KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ترجمه متون درس زبان خارجه (بروزرسانی مجدد)

این پست پیرو پست خانم امینی مبنی بر بارگذاری فایل ترجمه متون درس زبان خارجه نوشته شده است.

لینک مستقیم دانلود ترجمه متون درس زبان خارجه

لینک مستقیم دانلود ترجمه درس ۷ و ۹ زبان خارجه

لینک مستقیم دانلود ترجمه گرامرهای درس زبان خارجه

لینک مستقیم دانلود ترجمه کلمات دروس و ترجمه متن درسهای 8، 10،11 و 12 زبان خارجه

در صورت نیاز به فایلهای دیگر این درس میتوانید آنرا در قسمت نظرات با بنده در میان بگذارید. 

موفق باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
رویا خدابخش پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 20:26

تشکر از لطفتون!

خواهش می کنم
وظیفه بود

الهام امینی جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:44

من هم از شما بابت همکاری بسیار سپاسگزارم
موفق باشید

الهام امینی جمعه 14 آبان 1389 ساعت 15:36

ببخشید درس 7 تا12 ترجمه شو هم ندارید ؟
زمان شما این 6 درس حذف بود ؟ واسه ما فک نکنم حذف باشه !

یه نگاه میکنم تو فایلهای آرشیوم اگر چیز دیگه ای بود واستون قرار میدم

بهمن پاکروان جمعه 14 آبان 1389 ساعت 21:56 http://BahmanPakravan.ir

فایل درس 7 و 9 هم بارگذاری شد، اما این فایلها به تأیید استاد نرسیده است و باید آنها را بررسی کنید.
در ضمن دیگر فایلی از ترجمه متن دروس ندارم. اما اگر برای شما هم گرامرها را تدریس می کنند که بعید می دانم! ترجمه ی گرامر ها نیز موجود است. همچنین معنی و مترادف لغات دروس! و همینطوری مقداری نمونه سوال از همین محتوای درسی!
اگر نیازی به هر فایل دیگری داشتید می توانید آنرا با من در میان بگذارید.
موفق باشید

امینی شنبه 15 آبان 1389 ساعت 16:38

لطف کنید از ترجمه هر چی دارید قرار بدید (گرامرولغت...).بازم ممنون

بهمن پاکروان پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 14:37 http://BahmanPakravan.ir

دیگه هرچی از ترجمه داشتم قرار دادم
امیدوارم مفید باشه
موفق باشید

محمد جمعه 21 آبان 1389 ساعت 11:06

ممنونیم..خیلی کمک بزرگی کردین

خواهش میکنم دوست من

امینی شنبه 22 آبان 1389 ساعت 14:41

بسیار ممنونم ازتون

خواهش می کنم

امینی شنبه 22 آبان 1389 ساعت 15:09

ظاهرا این دو تا لینک جدید دانلود نمیشه واسه من ! چرا ؟

امتحانشون کردم و مشکلی نداره!
مجدداً سعی کنید، همه این فایلها روی یک سرور هست!
اگر باز هم تلاش کردید و نتونستید دانلود کنید یه ایمیل به من بزنید تا فایلهارو به ایمیلتون ارسال کنم.
موفق باشید

صابر جمعه 22 مهر 1390 ساعت 17:22


دانشگاه کارت نمیده ، همکلاسی کارت میخواد برای عضویت
به زبان خوش این فایل ها را بذارید من دانلود کنم
وگرنه مجبورم خواهش کنم

عمران سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:19

سلام اگه میشه ترجمه ها رو برام ایمیل کنید نتونستم دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد