
که اصلا این از همان گاف های قانون انتخابات است!
____

*پاسخگو نبودنتان در زمینه های دیگر نوشته ام نظیر عدم رعایت برخی آموزه های انقلاب -که توسط تئوریسین بزرگ انقلاب مطرح شده- از سمت آقای خامنه ای ، و بی قانونی های واضح احمدی نژاد در انتخابات را به معنای پذیرفتنشان می پندارم.

وقتی با وجود اینها شما از او حمایت می کردید، نشان از این دارد که شما بر خلاف ادعایتان معتقد به سر پیچی خودی ها از قانون، و بر مسیر قانون بودن مخالفین عقیده تان هستید.

حتی در حد اعتراض به مسئولین نهادی که قانون را رعایت نکردند و در برابر خطاهای پی در پی و بی اخلاقی های حریف، به اینها کارت زرد می دهند!

پایدار باشید

حامد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 04:59

"شاید در این متن حق و باطلی که شما به آن معتقدید، با اعتقاد بنده نزدیک بوده"

فردی که هیچ کنترلی رو زبانش ندارد (احمدی نژاد) شایسته دفاع کردن نیست . البته ایشان فکر میکند رئیسان جمهور دیگر که از روی متن می خوانند و قبل از سخنرانی یادداشت بر میدارند کم هوش هستند و فقط ایشان است که میتواند بدون متن بخواند و البته نمیداند که آنها با دقت در به کار بردن کلمات سعی دارند بیشترین منفعت را به کشور خود برسانند و کند ذهن نیستند.

بنده قبلا فقط به ایشان انتقاد داشتم ولی بعد از آنکه مشایی را با وجود فرمان رهبری کنار نگذاشت و در اجرای قانون بی قانونی کرد مخالف ایشان شدم . مخالفت بنده دقیقا به اندازه مخالفت آقای توکلی (نماینده مجلس ) است .
که آقای توکلی را فردی سالم یافتم.

خدای را سپاس بگزارید!
اینطور حداقل برگ خاکستری تیره ی مان مشترک شد!

بسیاری از این انتقادات مضاف بر اینکه آقای احمدی نژاد برای پیروزی و حذف رقیبش به هر علف و هر عملی متوسل شد

شخصا معتقد به خاکستری بودن افراد هستم
و معتقدم جز چهارده نفر ، معصوم دیگری نیست!
در مورد دو سمت ماجرا موسوی را خاکستری روشن با اشتباهات کمتر
و احمدی نژاد را خاکستری تیره با اشتباهات بیشتر می دانم
موسوی را دارای چند اشتباه استراتژیک می دانم و نه اخلاقی؛
اما احمدی نژاد را دارای اشتباهات اخلاقی می دانم. و همین است که به عقیده ی بنده خاکستری بودن او را تیره تر می کند.

در میان اصولگرایان میانه رو که اهل سخن گفتن هستند، شخصا نظرات آقای مطهری را بیشتر می پسندم
و البته به معنای پذیرفتن تمامی نظرات ایشان نیست

حامد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 09:33

در مورد خاکستری بودن افراد، کاملا مشخص است که افراد خاکستری هستند
.
چهره های شاخص خاکستری تیره از نظر بنده جناب موسوی و احمدی نژاد هستند . حال آنکه خاکستری روشن از نظر شما جناب موسوی است . البته این از اختلاف آراء (به خاطر آزادی) نشات میگیرد و نه ابهام و حرف شما را در زمینه علت اختلاف افراد میپذیرم .(هرچند در بعضی موارد ابهام عامل اصلی اختلاف است)

بنده خاکستری روشن را آقای خامنه ای و جناب مطهری و آقای توکلی میبینم و خاکستری تیره را علاوه بر آنها که ذکر آن رفت، نمایندگانی که بی هیچ مخالفت با قانون شکنی های رئیس جمهور (هرچند آن جناب این قانون شکنی ها را به دفاع از حق مردم تعبیر کند ) ساکت هستند میبینم .



"پاسخگو نبودنتان در زمینه های دیگر نوشته ام نظیر عدم رعایت برخی آموزه های انقلاب -که توسط تئوریسین بزرگ انقلاب مطرح شده- از سمت آقای خامنه ای ، و بی قانونی های واضح احمدی نژاد در انتخابات را به معنای پذیرفتنشان می پندارم."

اینکه شما میگویید چون نیمی از اعضای شورای نگهبان از طریق رهبری انتخاب میشوند پس ایشان در نتیجه انتخابات دست بردند را نمیپذیرم .
هرچند بسیار بعید است که هر 12 نفر این افراد حق مردم را زیر پا بگذارند .
با این سخن شما به هیچ چیز و هیچ کس نمیتوان اعتماد کرد .

احساس میکنم که فکر میکنید، تفکر بنده بر معصوم بودن آقای خامنه ایست . خیر . ایشان مورد انتخاب خبرگان است و با کودتای نظامی رهبر ایران نشده است .و وظیفه اش این است که به کمک مشاوران اشتباهاتش را به حداقل برساند . تا در موقع ظهور، این کشور را به صاحب اصلیش امام زمان (جمعه هم هست ایشالا که ظهور کنه) تحویل دهد .و اگر از لفظ امام برای ایشان استفاده میکنیم به معنی معصوم بودنش نیست .

"وقتی با وجود اینها شما از او حمایت می کردید، نشان از این دارد که شما بر خلاف ادعایتان معتقد به سر پیچی خودی ها از قانون، و بر مسیر قانون بودن مخالفین عقیده تان هستید."

در هر انتخاباتی تخلف وجود دارد . بنابر این به صرف اینکه تخلف بوده است نمیتوان تکیه کرد . در مورد تخلفات باید عرض کنم که "قانون" مرجعی که این تخلفات منجر به ابطال میشود یا نه را اعلام کرده است و اگر این مرجع اعلام کند که این تخلفات به گونه ای نیست که باعث ابطال شود آنگاه نظر آن مرجع ملاک است نه کسی دیگر.بنابراین کسانی که از اعلام نظر نهایی این مرجع حمایت کنند مورد حمایت و کسانی که تخلف کنند مورد مخالف خواهند بود . و همه باید در مقابل قانون مطیع باشند و اطاعت از قانون به معنی خم شدن سرو نیست . اگر از زاویه دیگر ببینیم تسلیم شدن در مقابل قانون مترادف با احترام به آزادی ست .
به همین خاطر است که معتقدم جناب موسوی یک دیکتاتور است که 8 ماه دیکتاتوری را بر کشور تحمیل کرد و بعد از آنکه در توهم به سر میبرد (چرا که فکر میکرد مردم از او حمایت میکنند : توهم) سر انجام مشت محکمی از مردم در نه دی دریافت کرد . درواقع مردم طومار دیکتاتوران را اینگونه میپیچند .

به هر حال از اینکه بالاخره روشن صحبت کردید ممنونم . امیدوارم اگر خدا ما را شایسته همراهی با آقا امام زمان دید، در کنار امام زمان با هم باشیم چرا که کسانی که دائم برای صلاح کشور فکر میکنند شایسته مصاحبت و همراهی هستند .

حد اقل تا اینجا متوجه اشتراکات هستیم

درست می فرمائید برخی نمایندگان بجای وکیل مردم، نقش وکیل دولت را در مجلس بازی می کنند

موضوعی که از سخنان شهید بزرگوار مطهری اشاره کردم، یادآور عمل به آن در زمان خمینی کبیر و ماجرای بنی صدر ، و عمل نکردن به آن در زمان آقای خامنه ای و احمدی نژاد بود.

انتقادی که به آقای خامنه ای وارد می دانم تاثیر دادن دلبستگی ها در امر انتخابات و بیان واضح نظرش بود بطوری که سفر پیش از انتخاباتش به کرمانشاه و چند شهر غربی ایران به سفر تبلیغاتی برای احمدی نژاد معروف بود.

* ایشان بر خلاف امام با اینکه به گفته ی خودش آینده ی بنی صدر را پیش بینی می کردند، اما هرگز موضعشان بر موافق نبودن با اون را آشکار نساختند و از رقبایش حمایت نکردند و "به ملت اجازه ی اندیشیدن دادند"، بر عکس آقای خامنه ای که از هیچ فضایی برای نشان دادن موضعشان دریغ نکردند.
همینطور که توجیح بسیاری از مردمی که احمدی نژاد رای شان بود تایید های مکرر ایشان بود و البته بسیاری بعد از رفتارهای توهین آمیز احمدی نژاد از رای شان برگشتند.
اما چیزی که ماند، بازی خوردن ایشان از احمدی نژاد بود.

از دید من همین موضوع را می توان بعنوان اشتباه ایشان مطرح کرد.
ایشان با طرفداری هایی مانند اعلام نزدیک بودن نظر به احمدی نژاد در نماز جمعه ی معروف شاید خودشون رو تو مخمصه ای انداختند که تصورش رو نمی کردند و سیبل تمام انتقادات و ضربه ها شدند

همینطور که دیدید از یک تاریخ به بعد شعارهایی که سمت پیکانشان احمدی نژاد بودند، با خود را کنار کشیدن احمدی نژاد و همکاری صدا و سیما، سمتشان به آقای خامنه ای برگشت.
_
برخورد صلیقگی از دو نظر قابل بررسی هست
یک برخورد مستقیم آقای خامنه ای که معتقدم در انتخابات گذشته نه با دستور دستکاری آرا توسط ایشون که با اعلام نظرهایی واضح و بی سابقه شاهدش بودیم
و دوم برداشت آقایانی که با استفاده از خلا های موجود در قوانین انتخابات به خود اجازه ی داخل کردن نظرات شخصی و مصلحت اندیشی به نفع ایشان را می دهند؛ که این مورد هم به شدت شاهد بودیم در حرکات خلاف قانون آقای جنتی و باقی آقایان و نبود نظارتی بر آنها.
در همین مورد لزوم تغییر و اصلاح قانون انتخابات که سالهاست که بطور سر بسته و دو سه سال است که بطور شفاف برای جلوگیری از اعمال نظرهای اینگونه مطرح است، به چشم می خورد.
______

با وجود عملهای غیر اخلاقی پیش و پس از انتخابات که توسط دولت و برخی مسئولین انجام شدو هنوز هم بسیاری پرونده ها مفتوح هستند، مثل پرونده ی کهریزک که طبق اعلام کمیته ی ویژه ی حقیقت یاب مجلس قاضی مرتضوی دادستان وقت تهران متهم ردیف اول بود و با این حساب به احتمال قریب به یقین جز کهریزک جاهای دیگری هم با شرایط موجود وجود داشت که صدایش خاموش مانده
اقدامات غیر اخلاقی برای تحریک احساسات مردمی معترض برای گرفتن عکس العملی که همه ی مخالفین را آنگونه نمایش دهند در رسانه ی آلوده بدون در نظر گرفتن اینکه اینها هم وطنان خودتان هستند عده ای که مرتکب اشتباه شدند را طعمه کنند.
اگر شما دولت را بعنوان نیروی عمل بنشانی، معترضین مرتکب عکس العمل شدند حتی اگر از دید شما هدفشان اشتباه بوده باشد که البته من نظرم این نیست.
اما باز هم مجازات عکس العمل را با احتساب عمل باید ارزیابی کرد.

با تکیه بر مطالعاتم در این یکی دو ساله و خواندن چند باره ی بیانیه های موسوی، موسوی رو پیروز اخلاق می دانم و پایبند به اصول انقلاب می دانم و شاید این موضوع هم قابل بحث باشد منتها در فضا و زمانی بهتر
نظر شما رو دیروز مطالعه کردم و به دلیل همین کمی زمان، فرصت پاسخ کامل برایم فراهم نبود و به امروز موکول کردم.

سپاس از شما، امید وارم بر مسیر حق باشیم
پایدار باشید

بهنام جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 09:38 http://baran4.blogsky.com

عنوان لاتینی که تو عکس دیده میشه معنیش میشه " جایزه بهترین شهردار "؟؟؟؟!!!
یا در مورد سیستم حمل و نقل هست ؟؟!!

همانطور که در متن ذکر کردم، این اجلاس بمنظور تقدیر از "پنج شهرداری برتر جهان در حوزه توسعه حمل و نقل پایدار" برگزار شد
و طبعا از شهرداران شهرهای برگزیده، بعنوان "شهردار موفق" تقدیر بعمل آمد.
پایدار باشید

رفیق جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 11:03

تازه فهمیدم که جز تو حرف هیچ کس خوندنی نیست
ادما میان ومیرن هیچ کی جز تو موندنی نیست

ممنون از صحبت هایی که شد

باعث خرسندی ست
سپاس از شما

حمید توکلی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 18:07

قالیباف شایسته مردی است که تصور میکنم هیچگاه رئیس جمهور ایران نخواهد شد...

کاش اینگونه نباشد؛
نه با نگاه به شخص، که برای کسانی که از سلامت اخلاقی برخوردارند.

پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد