KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هرچه پول درخانه بود، انفاق کرد


آخرین تیر ترکش خداوند ( کلیک کنید )





- بسیاری مواقع، مسیرخانه تا مسجدش را پیاده می رفت تا در راه به مردم برخورد کند و از حال آنان بپرسد. این را حاج علی رضا قیومی می گفت و کسبه محل شهادت می دهند که :" در سلام کردن به کوچک و بزرگ، پیش دستی می کرد. با جوان و پیر محل، خوش خلق بود و مهمتر آنکه خوش داشت تا مردم مشکلات مادی و غیر مادی شان را به او بگویند و تا رفع آن مشکل را پی جویی می کرد."

سیدعبدالهادی، فرزند ارشد آیت الله می گوید: "بذل و بخشش پدر زبانزد بود. در حالی که خودش چیزی نداشت. یک بار یکی آمد خانه ما و مشکل مالی داشت. مشکل را که مطرح کرد، حاج آقا هرچه پول درخانه بود به ایشان داد. خود فرد از این کار ایشان تعجب کرد. بعد به ما گفتند اینگونه باید انفاق کرد. انفاق کنید، خدا برمی گرداند."



-ایشان که چند سالی بود در بستر بیماری قرار داشتند ، به صورت تلفنی در اکثر ساعات روز از طریق تلفن مشکلات مردم را حل میکردند.خودشان میگفتند : "برکتِ زنده‌گیِ من است این تماس‌ها"


- در اواخر ماه رجب در منزلشان عزاداری بود. هرسال قبل از آغاز برگزاری مراسم از همسایه زرتشتی اجازه میگرفتند و در سالهای سلامتی هرشب اولین غذای نذری را خود به در منزل همسایه زرتشتی میرساندند.


- وقتی افراد را میدیدند سریع شروع به نصیحت کردن نمیکردند، وقتی میفهمیدند طرف جذب ایشان شده خیلی مختصر در آخرین لحظات نکات لازم را بهشان گوشزد میکردند. با هرکسی همان طور که خود شخص دوست داشت رفتار میکردند.


آیت الله سید علی هاشمی گلپایگانی که روز سه شنبه پرکشید ، چهارشنبه پس از تشییع در میان خیل عاشقانش در محله یوسف آباد ، در قم در کنار حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.


روحش شاد و یادش گرامی . . .





نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم خانوما پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 20:08

روحش شاد و راهش پررهرو باد
ان شاالله...

نفیسه جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:55

خدا رحمتشون کنه
لینک رضا امیرخانی عالی بود

فکر میکنم در رحمت الهی هستند

بله خیلی زیبا نوشتن

نرم افزار شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 03:55



سلام

من یه سوال دارم..ورود به این دانشگاه فقط از طریق کنکور سراسریه؟ یا خودش آزمون مستقل داره؟ اگه داره زمانش کی هست؟ و اینکه من دانشجوی نرم افزار ازاد ناپیوسته(انصرافی) هستم واحدهای پاس شده در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته رو معادلسازی میکنند؟

ممنون میشم اگه جواب بدین

کنکور سراسریه

فکر میکنم منتقل کنند

ولی قبل از اینکه بخواید وارد بشید در موردش خوب تحقیق کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد