KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

استمداد از عاشقان طبیعت برای اعزام به جنگل ابر شاهرود

دوستان عزیز آتش سوزی در جنگل ابر شاهرود همچنان در حال گسترش است.

من دقایقی پیش من با دکتر ولیان تلفنی صحبت کردم .

ایشان  خودش شخصا" در هماهنگ کردن نیروهای داوطلب مردمی برای کمک به  خاموش کردن شرکت داشته و به من گفت که حضور نیروهای مردمی برای خاموش کردن آتش می تواند بسیار موثر باشد.

به خاطر همین از همه کسانی که مایل هستند برای کمک به خاموش کردن آتش سوزی، عازم شاهرود شوند، در خواست می کنم با شماره موبایل من 09124404335 تماس بگیرند.


حضور خودم و 5 نفر از دوستانم در این اعزام قطعی شده است.

برای شرکت در این اعزام،ترجیحا" بهتر است  که تجربه کوهنوردی داشته باشید و توانایی تحمل هوای سرد منطقه و خوابیدن در چادر را داشته باشید.

برای رسیدن به منطقه ای که آتش سوزی در آن جریان دارد حداقل 4 ساعت باید کوهپیمایی کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 22:44

کار بسیار شایسته ای هست این کار! اگر تواناییش رو داشتم حتما شرکت می کردم!

ممنون از شما! !

امیدوارم این حرکت موثر باشه! !

عمران پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 13:09

حمیده احمدی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 15:28

ممنون از اطلاع رسانی

رفیق پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 20:27

واقعا نیروهای مردمی موثره
من که توفیق حضور ندارم
ولی از همین جا پشت میز تلاش می کنم
تو سایت های دیگه اطلاع رسانی کنم
باور کنید اگه شرایط و توانایی داشتم حتما می رفتم این رو شک نکنید
چه کاری بهتر از کمک به محیط زیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد