KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سـلــیــمــان ، ماسون اعظم نیست !!!




برای اینکه مطلب را بخوانید پیشنهاد میشود در ابتدا آشناییت با فراماسونری با خواندن مطالب قبلی پیدا کنید.



اکثر  یهودیان  (بالاخص صهیونیست ها) و نیز فراماسونرها، سلیمان را پادشاه می دانند و  اعتقاد  به جادوگر بودن وی دارند، تا آنجا که به جای  عبارت  (Prophet Solomon : پیامبر سلیمان)، عبارت (King Solomon : پادشاه سلیمان)  را به کار می برند.

حتی در سایت IMDB هم امین زندگانی را در نقش پادشاه سلیمان به عنوان بازیگر اول معرفی کرده اند.




به این تصویر دقت کنید :






بنابراین ، ادعاهای  صهیونیست ها  مبنی  بر  این  که معبد سلیمان که به دنبال ساخت آن هستند ، محلی برای پرستش خداوند می باشد، دروغ بوده  و  آن ها  به همراه متحدان نزدیک خود (فراماسون ها) در صدد ساخت محلی برای  مبارزه با نماد های الهی هستند، هرچند که برخی یهودیان که با فراماسونری همراه نیستند فریب میخورند و البته برخی به طور کامل با صهیونیست و فراماسونر دشمنی دارند. ( یاد آوری : فراماسونرها به وجود خدا اعتقادی ندارند . آنها خودشان را میپرستند )( معروف ترین فراماسونرها : جرج بوش ، باراک اوباما ، برلوسکونی ( نخست وزیر ایتالیا ) و جرج واشنگتن ( که مقام بسیار بالایی در بین فراماسونرها دارد )


یکی از اهداف اصلی و شاید بالاترین هدف فراماسونرها تخریب مسجد الاقصی است.


اما چرا آن ها به دنبال این کار هستند .  لطفا با دقت این مطالب را بخوانید :


از دیدگاه اسلام، مسجدالاقصی   توسط حضرت آدم (ع) بنا نهاده شد. سپس حضرت ابراهیم (ع) و نیز حضرت سلیمان (ع) این معبد را بازسازی کردند.(در واقع بنای مقدسی  که  در  اورشلیم (بیت المقدس)  به  دست  حضرت سلیمان (ع) ساخته شد، مسجد الاقصی بود)


اما یهودیان و مسیحیان معتقدند حضرت سلیمان (ع)، معبد سلیمان (نه مسجد الاقصی) را ساخته اند.


همان طور  که  ذکر  کردیم،  بر خلاف  دیدگاه  مسلمانان  درباره ی  حضرت سلیمان (ع)، یهودیان و فراماسون ها که به حضرت سلیمان (ع) تهمت کفر زده  و او را جادوگر و بت پرست می دانند، ادعا می کنند که ایشان در شهر اورشلیم (بیت المقدس) یک معبد ساخته اند. به همین دلیل در دیدگاه آخرالزمانی ماسون ها و یهودیان و اوانجلیکال ها، تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان، یک عنصر کلیدی می باشد.


در مورد دیدگاه ماسون ها درباره ی معبد سلیمان، باید گفت که دیدگاه آنان، به راحتی قابل پیش بینی است.  از دیدگاه آنان، سلیمان یک جادوگر و بت پرست  و ماسون اعظم بوده  و  معبد  اورشلیم  را  برای  بت ها  ساخته  است.   آن ها  که  به شیطان پرستی (Satanism) و عقاید جاهلی (Paganism) اعتقاد دارند، تلاش می کنند تا مسجد الاقصی را به عنوان یک پایگاه خداپرستی نابود نمایند، و معبد کذایی سلیمان را به عنوان نماد جهانی الحاد و کفر برپا کنند تا به خیال خام خود، مرگ ادیان را بدین وسیله جشن بگیرند.

اما دیدگاه سران یهودیان و اوانجلیکال ها درباره ی معبد سلیمان یک دیدگاه موذیانه  است؛  آن ها  ادعا  می کنند  که  قبل  از  بازگشت  مسیح (ع)  باید مسجد الاقصی تخریب، و معبد سلیمان ساخته شود. طبق ادعای آنان، معبد دروغین سلیمان در نزد خدا بسیار مقدس است؛ اما این سخنان آنان ادعایی  بیش  نیست؛ زیرا  خود  یهودیان  و  نیز  حامیان  سرسخت  آنان (اوانجلیکال ها)، به حضرت سلیمان نبی (ع) تهمت کفر و الحاد می زنند و وی را جادوگر و بت پرست می دانند. موید این سخن، مطالبی است که در تورات تحریف شده درباره ی حضرت سلیمان (ع) گفته شده است.

هدف آن ها، ساخت معبدی به عنوان  نماد  الحاد  و  محلی  برای جولان تمام ابزارها و یادبودهای شیطانی است.  واقعاً  چگونه ادعای صهیونیست ها را مبنی بر اینکه معبد سلیمان جایی برای پرستش  خداوند  است،  می توان پذیرفت، در حالی که در تورات  تحریف  شده  (نه  تورات  نازل  شده  از  جانب خداوند)،   سخن   از   بت پرستی   سلیمان (ع) (نعوذ بالله)   به   میان  آمده است؟


آن ها به منظور تسریع در امر تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان، تلاش کرده اند تا توجه جهانیان و بالاخص مسلمانان را از مسجد الاقصی دور کنند و دور از چشم جهانیان، به اعمال شیطانی شان بپردازند که متاسفانه در این امر بسیار موفق بوده اند.

معرفی مسجد قبة الصخره به جای مسجد الاقصی نیز به این منظور صورت گرفته است تا نسل جوان مسلمان، مسجد الاقصی را به درستی نشناسند و فراماسون ها و صهیونیست ها  بتوانند  بدون  هیچ گونه  مزاحمی  و  به  دور  از هر گونه هیاهو، به تخریب مسجدالاقصی بپردازند.

به همین علت است سالها تلویزیون ، فریب خورده ، مسجد قبة الصخره را به جای مسجد الاقصی نمایش میداد.



خداوند در  قرآن کریم بارها در مورد حضرت سلیمان به این عده تذکر داده و بر مومن بودن ایشان تاکید کرده اند.




  در مورد فیلم ملک سلیمان :
به نظر می آید که ساخت این فیلم که با سرمایه گذاری عظیم بیش از 5 میلیاردی قسمت اول آن ساخته شده و قرار است قسمت های دوم و سوم آن هم ساخته شود ، بی ارتباط با جنگ های آخرالزمانی نبوده ، هرچند کارگردان این فیلم وجود هدف سیاسی را در این فیلم تکذیب میکند.
 بی دلیل نیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درنظر دارد بودجه ساخت قسمت دوم این فیلم را متعهد شود.
 لئو لو هنگ کنگی که جایزه اسکار جلوه های ویژه را دارد، به زیبایی هر چه تمام تر در این فیلم نقش ایفا کرده و البته از این بابت حدود 150 میلیون تومان هم به جیب زده است موسیقی های زیبای این فیلم را هم چان کونگ وینگ از هونگ کونگ ساخته. قرار است این فیلم در خاورمیانه و سپس در آمریکا هم به اکران در آید.
 در قسمت هایی از این فیلم صدای حضرت سلیمان را پخش میکند که در خظاب به خداوند میگوید که آنها معجزات بزرگ الهی را میبینند و باز هم به دنبال ریشه کن کردن خداپرستی هستند ( نظم نوین جهانی ، جهان بدون خداوند که به زبان لاتین است و یک چشمی در پشت 1 دلاری است )


میتوانید توضیحات مربوط به قسمت های دوم و سوم این فیلم را از زبان کارگردان فیلم در لینک زیربخوانید :
توضیحات کارگردان فیلم ملک سلیمان در مورد قسمت های دوم و سوم



قصد بنده از مطلب ارائه توضیحات در مورد فیلم ملک سلیمان یا تبلیغ این فیلم نبود اما پیشنهاد میکنم حتما این فیلم را ببینید.
این فیلم به حدی زیباست که باورتان نخواهد شد که در سینمای ایران در حال تماشای فیلم هستید و بی اختیار در پایان فیلم برایش دست خواهید زد.
در کل این فیلم برای سرگرم شدن نیست اگر این فیلم را نبینید خیلی چیز بزرگی را از دست میدهید و احتمال بسیار زیاد به دلیل آنکه قرار است این فیلم در خارج از ایران هم اکران شود حالا حالاها منتظر سی دی اش نباشید.


اوج صحنه های این فیلم زمانی است که یکی از یاران این حضرت که دچار جنون های آن زمان به خاطر تحت تاثیر قرار گرفتن از شیاطین ( اجنه کافر ) به قصد کشت سلیمان نبی میرود ولی با دیدن صورت ایشان از جنون در می آید.


البته ذکر این نکته هم لازم است که همان طور که در آخر فیلم سخن گفته شد اتفاقاتی که در این فیلم در مورد اجنه میفتد و در انتهای قسمت اول ( همین قسمتی در حال اکران است ) آن ها به حالت مادی در می آیند و قدرت حمله جسمانی به انسان ها را پیدا میکنند در آخرالزمان هم ( احتمالا قبل از طهور امام زمان ) رخ خواهد داد.


در این فیلم مطابق واقعیت افراد گنهکاری که تحت تاثیر شیاطین قرار میگیرند و دچار جنون میشوند به دست حضرت سلیمان کشته نمیشوند و تنها بعد از دست گیری توسط حضرت سلیمان هدایت میشوند.


همچنین از جلوه های ویژه این فیلم صحنه به حرکت در آمدن کشتی ها در آسمان با قدرت باد به تسخیر حضرت سلیمان در آمده بسیار زیباست.





دانلود کلیپ هایی از فیلم ملک سلیمان

به طور مستقیم از سایت فیلم










گزارش سایت ملک سلیمان از

تخریب بیلبوردهای این فیلم در سطح شهر




که مسلما بی ارتباط با مطالب فوق نیست







مطالب مرتبط :



 فراماسونری چیست ؟


در آمریکا رئیس جمهورهای ضد فراماسونری ترور میشوند . . .


سـلــیــمــان ، ماسون اعظم نیست !!!


جن ها : لطفا ما را پرستش کنید . . .


 به آخرین مرحله از طرح دجال خوش آمدید


نظرات 3 + ارسال نظر
سید محمد کلانتری جمعه 14 آبان 1389 ساعت 12:44

به نظر من متن شما مربوط به علت دور شدن سلیمان از خدا دارای سندیت نیست چون تورات تحریف شده!

فیلم ملک سلیمان خیلی فیلم قشنگیه و من به همه پیشنهاد می کنم ببینند ولی بعضی صحنه هاش گنگ و نامفهوم بود.
مثل اول فیلم چرا حضرت سلیمان به خورشید می گوید برگرد ؟!
یا وقتی اجنه و شیاطین می خواهند به شهر زبولون حمله کنند، ابتدا نوری سفید میاد و بعد اجنه حمله می کنند. اون نور سفید چی بود؟!!
این نور : http://kingdomofsolomon.com/wp-content/gallery/scene/scene_0028.jpg

دوست عزیز بنده هم گفتم که این کتاب تحریف شده دیگه

من که اعتقاد به کافر بودن حضرت سلیمان ندارم

حامد جمعه 14 آبان 1389 ساعت 13:00

فکر کنم آقای باقری هم همینو گفتند که چون این دو کتاب مقدس تحریف شدند به سلیمان تهمت کفر میزنند و قرآن تهمت کفر رو قبول نداره
پیشنهاد میکنم این لینک رو هم بخونین جالبه (مخصوصا قسمت ×سلیمان و مذاهب×)
http://en.wikipedia.org/wiki/Solomon

ممنونم آقای باقری که وقت میزارید

حسن جمعه 14 آبان 1389 ساعت 22:01

IMDB ننوشته پادشاه! نوشته پیامبر و پادشاه
در واقع کسی که پیامبر بوده بر زمین حکومت می کرده. ما به عربی عادت کردیم که میگیم خلیفه، اونا به خلیفه میگن پادشاه. فرقی نداره که
Solomon, Prophet and the King, ...

یه نمونه بود واسه اینکه بگم هرچی تو این پست نوشته راست حسینی نیست

کاش یه نگاهی به صفحه این فیلم در IMDB مینداختی بعدا این طوری میگفتی :

http://www.imdb.com/title/tt1706450/


اگه این طوری نبود که توی صفحه مطلبم بهش لینک نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد