KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

روز آخر مهلت شرکت در کل مسابقات همکلاسی ...

اتمام زمان ارسال آثار و نوشته ها تا آخر امشب ساعت ۲۴ شنبه ۴ دی ۸۹ می باشد!!

فردا هم بررسی، نظر دادن و رای گیری شروع میشه!

بعد از امتحانات هم یه روز ِ دور همی و معرفی برندگان و اهدای یادگاری ...


تا امشب شرکت کنید،


و از فردا صبح تا ۴۸ ساعت بعد


دیدن کنید، نظر بگید، رای بدید!


"لینک مسابقات همکلاسی"

نظرات 9 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 4 دی 1389 ساعت 21:24

ینی من اول میشم؟! ینی من اول میشم؟! !

رویا نمیشه پارتی بازی کرد؟

!

ممنون خانم مدیر! ...

آخ حیف که کاره ای نیستم وگرنه هم اولت میکردم هم دوم! !!

مقسی شرکت کردی!

سید حسین هاشمی شنبه 4 دی 1389 ساعت 22:11

ممنون!
یه چیزی!
24 ساعت کم نیست برای رای دادی؟

جدی کمه؟ اگه بیشتر از سه نفر تو نظرا بگن کمه بیشترش میکنم!
ولی طولانی بشه آدم خسته میشه مثل همین تمدید مسابقات که حوصله همکلاسی هارو خشکوند!

حمیده احمدی شنبه 4 دی 1389 ساعت 22:15

در آخرین لحظات شرکت کردم

ای شب امتحانی! مقسی!!

شایان شهسواری شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:19

خب منم نفر دوم! من تو سه تاش شرکت کردم ولی فردا به کل خونه نیستم شب هم نمیرم خونه که به خودم رای بدم!! میشه 48 ساعت بشه؟

همممم خب زیاد شدید گمونم بهتره ۲ روزه بشه مهلتش!

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:20

آره یه روز کمه!

یه وخ یکی اینترنتش قطع شد چی؟! !

یا مثلا همون انگشتی که آدم میخواد روی موس کلیک کنه ببره با چاقو! اونوخ با چی کلیک کنیم؟ موسمون خونی میشه که! !

یا مثلا همون موقع که نشانه گر موس رو میزاریم روی عکس دلخواهمون یه دفه کامپیوترمون ویروسی بشه ! بعد موس رو از کار بندازه اون ویروسه! !

یا حتی ......

اسمایلی فوبیا از مهلت 24 ساعته!

=)))))))))) الان خودمم ترسیدم نتونم شرکت کنم!!

چشم تعداد درخواست زیاد شد! مهلتش ۲ روز میشه!

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:26

نیس من مسابقه عکاسی رو بیشتر از اونای دیگه دوست دارم (تابلو که نشد فقر این رو شرکت کردم؟! ) تو نظر قبلیم فقط به مسابقه عکاسی اشاره کردم! ولی الان یادم افتاد بقیه مسابقات هم هست!! پس حتما تمدید کنید لطفا! !

نظرسنجی همشون تمدیدید!! !

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:27

در نظر بالایی فقر = فقط !

به خاطر تو مبارزه با فقر رو هم تمدید میکنیم اصن!! تو تمدید بخواه!

شایان شهسواری شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:32

مــــــــــــــــررررررررررســــــــــــــــــــــــــــی

مرســـــــــــــــــــی ازین حضور پرشور!

رویا خدابخش شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:36

زمان نظرسنجی و رای گیری رو تمدیداندم!

باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد