KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تمدید مسابقات همکلاسی!!

سلام! مسابقه ی داستان کوتاه همکلاسی رو یادتونه؟ همونی که مهلتش تا دیشب بود و برگزاری مسابقش هم امروز!


به دلیل هجوم بی شمار شرکت کنندگان این مسابقه و ایمیل در حال انفجار من که هنوز فرصت نکردم همه شون رو بخونم و سر خیلی خیلی شلوغی که دارم برای زدن علف هایی که زیر پام سبز شده حین انتظار  (کلا یه نفر بیشتر شرکت نکرده!

این مسابقه تا یک ماه تمدید میشه!!


خب حالا که دو روز دیگه رو هم تعطیل کردن و هفته بعدش هم پر از تعطیلیه و کلا ملت پر تعطیلی هستیم بشینین یه دو خط از داستان های نانوشتتون رو بنویسید!

برای دیدن "مسابقات همکلاسی" کلیک کنید!

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 12:00

! مرسی!

!مرسی!

محمد رضا کمالی فرد دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 18:28

چه استقبالی شده :دی

خیلی! :دی!

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 19:01

ایول تمدید خوبه!

ببین فکر میکنم به این دلیل هست که داستان کوتاه نوشتن یه کم سخت تره و البته زمان بر!!

بعد اینکه بنظرم واسه این مسابقه یه کم محدودیت ها کمتر بشه شاید بهتر باشه، مثلا تعداد خطوط و اینا.

ممنون از این همه زحمتی که می کشی! !

آره خب، ولی بقیه مسابقه ها هم اونقدر شلوغ نشده!

اون تعداد خطوط بیشتر برای اینه که وقتی همه داستان ها توی یک پست منتشر میشه، طولانی بودن یکی از داستان ها باعث نشه وقت و حوصله ای برای خوندن داستان های بعدی نمونه!

نه راستش زحمتی نمی کشم! :پی ولی مرسی!!

حمیده احمدی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 22:29

آخ جون تمدید

تمدید تمدید!!

رجبعلی محبی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 23:31

>>داستانک آرزو <<

داخل سیاه چادر مشغول صبحانه بودیمیکی از عشایر با لهجه کرمانیش گفت: « چقدر دلم می خواد گوسفندام رو تو چمن ورزشگاه اولدترافورد بچرونم » !

:دی!

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 23:57

رویا تا وقتی که من عکسم رو نفرستادم مهلت مسابقه عکاسی رو تموم نکنیدها!! !

از بین عکسام دارم بهترین رو انتخاب می کنم! از بس که همشون قشنگ و حرفه ای هستن سخت میشه انتخاب خب!! !

همه مسابقه ها تمدید شدن!! ولی یهویی نمیگم که بچه های شب امتحانی یکم دیرتر دست از تلاش بکشن! :دی !!

حمید توکلی سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 01:27

!
خیلی خوبه!
پیروز و پایدار باشید!

مرسی!! شمام همینطور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد