KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زمان و مکان روز دور هم جمع شدن همکلاسی ها!!

سلام همکلاسی ها!!

خب دیگه خیلی هاتون تا الان امتحاناتون تموم شده و خیلی هاتون هم فردا و پس فردا خلاص میشید و بعضی ها تون رشته یا دانشگاه عوض کردید و روزهای امتحاناتون فرق داشته و بعضی ها فارغ التحصیل شدین و بعضی ها مثل من کلا خوشحالین واسه خودتون و امتحان نداشتین!

حالا وقت یه دورهم جمع شدن حسابی و تجدید دیدار و دیدن هوای زمستون از نزدیکه!

چه توی مسابقات همکلاسی شرکت کردید چه نکردید، چه خواجه نصیری هستید چه نیستید، چه نویسنده همکلاسی هستید چه نیستید...

همه ی دوستان این وبلاگ روز یکشنبه 10 بهمن 89 ساعت 3 پارک ملت دعوتید!! !

تنبلی نکنید و بیایید، می خواییم به برندگان مسابقات همکلاسی هم یادگاری بدیم تازه!   اعلام نتایج مسابقات همکلاسی! (آبان-آذر89)

نظرات 15 + ارسال نظر
حمید توکلی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 15:29

عالیه، سعی میکنم که حتما بیام!

حتما حتما!!

شبنم سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 15:31

عزیزم کاشک یه روز جمعه میزاشتی!!

جمعه زمان خوبی نیست برای خیلی ها، تاکسی بد پیدا میشه و پارک هم خیلی شلوغه ... و خیلی خانوما (از جمله خودم) شاید اجازه نداشته باشیم جمعه بریم پارک!

پویا صفری سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 15:34


چه خبر خوشحال کننده‌ای٬ خیلی عالی میشه تا بعد از مدت‌ها همکلاسی‌های سابق و جدیدم رو ببینم و یادی کنیم از گذشته و حال و شاید هم آینده...!
حتما سعی می‌کنم خودم رو برسونم٬ البته اگر ۴به بعد بود شاید بهتر بود٬ سر ظهری شاید همکلاسی‌ها هم در خواب قیلوله باشند و ما هم سر کار! هرچند که حتما این نظر اکثریت بوده و ما هم تابع جمع...
به امید دیدار همه دوستان و همکلاسی‌های عزیز...

عالیه!!

نگران نباشید، ملت دیر میان پارک ملت، هیچ کس سر وقت نیست که چیزی از دست بدید! :دی

خیلی خوشحال میشیم سعی کنید زودتر برسید!!

حمید توکلی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 15:44

اینم یک نمونه شادی از دیدار جناب صفری در آینده نزدیک!

شایان شهسواری سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 17:03

کجای پارک؟
کدوم وَر ِش؟

اینش رو اگه میشه روزای قبل قرار اعلام کنم،
باید برم ببینم کجاش برای این فصل بهتره! :دی

محمد زرندی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 17:49 http://zarandi.persianblog.ir

وای وای ...خیلی عالیه.....حتما میام...

وای وای حتما بیایید!

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 20:35

خوب است

یادمه پارسال 8-8-88 بارون اومد
کلی از بچه ها اومده بودن
جاش قطعی می باشد؟
همون جای پارسال هست آیا؟

یادش به خیر خیلی روز خوبی بود!

پارک قطعی شده، فقط اینکه کجای پارک بریم رو از یکی دو روز قبلش میذارم توی همکلاسی!

هوداد مسلمی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 21:31

منم بیام ؟

همممم نه به نظرم نیایید!

بدون شما نمیشه!!

مصطفی کاظمی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 21:45

یادگاری منو پست کن!
دلم می خواد بیام، ولی خوب 800 کیلومتر خیلی راهه.

اوه جاتون خالی میشه!

بعدا بگید دست به دست بهتون برسه!!

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 23:07

میام میام!

بیا بیــــــــا!!

حمیده احمدی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 01:27


ما اون روز باید بریم پروژه مهندسی فناوری اطلاعات 1 را ارائه بدیم

منم می خوام بیاااااااااااااااااااااااااام
من یادگاریم. می خواممممممممممممممممممم وگرنه



رویا برا منو نگه میداریاااا

اوه نه! من این روز رو با نظرت توی نظرسنجی تطابق دادم که بیای! نمیشه زود ارائه بدی بیای؟!

حمیده احمدی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 01:28

وگرنه بالا اضافه بود

نیلوفر کبیری چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 07:41

اخ جون اگه بتونم میام

بتون لطفا!!

کیارش مظری چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 08:23 http://شیداب دات نت

من شاید نیام یک شنبه ولی سر قولی که به شما دادم هستم خانم مدیر ;) احتمالا تو هقته دیگه !

مرسی! (;

کاش بیایید!!

S.Mohammad reza Kamalifard پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 23:03

چه خوببب :دی

بتونم سعی می کنم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد