KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اماکن و بناها ... (پست اول عکاسی!)


اماکن و بنا ها ...


نظرسنجی اول 


مسابقه عکاسی (آبان-آذر89)


مهلت رای دادن تا دو روز می باشد!

نظر دادن برای آثار همکلاسی هایتان نشانه ی گل بودن شماست! :دی




۱: امام زاده عبدالله، از آقای "احمد"




2:پل شهید حقانی، از آقای "احمد"




3: از "امین رشیدشمالی"




4: از "امین رشیدشمالی"




5: از "پژمان عامری فرد"




6: از "پژمان عامری فرد"





نظرات 14 + ارسال نظر
رویا خدابخش یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 16:28

بیشتر شرکت کننده ها ساعت آخر آثارشون رو فرستادن! یهو عکسا از 10-12 تا شد 28 تا!!

مجبور شدم توی پنج پست تقسیمشون کنم که به عکس های بیشتری بشه رای داد! وبگذر هم دقیقه آخر ترکید، دیگه ببخشید مجبور شدم از نظرسنجی اجنبی ها استفاده کنم!

14 نفر برای عکاسی 28 عکس فرستادن!! امیدوارم از کار دوستان خودتون لذت ببرید!

رویا خدابخش یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 16:33

و راستی نام صاحبان آثار پس از اعلام نتایج نظرسنجی به پست ها اضافه می شود!

بهمن پاکروان یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 18:20 http://BahmanPakravan.ir

عکس شماره 6 !

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 20:19

اولا که عکسا خیلی قشنگن! !

ثانیا ، رویا؟! ینی یک نفر می تونست چندتا عکس بفرسته؟!!!

اگر اینطوری باشه که من در همه زمینه ها عکس دارم خب! !

نفری تا سه تا میشد فرستاد! فک نمی کردم ندونی وگرنه یادآوری میکردم! ولی حالا اگه بشه هر ترم مسابقات داریم! واسه ترم بعدی بفرست، احتمالا می افته اواخر اسفند تا بعد ار تعطیلات!!

پژمان - عمران یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 21:06

مرسی رویا جان... به یاد داشتم که بیام نظر بدم..ممنون که عکس ها رو گذاشتی..

رویا حجازی - معماری دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:19

عکس آخر خوب بود
خیلی جالبه مسابقه های دوستانه!

نگران! دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:39

اون عکس پل هوایی از کجا گرفته شده؟!! فکر کنم یه بند باید به قوانین مسابقات آینده اضافه بشه با این مضمون که ، شرکت کنندگان محترم، در مراحل تهیه آثار، مراقب سلامتی خود باشید! به آثاری که با اعمال مخاطره آمیز همراه باشد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد!!

فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 09:46

عکسای همکلاسی ها توی همه ی گروه ها فوق العادست! به کدوما را بدیم حالا :-?

احمد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 10:48

"نگران" : اونجا جای خطرناکی نسیت ! روی پل شهید حقانی هست !

عکس های این پست هم خوب بودن...
سپاسی دوباره از عکاسان جوان و کسانی که این مسابقه رو ترتیب دادند

امیر علی د دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:03

عکاس اردکا هرکیه کارش درسته ، من که جا خوردم !

IT دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 20:20

عکس ۶ محشره
به عکاسش تبریک میگم

پژمان عامری فرد - عمران چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 11:32

از لطف همه دوستان ممنون و سپاسگزارم

از لطف همه دوستان ممنون و سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد