KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

میخواهم صورت برادرم را ببوسم ...

داد می زد گریه می کرد،می گفت:می خواهم صورت برادرم را ببوسم...

اجازه نمی دادند.

یکی گفت:خواهر است مگر چه اشکالی دارد؟ بگذارید برادرش را ببوسد.

گفتند:شما اصرار نکنید نمی شود...


این شهید سر ندارد ...

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم عمران چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 21:57

وای خدای من ...

داریم به محرم نزدیک میشیم!
ولی من دلم خیلی تنگ مدینه است ...

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:44

...

م/ص چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:19

قلبم به درد اومد

نیلو/جامعه شناسی پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 00:32 http://www.socialstu.blogsky.com

اخ دلم کباب شد

اصلا فکر نمی کردم اینجوری تموم شه

------------------------------
ببخشید من همین جوری اومدم تووبلاگتونا
من هم دانشگاهیتون نیستم
دانشجوی علامه طباطبایی ام

روانشناس پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 02:12 http://www.shadkami.blogsky.com

شوکه شدم
اصلا فکر شو نمیکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد