KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عجیبه! کسی هست مثل من باشه؟

من از صبانت استفاده میکنم، 4 ساله که سرویس 128 گرفتم اما همیشه دریافتم بالای 80 بوده! میشه گفت حداقل بین 80 و 117 هست معمولا. امروز بسیار عجیبه و سرعت دانلود من آمده بالای 160! آیا بقیه دوستانی که از صبانت استفاده میکنن همینطوریه سرویسشون؟ حالا نه تنها امروز، بلکه به طور کلی!


نظرات 6 + ارسال نظر
فرقدان جمعه 19 آذر 1389 ساعت 16:14

پسوورد دی ان اس سرور صبا=ngs$$net$$activelock

سید مهدی خوانساری جمعه 19 آذر 1389 ساعت 18:17

پارس آنلان برا 128 همیشه بین 100 تا 180 !

3pehr جمعه 19 آذر 1389 ساعت 20:58 http://blog.kntoosi.in/

265 آخرین دانلودم بوده ولی بعد از 3-5 دقیقه کم میشه میرسه به 60 و میمونه روی همون در مورد سایتای درس حسابی 100 سرعت ثابتمه
محمد چرا فارسی میکنی ؟! نکن برادر من نکن
ولی شبانه خرابستو قلندر بیدار اصلا اعصاب ندار بهم ریختم اساسی سرعتم شبانه متوسط 22 یعنی عند بی رحمی
در ضمن منم از Inna خوشم میاد هم خوشگله هم آهنگاش باحاله

فارسی که مکافاته، ولی اونروز یه بنده خدائی زنگ زد به من که کمکش کنم دانلود کردن رو یاد بگیره، حالا هرچی ما توضیح میدادیم دیدیم نمیفهمه! کاشف به عمل آمد که بعله! ایشون فارسی کرده، منم دیگه فارسیش کردم و براش بر اساس اون توضیح دادم! ولی خدائی مصیبتیه!

اره Inna اهنگای خشملی داره

آره شبانه بدجور خراب شده! قدیما خوب بود! سرعت بالا!!!

ajab شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:46

man datak daram namahdude vali balatarin soratam 16kb/s bude ! nemidunam irad az chie chon 512 ham dashtam ye modat bishtarin soratam 40 bude..soratamo check mikonam hamon 128e yani behem nandakhtan vali sorate downloadam eftezahe

kian یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 09:07

خیلی عجیبه ! با 128 سرعت دریافت 250 شد تو این هفته ( شاتل )

جالبه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 10:15

من با ۵۱۲ شاتل نهایت ۳۰تا سرعت داشتم.الانم که ۱۲۸ دارم نهایتا ۲۰تا می شه
توصیه:اگه قصد دارید از شاتل بگیرید همون dial upرو استفاده کنید بهتره،اعصابتون کمتر خرد می شه

اینم حرفیه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد