KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

میترسم آخر٬ احمد پورمخبر چهره ماندگار شود...

سوزن های ته گرد را زیر انگشتانش نهادند ،چشمان زن بسته بود،جائی را نمیدید،ناگهان دستهایش را به دیوار کوبیدند، سوزن ها تا از زیر ناخن ها تا ته فرو رفتند، درد استخوانهای زن را میسوزاند، اما لب از لب نمی گشود.

خاموش کردن ته سیگار روی بدن زنها از دوران جنگ ویتنام مد شده بود، آمریکائی ها کشف کرده بودند زنان"ویت کنگ "تنها با این شیوه لب به سخن باز میکنند،...

ساواکی ها زن را روی تخت خواباندند پس از فحش های تکان دهنده و سرگیجه آور حالا سیگارهای خود را روی بدن او خاموش میکردند ،بی فایده بود. گویی ساواکی ها باید به دنبال راه دیگری می بودند.

زن،دیگر جای سالمی برای شکنجه شدن  نداشت ،دخترانش را آوردند ، حالا نوبت آنها بود،راضیه و رضوان۱۳-۱۴ساله بودند،آنقدر آنها را زدند و کوفتند و سوختند که زن دعا میکرد دخترکانش زودتر بمیرند تا اینقدر زجر نکشند،زن اما مگر حرف میزد،هرگز.

آن زن مرضیه حدیده‌چی بود...

حدیده‌چی خیلی بزرگتر از آن است که چون منی در وصفش بکوشد.

اگر یکی از توگوشی هایی که این زن خورده بود را امثال زهرا رهنورد خورده بودند تا الان ادعای رهبری انقلاب را می کردند یعنی به جان خودم میکردند . ادعا میکردند بااستقامت ترین زن تمام اعصار تاریخ بشریت هستند.الحمدلله که یک قطره خون از دماغ اینها نریخت.

مرضیه حدیده‌چی بر اثر عارضه ریوی در بیمارستان خاتم الانبای تهران بستری شد، خوب که چه؟شد که شد. حالا اگر الناز شاکر دوست بستری میشد یک چیزی،کل سینمای ایران میخوابید. شونصدتا نشریه زرد  آه و ناله سر میدادند.اصلا چرا خودمان را گول بزنیم ،همین صدا و سیما یک بساطی راه می انداخت.

ساواک برای آنکه مقاومت این زن را بشکنند آخر کار رفتند دخترانش را آوردند و جلوی چشم مادرشان شروع به دردناکترین شکنجه ها بر روی آنها شدند،شکنجه فرزند جلو چشم مادر همه میدانیم چقدر وحشتناک است،اما این کوه صبر لب از لب باز نمیکرد.

 کروبی  که گوئی دچار بیماری"همه کس به خود تجاوز بینی"شده است بچه اش توی درگیری ها یک کشیده خورد،از همین یک کشیده یک پیراهن عثمانی درست کرد علیه انقلاب که "فارین پالیسی"آخر او را به عنوان یکی از اندیشمندان بزرگ سال انتخاب کرد،انصافا کسی که از یک توگوشی بتواند اینهمه جار و جنجال راه بیندازد دانشمند است،حضرت عباسی اندیشمند است.

حدید چی زمانی که مسئول سپاه غرب کشور  بود ، از افتخاراتش همین بس که  به اندازه موهای سر اعظم طالقانی،منافق و ضد انقلاب به درک واصل کرده است،اما هیچوقت ادعای ریاست جمهوری نکرده .اگر شیرین عبادی به فرض محال یکی از شلاقهایی که حدید چی خورده است را خورده بود الان با "بان کی مون" سر ریاست سازمان ملل متحد دعوا داشت.

حدیده‌چی نه باند و دفتر و دستکی دارد نه صاحب ملک و املاک و باغ و ویلائیست،نه بچه هایش در انگلیس هستند که غصه شان را بخورد نه حتی ادعا دارد یک آلبوم با امام عکس دارد نه ادعا دارد روشنفکرترین زن ایران است حدیده‌چی فقط یک چیز دارد ،عفونت پاهایش، که بر اثر کشیده شدن ناخن هایش در زمان شاه هنوز رنجش میدهند.همین

من مانده ام مسئول برگزیدن چهره های ماندگار کیست؟ میترسم آخرش احمد پورمخبر چهره ماندگار شناخته شود، مرضیه حدیده‌چی نشود. نشد هم نشد اشکالی ندارد، مرضیه حدید چی همین که یکی از چهره های ماندگار پیش حضرت امام است برایش کافیست.اتفاقا الان که فکر میکنم میبینم اگر چهره ماندگار نشود خیلی بهتر است چون آنوقت مسئولین خیال میکنن دینشان را ادا کرده اند نسبت به این زینب انقلاب.

خلاصه اینکه حدید چی بستری شده است توی بیمارستان خاتم الانبیاء.اگر پزشکان خاتم الانباء از پس درمانش بر نیامدند خود خاتم الانبیاء در بهشت بر داغهای کهنه شده دلش مرهم خواهد نهاد...

 

نظرات 13 + ارسال نظر
قلی بیگ شنبه 25 دی 1389 ساعت 09:35

با سلام ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما خیلی متاثر شدم ان شاء الله خدا ایشان را شفا عنایت کند .من که حضوری با ایشان آشنایی دارم و مفتخر به شنیدن خاطرات از زبان خودشان هستم می دانم ایشان رضایت ندارند که صبر و استقامتشان چماقی بر سر دیگران باشد چه رسد به آنکه استفاده ی ابزاری شود .
ایشان بعد از مناظرات 88 سخنرانی داشتند که بد نیست به آن مراجعه کنید که با ذکر خاطره از امام راحل در قباحت دروغ مطالبی ارزشمند فرمودند. خاطره از امام اینگونه بود که امام پیکشان را از نزدیکی های صدا وسیما به جمکران فرا خواندند تا قید همیشه را به قید بیشتر اوقات در نامه ی مکتوب شده خطاب به مردم اصلاح کنند .
واجب است بر شما تا با مراجعه به آن مواضع خانم دباغ برایتان آشکار شود تا چنین در جهل مرکب نمانید.
حال شما به جای شماتت دیگران نگاهی به خود انداخته و ببینید مدعی چون شما طاقت آن شکنجه ها را دارد که زنان دیگر را سرزنش کند؟

رفیق شنبه 25 دی 1389 ساعت 12:25

بازم استفاده ابزاری
پسر سیاست چه فاضلاب کثیفیه!
برای این خانم وتمام جانبازانی که با جان خود بازی کردند طلب شفای کامل از خداوند بزگ می کنم
همین بس که خداوند پاداش کسانی که جان خود فدای اسلام کردند را می دهد به چندین برابر

اینکه من خیلی از قسم خوردن بدم میاد حتی وقتی که قسم من راست باشه که در متن شما بود

بهتر این نبود به جای اینهمه رنگ ولعاب به جملتون اسم این خانم رو روی تیتر می زدید
وفداکارشان را معرفی می کردید

به هر حال مرسی از معرفی این خانم جانباز

بهت زده شنبه 25 دی 1389 ساعت 12:42

نسرین ستوده چی؟! اعتصاب غذا کرده بود ، در زندان است، اگز شکنجه جسمی نشود (که شک دارم) شکنجه روحی می شود، داره مقاومت میکنه، از اونم مینویسی؟! کی دست از این "یک بام و دو هوا" بر میدارید؟!
برای امثال تو حدیده تا زمانی قهرمان است که ادعایی نداشته باشد، که فقط او مانده باشد و عفونت پاهایش، که پنهانی غصه نداشته هایش را بخورد، که شاید شب ها بگرید که چه میخواست و چه شد....

سید مهدی خوانساری شنبه 25 دی 1389 ساعت 15:54

متاسفانه دید اکثر مردم "دنیایی((این دنیا )) " است .
خوب اگر اینطور نبود دیگر دنیایی نبودیم !!!
لازمه دید جامع و اخروی نیاز به تعویض دستگاه مختصات دارد ولی ما رابطه هایش را میدانیم ولی نمیخواهیم بدانیم !!!

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد !
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد !

تو چی فکر میکنی شنبه 25 دی 1389 ساعت 20:10

احسنت به این زن استوار!
حالمو بهم میزنی تو! تو که خیلی ادعا میکنی با اون دوستای عزیزتون که خونشون مباحه بشینین ۴ تا کتاب از سخنان حضرت علی بخونین! انشالله که کمی بهتر از بعضی چیزا حرف بزنی و ارزش این استقامت های در راه خدا این زن و امثالش رو با حرف زدنت پایین نیاری! خیلی جلسات در سطح شهر هست که از این سخنان گهر بار در اونها گفته میشه! ما که ندیدیم کسی این روزا از این حرفا بزنه!

تو چی فکر میکنی شنبه 25 دی 1389 ساعت 20:19

آهاااااااااا اینم فراموش کردم بگم! برحسب اتفاق و از قدرت خداوند خانوم دباغ! همین خواهر رزمنده حدید چی طرفدار میرحسین موسوی بود! جهت اطلاعتون و یک نمونه ی بارز از حمایت های شما از انقلابیون عرض میکنم که از ایشون نمیگن چون مخالف کارهایی هست که به اسم نظام میشه! همیشه همینطوریه الان خون از دماغ زن دکتر الهام بیاد شهید اعلامش میکنن!
ببین برو بوق بزن!

حامد شنبه 25 دی 1389 ساعت 22:01

"همین خواهر رزمنده حدید چی طرفدار میرحسین موسوی بود! "
اون موقع رو ولش کن . اون موقع جناب موسوی معروف به اعتدال بود . بعد از دروغگویی موسوی، ایشان دوباره طرفداری کرد ؟

سجاد دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 03:39

اون موقع نه همین دوره ی انتخابات اقا برادر!
دروغ؟ چه دروغی؟ بابا دیگه به خود این یارو هم ثابت شد دار هدروغ میگه!
عمرا یه دونه مثل حدیدچی دباغ یا نزدیکان باکری و همت و باقری و زهرا حسینی طرف شما باشه!
واقعا کورین نمیبینین یا خودتون رو زدین به . . .
اخر سرشناس های شما لات و لوت هایی مثل ارضی و حدادیان هستند که فقط فحش خواهر و مادر بلندن! مردتیکه ابله میگه شما کروبی رو به دست ما بسپرین خودمون اعدامش میکنیم! واقعا این عقل داره آره؟ کی زمان جنگ خانواده های جنگ زده رو حمایت کرد و بهشون رسیدگی کرد بابا ۴ تا کتاب خاطرات جنگ بخون جان بچه ات! این همه کتاب هست برو از یه سردار جنگ خاطرات بخون

نفیسه دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:56

اقای سجاد طرفدار میرحسین تو زمان انتخابات جزء همون ۸۵ درصد حماسه افرینه و قابل تحسین
زمین تا اسمون فرق می کنه با حامی سوت و کف زنان روز عاشورا وکسی که اونا رو خداجو(!) می دونه
مردم به اعتبار امام به موسوی رای دادن وقتی فکر می کردن نخست وزیر زمان امام پایبنده به ارزشهای امام. وقتی موسوی مثل بعضی کاندیداهای دیگه خواست برای خودش اعتبار کسب کنه از خاطراتش با امام.
چشم٬ ما خاطرات جنگو بازهم می خونیم ولی شما هم کمی با اندیشه امام اشنا باشید متوجه می شید که خانواده شهید بودن٬ یار امام بودن در زمان امام٬ خانواده منتسب به امام بودن و خیلی گذشته های درخشان دیگه٬ هیچ کدوم اشخاصو رو تا ابد از لغزشها و اشتباهات مصون نمی کنه...هر چند عقل سلیم هم همینو می گه

؟ دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 15:23

خوب چرا زهرا رهنورد و موسوی رو مثال می زنید/؟ حداقل کمی هم از رشادت های همین آقای رئیس جمهور و اطرافیان نزدیک ایشون مثل مشایی و اینا نمی گید که چه دلیری ها و شجاعت های پیشه کرده بودند در اون زمان!!!!!!چه فعالیت های گسترده ای داشتند.
خدا هم خودش اجر و پاداش هر کسی رو 100% می ده. شک که ندارید؟ پس هیچ منتی بر سر هیچ بنده خدایی نیست که اگه باشه ریاست. هر کسی ارزش کارش وقتیه که به خاطر اعتقادات خودش و خدای خودش کاری کرده باشه مثل همین خانم حدیده چی. پس هیچ توقعی هم از هیچ کسی نیست البته من هم کار ایشون رو تحسین می کنم.

حامد دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 16:05

خودشون اعدام کنن یعنی چی ؟
هر کی گفته حرف .. زده . البته افراط، افراط میاره .
این افراد باید محاکمه شود . نتیجه با دادگاست . اگر دادگاه گفت اعدام بشوند، آن موقع خواهند شد . در غیر این صورت خیر، کسی حق اعدامات خبابانی را ندارد

رفیق پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 12:30

ببین مملکت چقدر شیر تو شیر شده
که همه اعدام کننده شدن
اگر موسوی وکروبی اعدام بشن که عمرا
ملت میریزن خیابون
پس الکی ژست ادم های در راه حق رو نگیرید
اعدام این چند تن به صلاح کشور ونظام نیست ونخواهد بود
تعداد زیادی خاستار محاکمه این اشخاص هستند
ولی کسی خاستار اعدام انها نیست
در ضمن به اعتقاد من قضاییه منتظر یک فرصت است که اینها را محاکمه کند ولی به نظر من رهبری مخالفت می کنند وانها را می بخشند
درست است رهبری ایشان را می بخشد ولی به تدریج انان از صحنه سیاست محو می شوند مثل ایت الله منتظری

چند کلام هم به کسانی دارم که منازل کروبی ومنتظری و...را تسخیر وسنگباران می کنند
مملکت مگه قانون نداره ارازل که خودتون رو ولایی می خونید
مگه شما اعتقاد ندارید که ایشان از قانون گریختند پس چرا شما از قانون میگریزید
در ضمن باید حواسسمون رو بسیار جمع کنیم به کسانی که قبل از انتخابات از سران فتنه کینه به دل گرفتند وحال موقع خالی کردن به هر قیمتی
یعنی باید هر طوری شده حریف را زد وشل وپل کرد که دیگه نتونه حرف بزنه

ودرود فراوان افرادی که در راه حق هستند وبرای رضای خدا هر کاری را می کنند نه از روی کینه حقد
که اگر اینگونه باشند در ته جهنم اند

حامد پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 21:59

"پس الکی ژست ادم های در راه حق رو نگیرید"
جانا سخن از زبان ما میگویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد