KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعلام نتایج مسابقات همکلاسی! (آبان-آذر89)

سری اول مسابقه ها هم بالاخره تموم شد و نتایج هم آماده در ادامه مطلب قرار گرفته! تبریک میگم به همه کسانی که شرکت کردن! نمی دونستیم ولی کلی استعداد توی همکلاسی قایم شده بود!!

از اینکه نتایج بلافاصله منتشر نشد عذر می خوام، آخه ریز کردن این عکس ها که هر کدوم عینهو بیلبورد های تبلیغاتی چند متر لنگت و هایت داره وخت می بره!

آخر پست هم چند تاریخ برای حضور و تجدید دیدار و آشنایی های جدید و دورهم بودن و اهدای یادگاری ها پیشنهاد شده، لطفا توی نظرات بگید کدوم روز و ساعت نزدیک کدوم دانشکده خوبه! درسته یادگاری مون چند دستگاه منزل سواری نیست ولی خب خوش میگذره! پس حتما همه بچه های همکلاسی، چه برنده چه رای دهنده چه هیشکدوم، بیایید!




نتایج مسابقه داستان کوتاه همکلاسی:


رتبه اول: داستان شماره 2 نوشته وحید احمدپور با 11 رای :

                                                                             با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار میشوم ...


دوم: داستان شماره 1 نوشته محمدرضا کمالی فرد با 7 رای :

                                                                              داستان زندگی ما .. داستان نبودن ها ااااا ...


سوم: داستان شماره 3 نوشته امیرحسین یعقوبی :

                                                                                         مثلا اگر قرار بود رئیس مترو باشم ...





نتایج مسابقه شعر همکلاسی:


رتبه اول: شعر شماره 4 سروده محمد زرندی :

پای من خسته از این رفتن بود ...


دوم: شعر شماره 2 سروده شایان شهسواری با 8 رای :

تحصیل مجازی دوره اش کوته نیست ...

       و شعر شماره 3 سروده وحید احمدپور با 8 رای :

اینجا سبز .. اینجا بوی نان مادربزرگ ...


سوم: شعر شماره 1 سروده الیار عاصمی زاده :

پشت سر ثانیه .. پیش روی هزاره ...





نتایج مسابقه طنز همکلاسی:


رتبه اول: طنز شماره 1 نوشته شایان شهسواری با 11 رای :

درس خواندن و گرد استاد چرخیدن ...


دوم: طنز شماره 4 نوشته امیر پورنصرت با 7 رای :

در پی هجوم گسترده به خودپرداز ها ...





نتایج مسابقه عکاسی


مسلما خیلی ها بیشتر از یک عکسشون توی مسابقه رتبه آورده که از توی خود پست ها ی نظرسنجی شده می تونید تعداد رای هر عکس رو ببینید! اما همونطور که از شروع مسابقه گفته شده بود (توی پست فراخان)، اسامی نفرات رتبه اول دیگه توی رتبه دوم و سوم تکرار نشده، همینطور هم اسامی نفرات رتبه دوم دیگه بین نفرات رتبه سوم نیست! هرکس یک عدد یادگاری مسابقه عکاسی کافیشه!  


رتبه های اول:


عکس شماره 6 از "اماکن و بناها" با 33 رای، عکس از:

پژمان عامری


عکس شماره 6 از "فضای پاییزی" با 21 رای، عکس از:

فاطمه رنگرز جدی


"چیلیک" عکس شماره 4 از "و باز هم عکس" با 18 رای، عکس از:

حسین هاشمی


عکس شماره 5 از "آسمان و مناظر" با 12 رای، عکس از:

وحید احمدپور


عکس شماره 1 از "رنگ آدم ها" با 11 رای، عکس از:

رضا خیاط






رتبه های دوم:


عکس شماره 4 از "رنگ آدم ها" با 9 رای، عکس از:

حمیده احمدی بزرگ


عکس شماره 2 از "فضای پاییزی" با 8 رای، عکس از:

شایان شهسواری


عکس شماره 2 از "رنگ آدم ها" با 5 رای، عکس از:

مصطفی کاظمی


"امام زاده عبدالله" عکس شماره 1 از "اماکن و بناها" با 3 رای، عکس از:

آقای "احمد"





رتبه های سوم:


عکس شماره 3 از "آسمان و مناظر" ، عکس از:

حوریه جعفری


عکس شماره 4 از "آسمان و مناظر" ، عکس از:

حمید توکلی


عکس شماره 3 از "فضای سبز" ، عکس از:

هوداد مسلمی نژاد


عکس شماره 4 از "اماکن و بناها" ، عکس از:

امین رشیدشمالی




طبق قرار اولیه در فراخوان مسابقه، از هر مسابقه سه نفر اول اعلام شد! از هر موضوع بندی عکاسی هم سه رتبه مجزا اعلام شد!


برای دیدن اسامی همه ی عکس ها و تعداد رای هاشون به پست های نظرسنجی مراجعه کنید:

نظرسنجی مسابقات داستان کوتاه، شعر، و طنز همکلاسی!

اماکن و بناها ... (پست اول عکاسی!)

آسمان و منظره ... (پست دوم عکاسی)

فضای سبز - فضای پاییزی ... (پست سوم عکاسی)

رنگ آدم ها ... (پست چهارم عکاسی)

و باز هم عکس ... (پست پنجم عکاسی)




خب حالا کی کجا جمع بشیم؟ 16 دی ساعت 12:30؟ یا 30 دی ساعت 12 تا 13؟

یا 7 بهمن ساعت 12 تا 13؟ یا 9 بهمن هر ساعتی خواستید؟! 




نظرات 25 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 22:45

خیلی اتفاق قشنگی بود که تو همکلاسی افتاد
دست خانوم مدیر به خاطر این ایده قشنگ همکلاسی های با استعداد به خاطر شرکتشون تو مسابقهو همکلاسی های با استعداد های هنوز کشف نشده که رای دادن درد نکنه

موافقم! اتفاق قشنگی بود! فکر نمیکردم شرکت کننده ها زیاد و پر استعداد از آب در بیان!
مرسی از نظرت!!

ایمان زندیه سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 22:54 http://www.siteshoma.ir

با اینکه خودمو هیچ کاره میدونم ولی نمی دونم چرا دلم خواست اینجا بنویسم پنج شنبه ۳۰ دی تو کوه !

هیچ کس هیچکاره نیست!! همه بیان همه بیان!
ولی خب کوه نه ترجیحا!! !

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:05

قبل از هر چیزی از خانوم مدیر تشکر می کنم
و بعد از طرف همه ی اولا، از رای دهندگان و نفرات دوم به بعد تشکر می کنم
کدوم دوربینه؟
:دی

امممم
هر روزی باشه فرقی نمی کنه
فقط هوا سرد نباشه بارون نیاد برفم نیومده باشه لیز بخوریم هوام آلوده نباشه :دی

در مورد مکان هم نظر خاصی ندارم
فقط دانشگاه طبیعتا نباشه ، پارک ملت باشه

دوربین اینوره ولی فیلم نداره!

با پارک ملت پایه ام خیلی!! !

حمیده احمدی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:13

آخ جووووون دوم شدم


بعد از 4 بهمن هرجا که خانم مدیر بگه

ایول میبینیمت!!

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:26

ااااااااااااااا (با صدای فتحه) من سوم شدم!! !

اسمایلی ذوق مرگ! !

به نفرات اول و دوم و سوم دیگه هم تبریک میگم! !

در مورد محل جمع شدن:

خواهشا یه وقتی باشه که من بتونم بیام!

رویا این ساعاتی رو که گفتی رو که اصلا نمیتونم بیام! اصلا نمیشه یه روز تعطیل باشه؟ یا حداقل یکی دوساعت دیرتر؟! شنبه اینا رو که اصلا نمیشه اومد. پنجشنبه ها هم ساعت 2:30 به بعد خوبه!

خلاصه یه روزی باشه که منم باشم حتما! باشه؟!

آره حتما مواظب میشم بتونی بیای!!
این تاریخ و ساعت هارو از مابین امتحاناتون پیدا کردم! فک میکردم واسه همه راحت تره! حالا بیشتر دوستان نظر بدن ببینم بعد از امتحانا ۴ به بعد میان؟!

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:31

اول اینکه تو نظر بالایی منظورم از "در مورد محل جمع شدن " ، زمان جمع شدن بود! !

دوما: یعد از عمری من تو یه چیزی رتبه اوردم! ینی اگر برنامه بدون من اجرا بشه.... !

بابا خب این ساعاتی رو که انتخاب کردی هیچ کدوم خوب نیست خب ، یکی دو ساعت اونورتر باشه بهتره ها!

اصن شما نباشی جایزه نمیدیم!! !
ساعت پیشنهادی بگو!

شایان شهسواری سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:34

بدین وسیله با دریافت یک مدال طلا و دو مدال نقره، کسب رتبه برتر این مسابقه را به خودم تبریک عرض می نمایی ام!!
جایزه مو بدین میخوام برممممممممممم!! زووووود همین الان

مرسی بابت برگزاری

حتما حتما!!
مرسی برای شرکت در سه رشته از مسابقات!

شایان شهسواری سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:37

البته حساب کردم دیدم وحید احمدپور با دو طلا و یک نرقه(!) بالاتر قرار میگیره ولی حالا صداشو در نیارین

هیچ کس نشنید!

رویا خدابخش سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:40

دوستان من این ساعت ها و تاریخ هارو از توی یکی از برنامه های امتحانی از مابین امتحاناتتون پیدا کردم، بعد از امتحانا 9 بهمن شنبه بذاریم میایید؟! چه ساعتی خوبه؟

پارک ملت باشه پارک ملت باشه!!

حمیده احمدی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:51

شنبه نباشه - دوشنبه بعد از ساعت 1 باشه - 3 سه شنیه هم نباشه -

هروقت دیگه که یاشه خوبه

پس فعلا یکشنبه خوبه ظاهرا!

محمد زرندی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:53 http://zarandi.persianblog.ir

من میگم بزاریم برای ۹بهمن که امتحانها هم تموم شده باشه و همه بتونن با خیالی راحت بیان.....

بعد از امتحانا فکر خوبیه! فقط میگن 9ام نباشه، یکشنبه فعلا گزینه خوبیه!

مصطفی کاظمی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:54

ایده خلاقانه و جذابی در همکلاسی بود.
ایده ای که همه توش برنده بودن
امیدوارم که استمرار پیدا کنه

با تشکر از زحمات خانم خدابخش
و تشکر از تمامی دوستانی که با ارسال عکس و داستان و شعر در مسابقات شرکت کردند
و تشکر از رای دهندگان و بازدیدکنندگان عزیز

***راستی جای نقد بر عکس ها خالی بود***

قسمتِ "همه برندهبودن" رو فعلا لو ندید!

ممنون از اینکه شرکت کردید، و بله کاش بیشتر نقد میشد آثار!

کیارش مظری چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 10:42 http://شیداب دات نت

مدیر نامرد اصلا عکس های منو حساب نکردید

اِ کدوم عکس؟؟؟ توی میلم عکسی نمونده نبود خیلی دقت کردم!!

مهسا احمدی چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 13:36

منم میخوام بیام

بیا بیا بیا!!

امیر پورنصرت چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 16:37

بنده اعلام می کنم تقلب گسترده ای صورت گرفته است. تا شب اول که من بیشتر رای داشتم. یهویی دو شبه همه چی عوض شد ؟

شوخی کردما. تنکس. من تهران نیستم یعنی جایزه بی جایزه ؟ نمی خواااااااام.

آقا تقلب شده همش هم زیر سر سرویس دهنده وبلاگه! من فقط نویسنده ی این پست بودم، برید خِر اوشون رو بگیرید!

اوایل بهمن تهران نیستید؟ توی این سرما کجا آخه تشیف داشته باشید حیفه!!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 20:29

بنظرم اولین پنجشنبه بعد از امتحانا ساعت 3 ! پارک ملت ! !

رضا خیاط پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 00:07

قبل از هر چیز جا داره از ننه و بابام که تو این ام خطیر منو یاری کردن و اینا دستشونو ببوسم :دی
دویّمَن : دی
سِــیُّمَن: من جاییییزمو میخوااااااااااام :دی
چهارمَن : بعد امتحاتا پنج شنبه اینا خوبه
شیشُمَن: مدیونین منو نبریییید :دی
هفتمَن : پنجمن نداشت :دی

پژمان عامری فرد - عمران پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 10:09 http://www.Parsivision.com

خوشحالم که تونستم با نظرات و رای شما دوستان اول بشم... از همتون سپاسگزارم...
و خوشحالم که تونستم در این مسابقه با شما دوستان خوب آشنا بشم...
ولی متاسفانه من دانشجوی خواجه نصیر نیستم که بتونم در جمع شما باشم.

م پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 15:47

بنده تبریک میگم به برنده ها و اینکه خوشحالم یه اتفاق خوب تو همکلاسی افتاد .یهو دلم خواست منم دفعه بعد شرکت کنم.ضمنا به نظرم یه کم مطالب رو گستره کنید و فاصله بین مسابقات رو کم کنید خیلی برا همکلاسی خوبه.شخصا خسته شدم از این پستایی که مثلا فرق بین تهرون و کوفه رو برامون شرح میده.خلاصه بیشتر از این کارا بکنین دلمون وا شه.سپاسگزار

ش-شیمی پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 16:50

خیلی جالب بود مسابقتون
افرین

حمید توکلی شنبه 11 دی 1389 ساعت 16:48

پژمان عامری فرد، دوست عزیزم!
اگر نبودی در این جمع، در مسابقه شرکت نمیکردی، مسابقه را که بودی دوست عزیز، گردهمایی را نیز باش!
پیروز و پایدار باشی!

حالا کجا و کی شد ان شاالله ؟

الان پستش رو میزنم! ...

حمید توکلی عزیز .. مرسی
من به خاطر یکی از دوستان در این نظرسنجی شرکت کردم ...

رودسرابی شنبه 18 دی 1389 ساعت 20:01

من به همه دوستانی که برنده شدند صمیمانه تبریک می گم
از خانم خدابخش هم به خاطر ایده جالب برگزاری این گونه مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.
ایمدوارم بازم این جور کارا ادامه داشته باشه
در ضمن من نفهمیدم
فقط برنده ها باید بیان یا ما که برنده نشدیم هم می تونیم بیایم بچه ها رو ببینیم؟

همه ی همه ی همه میتونن میان!!

ممنون منم امیدوارم حالا حالاها ادامه داشته باشه!

منطقه آزاد چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 16:51 http://www.myazdan.blogfa.com

وبلاگ زیبا و جالبی دارید
موفق و سربلند باشید.

ممنون! شاد باشید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد