KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اوباما استیو جابز را مثال موفق «رویای آمریکایی» توصیف کرد!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل‌اینسایدر، باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه و در جریان کنفرانس خبری، در پاسخ به سوال خبرنگاران استیو جابز را به عنوان نمونه  موفق رویای آمریکا و کسی که باید او را گرامی داشته و به او افتخار کرد، نام برد.

رییس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: “در حقیقت در حدود یک درصد از افراد در آمریکا به عنوان مهم ترین و بالاترین طبقه شهروندان مطرح هستند و از میان این یک درصد، ده درصد بهترند و  یا یک صدم آن یک درصد بهترینند که بزرگترین سهم را از درآمد و ثروت از دهه ۱۹۲۰ تاکنون داشته‌اند.

obama-press-conference-12-22-2-small

اوباما با اشاره به اهمیت پیشرفت اقتصادی طبقه متوسط  در جامعه آمریکا و نقش آن در تحقق آنچه که آن را رویای آمریکا خواند افزود: چطوری می‌توانیم فرصتی را برای همه ایجاد کنیم؟ به طوری که ثروتی ارزشمند ایجاد کنیم. ما باید افرادی مانند استیو جابز را گرامی بداریم که دو یا سه محصول متحول‌کننده را خلق کرده است. ما انتظار داریم افراد ثروتمند باشند و این چیز خوبیست. ما انگیزه می‌خواهیم که بخشی از بازار آزاد است.

Stive Jobs

اوباما با استیو جابز در ماه اکتبر دیداری داشتند که در خصوص رقابت و آموزش در آمریکا با یکدیگر بحث کردند و بنا بر اعلام رابرت گیتس سخنگوی کاخ  سفید، اوباما اشتیاق فراوانی به گفتگو با استیو جابز داشت.

استیو جابز اخیرا در لیست سالانه مجله فوربس، در میان ثروتمندترین شهروندان آمریکایی قرار گرفت و با یک پله صعود در رده ۴۲ قرار گرفت و طبق اعلام همین مجله ثروت استیو جابز از ۵٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ به ۶٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ افزایش یافته است.

در همین حال مجله فایننشیال تایمز آمریکا استیو جابز را به عنوان مرد سال آمریکا برگزیده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساراشکری دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 01:46 http://dardmandan.persianblog.ir/

مرهم دردمندان سلام و مرحبای مولایت باد .[گل]
باز هم بانگارش مروارید وارت مرا به وجد آوردی..
بسی قابل تامل و تحسین برانگیز است نورچشمم.
هیبت بوسه می زنم بر آن دست و قلم پرطمطراق ات.[ماچ]
چناچه مقدور است قدم رنجه کن و خاک پای خویش را توتیای چشمم ساز و از پیک کلبه ام ( مهاجر تیره بخت) با نگاه رویایی و نظر زیبایت مسرورم کن.[گل]
یاهو

استیو مرد موفقیه! مدیر موفقیه در واقع!

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد