KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سایت محتوا


به نظر شما داون شدن سایت محتوا از بامداد امروز تا الان حکم چی رو داره؟ برا من که حکم مرگ! شنبه امتحان دارم!

یکی به این برادرا بگه یه جانوری هست به نام UPS که از قدرت خدا، میتونه برق تو خودش نگه داره، وقتی دشمن حمله میکنه و برقای ساختمان قطع میشه، سرورمون خاموش نشه!

نظرات 11 + ارسال نظر
کیناز پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 13:10

برای من حکم مرگ نداره ولی حکم اغما و کما را دارد

حامد پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 13:57

من با این جماعت هر روز سر و کار دارم
یه جا رفته بودم، دیدم یارو رو سرور داره بازی میکنه !
یه مورد دیگه داشتم یارو میگفت چرا ست آپ برنامه انبارمون (msi) رو سرور اجرا نمیشه و خطای پسوند ناشناخته میده . بعد فهمیدم سرور مورد نظرش اوبونتو (لینوکس) هستش .
کلا سرور رو یک کامپیوتر شخصی میدونن با سخت افزار قوی که هر موقع دوست داشتن میتونن روشن خاموشش کنن .
رو سرور 10 تا سرویس اجرا میکنن (اونم همراه با اکتیو دایرکتوری) بعد میگن چرا سرعت لاگین شبکمون پایینه .
من که زیاد باهاشون سر و کله نمیزنم . پیشنهاد میکنم زیاد سخت نگیری تا اعصابت آروم باشه

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 15:03

خدا رو شکر از قبل دانلود کردم

رفیق پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 15:20


دیگه فکرشو کن چقدر عصبانیم
یکی منوبگیره
ممکنه برم زمانی وجعفری دوتا یکی کنم

خیلی تند میری تو این بی بنزینی ها! برادر من مراعات کن! :دی

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 15:47

رفیق جان
قربون دست و پنجه ت
اگه زحمتی نیس عقیقم بزار تو لیست سه تا یکی کن :دی

مخلص آقا

امیر پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 15:55

باجناب پورفرید صحبت کردم گفت در راه دانشگاهه بره سرور رو ردیف کنه و گفت فکر میکنه اینترنت قطع شده

امید فرقدان پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 15:57

حکم ما همیشه خشت است

شیئهد پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 16:19

هاهاهاهاهااا

angree پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 16:43

Soil over aghigho and daro dastash

رفیق پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 18:52

چشم قربان شما فقط معرفی کن
بچه های بالا (کامران دانشجو)می گم یه جا حالشونو جابیاره

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 03:10

لول

یو پی اس

سرور اصلا تو یونی نیست

پس کجاست؟! سرور تو یونیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد