KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این شعر تقدیم به هوافضایی های خواجه نصیر!

 یه شعر به سبک نو پیدا کردم از وبلاگ هوافضاییهای ۸۶ خواجه نصیر که دکتر نوین زاده استاد دینامیک دانشکده هوافضا رو معرفی می کنه... به نظرم در صندلی داغی که سال گذشته برگزار شد٬ دکتر این حقایق رو بیان کرد!!! 

این شعر تقدیم به هوافضایی های عزیز و صدالبته تقدیم به دکتر!!!

اهل تبریزم

خرده هوشی دارم و سر سوزن ذوقی

با کمی بدشانسی

رتبه ی ۷۰۰ دارم

 

و با این رتبه

به مکتب خانه کرمان رفتم

و در آن دانشگاه

هشت ترم به یغما رفتم !!

ز من می پرسند

که زن دارم یا نه

که اگر زن دارم

از چه سن زن دارم؟؟

 من به خاطر دارم

که در آن سال سه ی دانشگاه

و در آن حال و هوا

خود به خود از همه بیخود گشتم

و خداوند کسی را با من

مزدوج گردانید

و ز من پرسیدند

که کدام واحد را

به فراسوی فنا داشته ام

یا که بهتر گویم

 چند واحد به زمین افتادم؟

در جواب آن خیره سران می گویم

که فقط انقلاب پاس نشد

همچنین اسلام را

از نوع تاریخش

گویند که نوین

جومونگ میبینی؟

من همانا گفتم

از سریال کره ای

بسی چندش دارم

اهل تبریزم

پسری دارم بهتر از برگ درخت

و زنی بهتر از آب روان

این پسر گل پسرم

۱۷ بهار

با چشم خود دیده است!!

بقیه مطلب را

خودتان پی گیرید!!....

... 

منبع :وبلاگ ۸۶ی های هوافضای خواجه نصیر 

نظرات 1 + ارسال نظر
نفیسه جمعه 24 دی 1389 ساعت 12:37

قشنگ بود
خیلی باحاله این دکتر نوین زاده
بچه ها می گن استاد یکم اروم تر درس بدین ما برسیم به تمرینا٬ ایشون می فرمایند به هر حال به حجم کتاب نگاه کنید٬ من باید به همش برسم!
بعد کلاسای ۹۰ دقیقه ای تو ۴۰ ٬ ۵۰ دقیقه سرهم بندی می شه!
بعد بچه ها نگرانن درس تا اخر ترم تموم نشه٬ استاد در کمال خونسردی دو سه صفحه درس می ده٬ بعد می گه اینم صد صفحه کتابتون!!
ادم هم خنده اش میگیره هم حرص می خوره
خدا بداد امتحان برسه

نمی خوام شما ۸۸ی ها رو نا امید کنم اما خدا بهتون رحم کنه با این امتحان دینامیکی که قراره ازتون گرفته بشه!!.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد