KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وقتی سیستم ترجمه گوگل اخبار سیاسی زیاد میخواند این نتیجه میشود!


تو رو قرآن ببین عبارت Initiation for project  رو چی ترجمه میکنه!!!!


هرچی به این گوگل میگم نزار بچه بشینه اخبار سیاسی ببینه، گوش میکنه مگه؟!


اینم نتیجش!!


(تصویر در ادامه مطلب)




منبع؟ خودم!

نظرات 4 + ارسال نظر
نفیسه دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 01:17

همه قاطی کردن از دست این اقای مشایی

یی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:06

من نمی فهمم یعنی و قتی کسی ترجمه بهترو سابمیت میکنه . هرکی به هرکیه که بیاد کسی اینجوری اینو بزنه

3pehr سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 11:26 http://blog.kntoosi.in/

آره خیلی سوژس ...


تورو خدا او jetaudio تو تولبار نکن دلم ریش میشه

از وقتی این مدیا پلیر رو ریشه کن کردما ، این کیبوردم به هم ریخته، بعضی وقتا مجبور میشم جت اُدیو رو تولبار کنم! علی رغم میل باطنیم!!

والا! :دی

ولی خب تو ویندوز من جت اُدیو رو خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد