KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

استادمان را کشتند فدای سر بعضیا...!

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 22:49

ای بابا یه دکتر هسته ای رو ترور کردند دیگه
بجاش ما دکتر رهنورد رو داریم
کلام ایشان مثل یک فورمول جوش هسته ای تردید ناپذیر است :
"آذربایجانی ها فرزند خود را و لرستانی ها داماد خود را رها نمی کنند و به کس دیگری رای دهند"




وحید شنبه 13 آذر 1389 ساعت 23:03

به جای اینکه این چرت وپرت ها رو بنویسی
از نیروی امنیتی انتقاد کن که بزه کاری ونا امنی زیاد شده


خدا لعنت کند تروریست ها رو
هیچ فرد ایران دوستی دوست ندارد که نا امنی در کشور شود
چون نا امنی که شود هیچ کس در امان نیست

این رو هم بدون که شیوه کاری امریکا وانگلیس واز همه مهم تر اسرائیل اینه که تفرقه بیاندازند
یک کم به کشور های دورو برت نگاه کن اونوقت می فهمی که تفرقه یعنی چی

اون وقت می فهمی که نماینده هیلاری کیلینتون چی می گه(با هزار ضربه ارام حزب الله را از هم متلاشی می کنیم)که اطمینان دارم نمی تونن

ممنون. از نظرتون
بله باید از رواج بزه کاری و ... هم انتقاد کرد
این رو هم میدونم که هدف اونا تفرقه است
البته اینم میدونم که شما نه این طرفی هستید نه اون طرفی... شما دوستدار حقید!!

سید حسین هاشمی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 15:50

اینطور جداسازی ملیتی که به سبب دیدگاه سیاسی امثال این کارتونیست در حال انجامش هستند، قطعا در جهت منافع کسانیست که یا دوام خود رو در بحران می بینند و یا به دنبال چند پارگی ملت ما هستند.
فراموش کردید ترور و شهادت دکتر مسعود علی محمدی، استاد فیزیک ذرات بنیادی دانشگاه تهران که از قضا سبز هم بودند و سبز بودنشون رو هم هرگز پنهان نکردند؟

کاریکاتورهای تلخندک فوق العاده ساده لوحانه و با پیامهای سطحی و در راستای دامن زدن به دو دستگی هستند

شما فعلا لینک زیر رو بخون تا بعد...
http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabId=15&nid=169567

حامد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 22:21

"دکتر مسعود علی محمدی، استاد فیزیک ذرات بنیادی دانشگاه تهران که از قضا سبز هم بودند"
ماشالا دروغ پشت دروغ !
پیداست کاریکاتور مورد نظر بسیار تاثیر گذار است
آفرین به کاریکاتوریست سایت تلخند که اینچنین دروغ گویان را عصبانی میکند.

سید حسین هاشمی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 23:01

لینک ضمیمه ی شما خلاف حرف بنده نیست
اما شما به جای پاسخ ، تلاش در پاک کردن صورت مساله کردید

http://fa.wikipedia.org/wiki/مسعود_علی‌محمدی

حامد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 12:06

به این کلام دوستمون دقت کنید:
"لینک ضمیمه ی شما خلاف حرف بنده نیست"
!
1) خانواده آن شهید اعلام کردند ایشان ولایی هستند
2) جنبش سبز: ولایت فقیه نمیخواهیم .

-=> ایشان سبز بودند !

در ضمن قبل از روشن شدن چهره منافقان و بعد از ان را بایستی از هم جدا کرد .
قبل از انتخابات چند نفر از نخبگان از ایشان جمایت میکردند و حالا چقدر ؟ مردم هم که در 9 دی چهر واقعی افراد را یافته بودند، به دیکتاتور موسوی درس خوبی دادند .

متاسفانه دروغ گویی در کشور ما مثل آب خوردن شده
جناب کروبی با پررویی تمام میاد میگه من 300 میلیون از شهرام جون گرفتم

سبزیان میفرمودند تقلب شده ولی الان که دوباره میخان پشت نقاب برن، میگن تقلب نبوده
به همین راحتی به همین خوشمزگی
البته مردم در 9 دی نشون دادند که گول این منافقان را نخوهند خورد .
منافق و دروغگو قیافه خاصی ندارد . از رو جملات کاملا قابل شناسایی است .
نفاق یعنی دورویی (چهره قبل و بعد از انتخابات آفای موسوی را ببینید)
به کروبی دروغ گو دقت کنید به رشوه 300 میلیونی جلوی این همه آدم میگه هدیه بود . عجب پررویی هستند اینها

کلام بسیار است ..

مجهول دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 12:54

در جواب حامد جان
تو فقط جواب حوادث زندان کهریزک رو شرح بده
بقیش پیشکش

حامد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 13:21

در جواب مجهول جان (منم میتونستم بدون نام کامنت بزارم ولی این کار درست نیست و نوعی دورویی میدانم .هرچند مطمئن هستم همچین قصدی ندارید )
در کهریزک جنایت بر علیه تعدادی جوانان کشور انجام گرفته و حادثه نبوده
بنده اگر این را انکار کنم باید در آن دنیا جواب گو باشم
که این افراد به دستور رهبری به مراجع قضایی معرفی شده بودند و نتیجه هم هر چه باشد با دادگاست و اگر حقی ضایع کنند باید در آن دنیا پاسخگو باشند .

البته این جنایت به معنی سو استفاده دیکتاتور موسوی و موج سواری ایشان نیست . ایشان و آن رشوه خوار هرچه زودتر بایستی محاکمه شوند.

حرف من در کل بحث این است :
تمامی مسایل اتفاق افتاده باید بررسی شوند (آن هم قانونی و از طریق قوه قضاییه ) و مجرم هر که میخوهد باشد بایستی مشخص شود . مردم باید بدانند هر شخص به چه اندازه و در کدام مسایل نقش داشته اند
روشن و شفاف، بدون ابهام.از طریق دادگاه نه هیچ مرجع اجرایی دیگر . منطبق برقانون .بدون حاشیه . فقط قانون .

مجهول دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 16:49

من بدون اسم کامنت می ذارم چون دوست ندارم
حرفام کسی رو ناراحت کنه هر چند در مطالب دیگر با اسم ظاهر می شوم

بله منم منظورم همینه حالا که تا حدودی عوامل رندان کهریزک رو محاکمه کردن حتی دو تا شون هم می خان اعدام کنن این نشان از بعد وسیع حادثه دارد

اما در طرف دیگر ماجرا اگر کسی خطایی مرتکب شدن باید هر چه زودتر محاکمه شوند وتا وقتی که محاکمه نشدن ما نیاید فضا را مشوش کنیم ما نباید از فرمایشات رهبر سبقت بگیریم
رهبری گفتن انتخابات سالمه ما هم می گیم سالمه
رهبری می گن برخی از خواص بی بصیرت هستن ما هم می گیم بی بصیرت
رهبری می گن برخی خواص مردود شدن ما هم می گیم مردود

بر همین منوال دیگر ما حق نداریم پیشی بگیریم
امیدوارم منظورم نشان داده باشم
در مورد کروبی هم منم قبول دارم که رشوه گرفته چون از قراین معلومه ولی منم تا زمان دادگاه صبر می کنم
همان طور که تا زمان دادگاه کهریزک صبر کردم
من مطمئن هستم اگر قوه قضاییه بدون مساحمه عمل کند همه چیز برای مردم روشن می شود

مخصوصا دو طرف باید حرف هایی که تو مناظره ها زدن رو اثبات کنن
مثل ۳۰۰میلیون کروبی ویک میلیارد احمدی نژاد ومدرک رهنورد و فساد مالی فرزندان هاشمی و خانه کروبی توی تهران و وهزاران تهمت دیگر که تا وقتی اثبات نشود تهمت محسوب می شود

سید حسین هاشمی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 16:49

بله متاسفانه دروغگویی اپیدمی شده در این کشور
شایسته ست که ناراحت این موضوع هستید ولی برای این نگرانی از خودتون باید شروع کنید
متاسفانه کارهایی کردید که توقع شنیدن حرفهای با منبع معده نظیر"جنبش سبز: ولایت فقیه نمیخواهیم" از امثال شما دور نبود!

در مورد توجیح های خنده دارتون برای چنبره زدن بر هر چیز باید عرض کنم که، عمده ی فعالیت های فعالین جنبش سبز از جمله دکتر علی‌محمدی بعد از انتصابات و بعد از به قول شما بر ملا شدن چهره ها بود

از اهداف مخالفین نظام بود که هر معترضی رو سبز جلوه دهند از رضا پهلوی تا گنجی که به گفته ی خودش نه اصول جنبش ، نه رهبر جنبش ، نه اهداف کلان جنبش، و نه اعتقادات حامیان جنبش رو قبول ندارد، با منطق خنده دار شما ایشون سبز هستند!
و البته در این مسیر دولتی که برای باقی ماندن بر قدرت به هر علف پوسیده ای چنگ می زند برای بریدن هر صدای اعتراضی در این مسیر با منافقین و مخالفین اصل نظام همراه شد
وقتی تمام مسند داران بیست و چند سال رو بخاطر فرقه ای عزیز کرده و کوته بین با افکار افراطی در دسته ی غیر خودی ها جای می دهند، باید بفهمی که نفاق رو در لانه ی زنبور باید جست جناب

وقتی بزرگان این انقلاب از خانواده ی امام روح الله تا بهشتی ها و طالقانی ها و بسیاری از بزرگان نظام با این جنبش همراه بوده و هستند
معرفی میراث داران واقعی نظام و امام خمینی بعنوان مخالف اصل ولایت فقیه خیلی رذالت می خواد

حامد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 18:47

من جوابم رو دو بخش میکنم (چون دو نفر با دیدگاه به ظاهر شبیه ولی متفاوت میبینم که اولی طرفدار حق و دیگری فردی سیاسی منفعت دار است) :

بخش اول خطاب به مجهول جان:
با توجه به کامنت آخری احساس میکنم من و شما اختلافی نداریم . در باره فرزندان آقای هاشمی و .. من جمله ای نگفتم چون در دادگاه اثبات نشده بود .
اما در مورد آقای کروبی با شما اختلاف دارم .

اختلاف من و شما : من میگم جواب این سوال بدیهی است و نیاز به رای دادگاه نیست . شما میگید باید در دادگاه حتما اثبات شود .

دقت کن :
چه عنوان اتهامی باید به دادگاه برود ؟
من احتمالات را می آورم
-الف: آقای کروبی پول 300 میلیون گرفته یانه؟
-ب: اگر الف درست باشد آیا این پول رشوه است یا هدیه ؟

الف نیاز نیست به دادگاه بره چون خود آقای کروبی گفت گرفتم . منبع: صحبت های آقای کروبی در مناظره .
اگر هنوز هم برای الف نیاز به دادگاه میبینید من دیگر حرفی ندارم .

ب:دادگاه باید بگوید 300 میلیون گرفته شده توسط آقای کروبی اسمش هدیه بوده است یا رشوه

من از شما سوال میکنم آیا واقعا نیاز است برای مشخص شدن اسم این 300 میلیون دادگاه تصمیم بگیرد ؟

در مجموع من برای بدیهیات نیازی به دادگاه نمیبینم.

بخش دوم خطاب به سید:

واقعیتش رو بخواید بسیار جالب بود . این جملات کاملا در راستای پروژه نفاق است . که مدتی شروع شده است .

جناب موسوی نمیتواند پشت بزرگانی همچون بهشتی و طالقانی و .. مخفی شود.آقای موسوی قواره این افراد بزرگ نیست که شما اسم جنبش سبز (موسوی) را کنار اسم ایشان می آورید . ایشان باید در مقابل اعمال خود پاسخگو باشد و گریز از قانون مشکلی را حل نمیکند.

بیرون کردن افراد از دایره شکل دهندگان سبز و انکار شعار های داده شده در بعد از انتخابات بسیار عجیب بود و برای من کاملا قابل درک :دی

شما نمیتوانید شعار های داده شده را انکار کنید . مردم دیدند و شنیدند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد