KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شیراز صد سال پیش

  

 

عکس ها در ادامه مطلب

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا خدابخش یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 10:51

ایول چه خلوت بوده!

اون موقه خیابونا و خونه ها و آدما رنگی نبودن؟!

مرسی مهسا جون خیلی جالب بود!!

اره همه جا خلوت بوده خوب :)

خواهش میکنم رویا جان

این چند تصویر به انضمام ده ها تصویر دیگه، در حال حاضر توی ارگ کریم خان زند، واقع در انتهای بلوار کریم خان زند، فلکه شهرداری، در حجره ها به صورت نمایشگاه قرار موجوده و میتونید علاوه بر بازدید از ارگ، از این تصاور هم دیدن کنید و لذت ببرید.

از ارگ کریمخانی تا ورودیهای بازار وکیل تنها چند قدم راه هست. یک طرف بازار وکیل هم میرسه به نزدیکیای شاهچراغ. پشت شاهچراغ هم که مسجد جامع عتیق هست که واقعا دیدنیه.

من خیلی ارگ رو دوست دارم. فضای اطراف ارگ خیلی زیباست و جون میده واسه خودرن بستنی و فالوده ی مخصوص شیرازی تو هوای عاشقانه و لطیف اردیبهشت.

راستی، شیراز اردیبهشتش مثل بهشته. حتما بیاید.


خلاصه اینارو گفتم که کلی دلتون (خواننده ها) بسوزه که من خیلی راحت عصرها میرم این مدل جاها میگرم و شماها دود میخورین

خیلی جالب بود، واجب شد مجدد یه سر به این نگارخونه بزنم.

مرسی، موفق باشید. عالی بود.

باورتون میشه من تا حالا نتونستم شیراز برم !!!
واقعا دلم خواست
شما جای همه ی کسانی که کم میان یا نمیتونن بیان لذت ببرید :)

خواهش میکنم :)

فائزه غلامی دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 09:43

البته کنار ارگ کریمخان بیشتر مزه می ده تا از مغازه های اطراف ترشی تست کنید.

ممنون مهسا جان.

وای اندفعه منم باهات میام D:

خواهش میکنم :)

من ترشی دوست دارم، اما نه در این حد که برم از مغازه ها تست کنم

مامانم انواع ترشی رو خیلی خیلی خوب درست میکنه

:)

فائزه غلامی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 16:41

اخه اطراف ارگ ترشی های عجیب غریب هست که فکر نمی کنم هیچکدوم از خانمهای خونه اونا رو درست کنند.
مثل ترشی گردو که دقیقا با پوست سبز گردو تازه درست میشه.
یا ترشی موز.
یا ترشی بامیه و ....
که بهتره این ترشیا رو از همون مغازه ها تست کنید.

به به D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد