KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوش گرفتن 2 تا 3 دقیقه بیشتر نباید طول بکشد

«فاطمه ابراهیمی» می گوید: من سالیانه 5 تا 6 ماه را در کشور آلمان نزد فرزندانم زندگی می کنم، آنجا مصرف کاملا تعریف شده است،  

هیچ شهروندی حق ندارد ماشینش را با آب لوله کشی بشوید، 

 هیچ شهروندی به خودش اجازه نمی دهد تا نیاز نداشته باشد لامپ روشن کند، 

 هیچ فردی برای خودش این حق را قائل نیست که چون می تواند هر چقدر که بخواهد مصرف کند، قطعا قانون با او برخورد خواهد کرد. 

 دوش گرفتن 2 تا 3 دقیقه بیشتر نباید طول بکشد، 

 اگر این کار از فردی سر بزند با او بعنوان ناقض قانون مدنی برخورد خواهد شد، او نیز به کسانیکه به او تذکر می دهند خسیس نمی گوید بلکه بعنوان یک شهروند قانون مدار به او نگاه می کند و تذکر را می پذیرد چون اگر نپذیرد با قانون طرف است.منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رفیق چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:38

من قبول دارم که مصرف المان ها کم تر از ایرانی هاست
ولی این که شما می گوید خیلی دور از ذهنه

فقط یک طرف صرفه جویی مردم هستند
طرف دیگر تاسیسات انتقال انرژی واب وکارخانجات هستند
حالا هر چه قدر هم صرفه جویی کنن مردم تا وقتی لوله ها نشت کنن وبرق ها تا بیاد تو خونه پرت بشه مصرف انرژی کم نمی شه


مثلا ما اومدیم دقیقا یک روز بعد از هدفمندی یارانه گفتیم کیفیت نان بسیار بالا اومده وفلان تومان صرفه جویی شده
اخه کدوم عقل سلیم می گه یک شبه کیفیت عالی می شه
یه قسمت کوچک کار دقت شاطره بقیه متوجه دستگاه مدرن ومجهز و... هست

بازم تکرار می کنم اروپا تاسیسات قوی داره نه مردم صرفه جو وقتی پنجره دو جداره باشه-شوفاز باشه دیمر برق باشه ولوله کشی سالم کارخانه های ما خوب کار کنن با انرژی و....

رویا خدابخش چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 21:37

متن خیلی خوبی بود ممنون!

البته دوش 3 دقیقه ای تصورش سخته!!

رشید جمعه 17 دی 1389 ساعت 03:38

برادر من اونجا آلمانه فشار آب 6000 برابر اینجاست 2-3 دیقه واسه اونا اندازه 3ساعته ماست شما چقدر ساده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد