KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تمدید مسابقه عکاسی همکلاسی!!

سلام به همکلاسی ها!! 

خب انصافا استقبال از مسابقه عکاسی همکلاسی بیشتر از باقی مسابقه ها بوده!! (کلا سه نفر! ) ولی چون این استقبال میتونه بیشتر از اینا باشه، یک ماه تمدید میشه!

دوستان ضایع ام نکنید دیگه! خیر سرم اومدم کمک کنم استعداد هاتون رو بشکوفانیم! 

چند سال دیگه که مدرکتون رو بگیرید و ازدواج هم بکنید دیگه عمراً وقت ِ این کارهای متفرقه پیدا میشه! وقت های فراقت و خالی این روزهای جوونی تون رو راحت از دست ندید!! حتی اگه توی مسابقات هم شرکت نمی کنید، خودتون از این فرصت هاتون جوری استفاده کنید که هروقت در آینده یادش می افتید لبخند به لبتون بشینه!!

توی مسابقه ها هم شرکت کنید تا خودمو نکوبیدم به دیوار! واسه عمه همسایمون که مسابقه نذاشتم که!   "مسابقات همکلاسی"

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر پورنصرت پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 12:57

دیگه اسم دار رو نیارید. حالم بهم خورده از دار.

ولی من روی کاردستی خیلی حساب کردم. سعیمو می کنم حتماْ شرکت کنم.

بهش فکر نکرده بودم! عوضش کردم!

پس متنظر مشارکتتون هستیم!!

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 13:28

رویا من عکسم رو انتخاب کردم بلاخره!! !

واست می فرستم. !

ببین من خیلی به مغزم فشار اوردم ولی راستش داستان کوتاه اینا نتونستم خلق کنم. !

ببین میشه من مثلا بجای داستان کوتاه یه نقاشی ای چیزی بفرستم بعد بقیه واسش داستان بسازن؟

---------------------------------------
در ضمن من پایه هرگونه خشانت برای افرادی هستم که در هیچ مسابقه ای شرکت نکنند! !

حمیده احمدی پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 13:39


رویا جونم من می خوام تو مسابقه عکاسی و داستان نویسی و شعر شرکت کنم
فقط اگه ممکنه یک هفته قبل از اینکه فرصتش تموم شه دوباره یادآوری کن که برات بفرستم
آخه الان جند تا امتخان دارم وقت نمکنم

مرسی مدیر مهربون

امین پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 13:49

عکسها رو باید برا کی و چطور برفستیم!!!!
لطفا ایمیل بدید!!

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 14:58

اوه!
یادم رفته بود!

پیشنهاد می کنن زمان تمدید شده رو طولانی نکنید
زمان زیاد ارتباط مستقیمی با عقب انداختن کارها داره
یک یا دو هفته کافی هست به نظر من
مرسی از یادآوری و اینا

مصطفی کاظمی پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 17:10

به نظر من نباید مسابقات تمدید می شد، کسی که تو یک ماه نتونسته سه تا عکس انتخاب کنه و بفرسته، تو یک ماه آینده هم نمی تونه، تازه اونم موقع امتحانات ترم!!

البته حالا که لطف کرذین و تمدید شده، من با نظر حسین آقا موافقم که زمان تمدید شده نباید طولانی باشه، می تونید بگید که تا سه روز یا یک هفته تمدید می شه.

طولانی شد خسته شدم، شما هم که خوندید خسته نباشید

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 20:29

"خب انصافا استقبال از مسابقه عکاسی همکلاسی بیشتر از باقی مسابقه ها بوده!! (کلا سه نفر! ) ولی چون این استقبال میتونه بیشتر از اینا باشه، یک ماه تمدید میشه! "

من میگم به خاطر یک نفر الکی عقب نندازید

حمید توکلی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 00:40

من تو عکس شرکت میکنم!

حمید توکلی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 01:02

همین الان چند تا عکس فرستادم برای یکی از دوستان که یکیشو برای شما ارسال کنه!

سایه پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 20:21

اخه شما بی هنرا چه استعدادی می تونید در زمینه ی عکاسی داشته باشید

شایان شهسواری جمعه 19 آذر 1389 ساعت 00:09

من تو 3 تا از مسابقه ها شرکت رفتم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد