KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آنتی ویروس | زد ویروس | بپا ویروسی نشی |اینترنت سکیوریتی

سلام به دوستان خوب همکلاسی

http://www.barsam.ir/wp-content/uploads/2011/01/best-antivirus-for-windows7.jpg

مدتیه یه سوال برام پیش اومده چند وقت پیشا با بچه ها نشسته بودیم علوم که لپتاپمو درآوردم ،روشن کردم، گذاشتم روی پام تا گرم شم (استفاده بهینه..!) بماند کلی به لپ تاپ ما خندیدن امـــــا....... گفتم که تازگیا رمشو 1 گیگ کرده بودم و کلا خوبه.. یه seven home premium روش میاد ولی چند هفته ای بود الکی CPU usages ِش هی بالا پایین میشد وقتی عرفان و امیر دیدن گفتن این مطمئناً ویروسیه ...!

البته من روش nod32 Internet Security دارم و همیشه آپدیتش میکنم و قبلا هم مشکلی نداشتم ولی تازگیا یکم کند شده برنامه خاصیم روش نصب نکردم (میفهمم..! D:) اصلا یه ویدئو معمولی رو با لک پخش میکنه ...

اینا رو گفتم که ماجرا رو بدونین  ولی هدفم از انتشار این متن چیزه کُلیتریه...

اینکه اگر شما از آنتی وروس خاصی استفاده می کنید و تا حد زیادی بهش اطمینان دارید با ذکر دلایلتون (و سیستم مورد نیاز یا پیشنهادی برای استفاده راحت از اون رو) در نظرات بفرمایید تا همه استفاده کنیم البته ذکر کنم خوندن این مطلب قبل از درج نظر (اصلا کلا توصیه میشه..!) ممنون که وقتتونو گذاشتین و خوندید بی صبرانه منتظر دیدگاه های خوبتون هستم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی کاظمی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 21:46

سلام
بهت پیشنهاد میدم از Kaspersky Internet Security 2011 استفاده کنی.
یه کوچولو سنگین هست ولی خب ارزشش و داره.
بهترین دلیلم اینه که تو 7 سال استفاده از انواع ورژناش کامپیوترم همیشه سالم مونده.
اشکالی هم که داره KEY هاش زود بلاک میشه اگه می تونی نسخه اوریجینالشو بگیر حدود 27 تومن هستش.
***********
در ضمن CPU USAGE بالا، دلایل مختلفی داره که لزوماً همشون از ویروس نیست.
یک دلیل شایع، که زیاد دیدم مشکل ساز بوده در این خصوص، فعال بودن اتوماتیک آپدیت ویندوز هستش که درصد بالایی از CPU را اشغال می کند.
الان غیر فعالش کن احتمالاً مشکلت حل بشه چون NOD هم از بهترین ویروس کش هاست و بعید می دونم مشکل سیستمت از ویروس باشه.

مرسی از پاسختون
بله منم الان از کسپر استفاده می کنم ولی نه برای لپتاپم چون خیلی کندش میکنه راستی قیمتش ۴۰ تومنه اا والا ما تو ژایتخت دیدیم

در مورد CPU هم فرمودید آپدیت اتوماتیک ویندوز روشن نباشه که کلا هیچوقت روشن نمیذارمش ولی اگر راهنمایی دیگری به ذهنتون رسید ممنون میشم بفرمایید.

سید مهدی خوانساری پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 22:18

ESET Smart Security 4 Business Edition
خیلی عالی ! حرف نداره !
---------------------------------------------
ممکن مشکلت بخاطر یکپارچه ساری هاردت به صورت خودکار توسط ویندوز باشه !

من هر یک هفته یکبار با Tuneup 2011 هاردمو دیفراگ میکنم ولی بازم حل نشده ممنون از بیان نظرتون

امید فرقدان جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:14

همون نود خوبه ولی نسخه اسمارت رو استفاده کن , ولی همیشه آپدیت کن.
اگر هم میبینی دیگه دوسش نداری برو سراغ مایکروسافت اسنشیال که مجانی هم هستش..
بالا رفتن سی پی یو یوزیج بخاطر استارت آپ های الکیه . یه سری از نرم افزارای اضافی رو که نیاز نداری همراه ویندوز بیاد بالا از استارتاپ بنداز بیرون
Run > msconfig > StartUp

امید جان ممنون از پاسخت
ولی نه بخدا چک کردم هیچ برنامه ای بجز آنتی ویروس و چندتا برنامه ویندوز چیزه دیگه ای باز نمیشه

b it جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 11:07

symantec man chand sale daram auto update ham hast moshkeli ham nadare!!

بله آنتی ویروس خوبیه ولی برای لپتاپ من با رم 1گیگ یکم سنگینه

ا.ا شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 01:53

تنها را اینه که گزارشات ماهیانه ای که شرکت های اعتبار سنجی منتشر میکنند رو دنبال کنی

من که به آنتی ویروس اویرا رسیدم
آلمانیه عمق سرج بسیار بسیار بالایی داره(باور نکردنی) با پروتکل اس اس ال آپدیت میشه سبکه
free داره اما طبق متنی هم که برای مطالعه پیش نهاد کردی میتونی لایسنس بگیری از مستر کارت داری مستفیم اقدام کنی ارزون تره ;-)
-------------------------------------------
میدونی تنها راه خلاصی چیه؟
لینوکس
از این کچلک بازی ها هم نداره :-)
سرور های لینوکسی رو میشناسم که 13 سال بود ری بوت نشده بودن!!!!

اصلا نمیتونم لینوکسو تحمل کنم دیوونم میکنه آویرا هم تعرفش رو زیاد شنیدم ولی توی سایت Top ten review امتیاز بالایی نداشت

شایان شهسواری شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:31

من رو ویندوزم AVG دارم چند ساله که راضی ام مشکلی برام پیش نیومده
ولی همونطور که جناب بالایی گفتن اگه با لینوکس کار کنیم این دردسر ها رو دیگه نداریم.
من جز برای کار با Adobe مثل فتوشاپ یا فلش سراغ ویندوز نمیرم.

مرسی شایان جان از پاسخت
ولی نمیدونم چرا از لینوکس خوشم نمیاد
avg هم خوب هستش باید یکم در موردش بخونم اگه تو هم کمی بیشتر نوضیح بدی برام که مثلا الکی گیر نمیده کند نمیکنه آپدیتش راحته با یک فلش گند نمیزنه تو ویندوز و این حرفا اولا ممنون میشم بعدش احتمالا AVG میرزم و مشکلم حل میشه

شایان شهسواری یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 13:45

گیر زیاد میده، واسه کسی که فقط بلده کامپیوتر و روشن کنه و چت کنه (دور از جونمون!) اصلا مناسب نیست. ولی تو تنظیماتش میشه این شدت گیر دادن و کم کرد که من این کارو کردم.
سرعت آپدیت و اسکنش خوبه
زیاد cpu اشغال نمی کنه
البته ناگفته نماند رم pc من ، 2 گیگ و لپتاپم 4 گیگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد