KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تا هفت ساعت دیگر، اتمام رای گیری مسابقات همکلاسی!

سلام دوستان!

رای گیری و نظرسنجی مسابقات همکلاسی (آبان-آذر89) از 5 دی ساعت 16 شروع شده و امروز 7 دی ساعت 19:00 بسته خواهد شد!! امیدوارم از این سری مسابقات لذت برده باشید و در مسابقات ترم بعدی هم مشارکت کنید!  

نظرسنجی مسابقات داستان کوتاه، شعر، و طنز همکلاسی!

اماکن و بناها ... (پست اول عکاسی!)

آسمان و منظره ... (پست دوم عکاسی)

فضای سبز - فضای پاییزی ... (پست سوم عکاسی)

رنگ آدم ها ... (پست چهارم عکاسی)

و باز هم عکس ... (پست پنجم عکاسی)


نظرات 5 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 15:43

امروز 7 دی هستا :دی
مرسی از یادآوری
وقت هس هنوز پس
من چقد عجله کردم سریع تا قبل از چهار بخونم متنارو :دی
همیشه هم می گن در ساعات اولیه ی صبح برید سر صندوق؛ ماهم مث همیشه وقتی تمدیدش می کنن می ریم

اٍ آره ها! یه روز تاریخم جلو ِ!
مرسی درستش میکنم!!

همیشه بیشترین نتیجه دقایق آخره!

حمیده احمدی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 17:29


یعنی ممکنه من رای بیارم؟

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 21:13

مسابقه خوبی بود! !

معلوم شد همکلاسی های هنرمندی داریم! !

خداکنه نفر اول و دوم و سوم من باشم! !


حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 21:15

ممنون از زحمات و تلاشت رویای همکلاسی! !

من واسه ترم بعد هم شرکت خواهم کرد!

مرسی! منم دفعه بعدی رو شرکت میکنم!! باورت میشه عکس آماده داشتم ولی چون توی ایمیلم نبود یادم رفت خودمو شرکت بدم؟ :پی

حمید توکلی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 21:15

ممنون از طرح خوب و جدیدی که ارائه دادید!
خیلی خوب پیش رفت همه چی!
باید دید جایزه هاش چیه! :دی

همکاری همکلاسی ها عالی بود!!
جایزه هاش هم بد نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد