KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انحصار At&t شکست!!! آیفون تحت پوشش Verizon

پس از ۲ سال سرانجام Verizon بزرگترین ارائه دهنده خدمات شبکه در آمریکا لحظاتی پیش در کنفرانس خود اعلام کرد که از ماه فوریه عرضه آیفون ۴ را تحت پوشش این
شبکه آغاز خواهد کرد

آیفون ۴ واریزون از نظر طراحی تغییر کوچکی با آیفون ۴ که ما میشناسیم کرده است . در آیفون ۴ Verizon یک خط آنتن جدا کننده به قسمت بالای دکمه سایلنت اضافه شده است که این باعث می شود به هیچ وجح مشکل افت آنتن نداشته باشد .

قیمت آیفون ۴ در شبکه واریزون تفاوتی با آیفون ۴ AT&T ندارد و ۱۶ گیگ آن به قیمت ۱۹۹ دلار و ۳۲ گیگ نیز با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می شود


آیفون از 3 فوریه برای مشتریان فعلی Verizon و از 10 فوریه برای همه عرضه خواهد شد .

پی نوشت : شاید یکی از بزرگ ترین دلیل های موفقیت آندروید و فروش بالای محصولات آندرویدی در آمریکا , ساپورت این محصولات توسط Verizon است . پس باید با اطمینان کامل گفت این حرکت اپل و Verizon مشتریان بسیاری رو به سمت آیفون جذب خواهد کرد و شاید امروز یک روز بیادماندنی برای اپل و کاربرانش در ایالات متحده باشد .




نسخه ای برای آیپد در نظر گرفته اند که مستقیم به شبکه Varizon متصل است . اگر فرض کنیم که آیپد فعلی به عنوان Wifi فروخته میشود ، با بسته نرم افزاری MIFi به فروش برسد همه چیز امکان پذیر خواهد شد !!

این کنفرانس به طور مستقیم از سایت های زیر قابل مشاهده هست :

Verizon iPhone Event live Blogging
Engadget
Boy Genius Report
Arstechnica
Slashgear
Technologizer
ساعات مختلف برگزاری این کنفرانس در شهر و کشور های دیگر :
Start time of Verizon iPhone event
06:00AM – Hawaii
08:00AM – Pacific
09:00AM – Mountain
10:00AM – Central
11:00AM – Eastern
04:00PM – London
05:00PM – Paris
09.30 PM – Mumbai
01:00AM – Tokyo (January 12th)
03:00AM – Sydney (January 12th

منبع:انجمن تخصصی آیفون
نظرات 1 + ارسال نظر

به نظرم خیلی میتونه جالب باشه. ولی خب بدیش اینه که توی امریکا اگه ایرانی باشی و فقط برا یه سفر کوتاه رفته باشی نمیتونی بخریش 199$ !! البته این وضعیت در زمان At&t بدین شکل بود.

راستی، الان اپل به صورت انحصاری این کار رو انجام داده؟ یعنی انحصاری الان در اختیار Verizon هست؟ یا هردو اپراتور اون رو پوشش میدن؟


خبر خوبی بود. ممنون.

verzion از محبوب ترین و با کیفیت ترین شبکه های ارائه دهنده خدمات مخابراتی و سرویس های شبکه های بیسیم است که هم اکنون مشهورترین تلفن های هوشمند در آمریکا با خدمات ارتباطی این شرکت کار میکنه. تابحال آیفون با سرویس AT&T در آمریکا عرضه میشد که این شرکت تاکنون یک پنجم ایالات آمریکا را تحت پوشش شبکه ۳G خود داره. این در حالیه که Verizon درصد بیشتری از ایالات آمریکا را نسبت به AT&T تحت پوشش شبکه ۳G داره, آیفون با هر دو اوپراتور عرضه میشه.ولی به AT&T فشار سنگینی میاد چون انحصار آیفون یکی از بزرگترین امتیازات AT&T بوده. این امتیاز هم به استفاده اپل از یونیکس AT&T برای هسته سیستم عامل Mac osx بوده بر میگرده. و سودی برای اپل نداشته. من هم ممنون از شما برای نظر دادن در پست ها.
شرکت Verizon طبق قرارداد خود با شرکت اپل قیمتهای زیر را برای خرید آزاد ایفون 4 اعلام کرد که قیمت این شرکت ۵۰ دلار گرانتر از شرکت at@t میباشد که این اختلاف قیمت به خاطر کیفیت بالای گوشیهای ارایه شده از طرف این شرکت می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد