KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به یاد سید شهیدان اهل قلم

من بچه شاه عبدالعظیم هستم. اینجانب، اکنون چهل و شش سال تمام دارم... دارای فوق لیسانس معماری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران هستم. تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم. من از راه طی شده با شما حرف می زنم... خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شدم رودربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقا بپذیرم تظاهر به دانایی هرگز جایگزین دانایی نمی شود، باید در جستجوی حقیقت بود. و این متاعی است که هر کسی براستی طالبش باشد، آنرا خواهد یافت٬ و در نزد خویش نیز خواهد یافت. حقیر هر چه آموختم از خارج دانشگاه است. بنده با یقین کامل می گویم که تخصص حقیقی در سایه تعهد اسلامی بدست می آید و لاغیر...                              روایت فتح

نظرات 7 + ارسال نظر
بهمن پاکروان سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 22:52 http://BahmanPakravan.ir

ممنونم بابت متنتون
فایل زیر مرتبط با شهید بزرگوار هست.
http://netiran.info/uploads_user/1000/428/3755.mp3

زیبا بود
به متن اضافه کردم
ممنون

مهدی اصغری چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:28

مرسی از متن زیباتون
من که واقعا ارادت خاصی به این شهید بزرگوار دارم!

حامد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:34

"دل شکسته عاشق برای پرواز نیازی به بال ندارد ،لذا از آسمان اول هم گذشت و به معراج رفت"

اعظم عمران چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 02:56

خیلی ممنونم نفیسه جان

به نظرم این جمله خیلی جمله عجیبی است :
بنده با یقین کامل می گویم که تخصص حقیقی در سایه تعهد اسلامی بدست می آید و لاغیر...

ای کاش معنی آن را از زبان خود شهید آوینی می شد بشنوم.

جناب پاکروان برای آن فایل شنیدنی از شما ممنونم.
من آن را قبلا شنیده بودم ولی دلم تنگ شده بود


امین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 06:59

بسیار زیبا بود...بین آدمایی که دور و برم میبینم جاش خیلی خالیه...!
خیلیها هستن که بعد مرگشون تازه میفهمیم کی بودن!

جم چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 09:48

بنظرمن بایدنوشته های این راهم درموردسیدخوانداوروایت دیگری درقصه ی سید دارد . goftaniha.orgکافیست بدین سایت برویدوکلمه آوینی راسرچ کنید . مطالب متفاوتی دستگیرتان میشود .

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:52

عمیقا بپذیرم تظاهر به دانایی هرگز جایگزین دانایی نمی شود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد