KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

....



به گرداب بلا افتاده ام یا مصطفی دستی       

                                          به بحر غم گرفتارم علی مرتضی دستی

زحالات شب معراج دانستم یدالـــــــهــی       

                                         چرا دستم نگیری یا علی بحر خدا دستی 



نظرات 3 + ارسال نظر
am شنبه 20 آذر 1389 ساعت 16:42

سوسو شنبه 20 آذر 1389 ساعت 20:27

سعید خوبی. بیا کمک. ببین خودکشی نکنی تا من بیام. من از حال درونت با خبر هستم بیا تا من کنم دستی به احوالت که بات هستم.

ali شنبه 20 آذر 1389 ساعت 23:17

ohhh chie shoodhe??

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد