KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرخواهی: بهترین شرکت فراهم کننده خدمات اینترنت کدام است؟ ISP

لطفا ضمن ذکر نام شرکتی که ازش ADSL گرفتید، در مورد کیفیت، سرعت، قیمت و پشتیبانیش توضیحاتی در نظرات بفرمایید تا بشه با مقایسه نظرات کاربران ِ ISP های مختلف، بهترین رو انتخاب کرد، ممنونم از شما!
نظرات 30 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:37

شاتل :
قیمت مودم : مناسب
سرویسها : نامحدود
قیمت : متوسط
پشتیبانی : خوب

علی صنیعی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:37

اینترنت من برای شرکت شاتل
با سرعت ۱۲۸ و ترافیک ۳ گیگ
سرعت دانلود واقعیش بین ۵۰kb/s تا 7۰kb/s تغییر میکنه البته از ساعت 1 بامداد تا 7 به 20kb/sمیرسه چون اون زمان ترافیک رایگان هستش
قیمتش هم ماهیانه 13900 تومان
از نظر پشتیبانی هم بسیار عالی هست و تا الان که نزدیک 2 سال دارم از پشتیبانی خیلی راضیم چون وافعا آدم کار بلد باهات صحبت می کنه.
(اینم بگم که تو اکثر ماه ها به دلیل مناسبت های مختلف بین 1 تا 3 گیگ ترافیک هدیه اضافه می کنه)
بازم اگه سوالی بود بفرمایید تا جواب بدم

3pehr چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 14:06 http://blog.kntoosi.in/

صبانت

کیفیت عالی

قیمت نسبت به نمونه های مشابه عالی سرعت عالی

پشتیبانی متوسط کلا تلفنش اشغاله ولی ورداره خوب جواب میده

مودم میده ولی من خودم دوس داشتم cisco بخرم

مدرس چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 14:10

داتک 256 با ترافیک 9 گیگ و شبها نا محدود. ماهی 40 تومن
پشتیبانیش هم خوبه

البته شرکت شاتل بود، پشتیبانی اونم خیلی خوبه

هوداد مسلمی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 14:12

ISP من نداگستر صبا(صبا نت) هست.
در حال حاضر از 128 با حجم 3 گیگا بایت استفاده میکنم. ماهی 13900 تومان.
سرعت دانلود بین 40 تا 60 هست
پشتیبانیش همیشه اشغاله. (نکته منفیشه :دال)
قبل از این سرعت 1 مگ داشتم با حجم 5 گیگ ماهیانه. قیمت: 29500 تومان.
سرعت دانلود بین 70 تا 130.
ولی از ساعت 3 بانداد به بعد که رایگان میشه کاملا سرعت 1مگ حیف میشه.
------------------------------------
شرکت صبا سرعت های 128 و 512 و 1 مگ رو داراست.
همه ی خدماتش حداقل سه ماهه هست به جز سرعت 1 مگ که نیتونید این سرعت و ماهیانه خریداری کنید.
-------------------------------------
اجبار بر استفاده ی مودم خاصی نداره این شرکت.
-------------------------------------
سرعت 128 share میشه تا 256.
-------------------------------------
زمانی که حجم تموم میشه شما میتونید تا زمانی که اعتبار دارید حجم بخرید، حجم های اضافه سرعت 128 هستند با حجم 1 گیگ به قیمت 5300 تومان.
یه اشکال بزرگ که این شرکت داره این هست که زمانی که حجم یا زمانتون به اتمام میرسه اینترنت شما به طور کل قطع میشه و حتی نمیتونید به سایت شرکت جهت شارژ مجدد وصل شید. و تنها راه حل تماس با reseller های شرکت هاست یا خود پشتیبانی.
-------------------------------------------
جمع بندی در کل:
مودم: اجباری نیست. (خرید مودم از شرکت)
قیمت: مناسب
سرویسها: 128k ,512 k, 1 m -> با حجم های محدود.
پشتیبانی: ضعیف

من چهارمین ساله که از صبانت استفاده میکنم.
همیشه سرعت 128 خریدم، سه ماهه 9 گیگابایت محدودیت تراکنش. 39500 تومن.

سرعت دانلودم معمولا 117 هست! اخیرا سرویس رایگانش که شبها بین ساعت سه بامداد تا هفت صبح بوده، دچار اخلال شده و سرعتش شدیدا آمده پائین.

در کل این مدت فقط سه-چهار بار قطعی داشتیم، اون هم سراسری بوده یا میخواستن تجهیزات مخابراتمون رو بروز کنن.

من به همه توصیه میکنم. پشتیبانی لازمم نشده، همون چندباری هم که شده، تماس گرفتم (درسته اشغال بوده) اما عالی پاسخگو بودند.



برای مشتری هاشون خیلی ارزش قائلند.

مدرس چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:08

بقیه خیلی مهندسی حرف زدن :پی

داتک از 1 شب تا 7 صبح سرعتش بیشتره تا روز! اگه حجم تموم شه یا اعتبار ماهیانه، فقط به سایت داتک وصل میشه و از طریق اون به بانک. حجم هم اگه تموم شه، میتونین بخرین و سرعتتون فرقی نمیکنه.
سرعت دانلود واسه من بین 30 تا 50 بوده روز و شب تا 70 هم رفته.
مودم هم همون قیمت پایتخت دادن به من. البته نوع مودم زیاد مهم نیست براشون ولی خب اگه بپرسین، توصیه میکنن چی بخرید.
قطعی زیاد دارم اما مشکل از مرکز مخابراته نه داتک. فقط یه بار مشکل از داتک بود که اونم 15 دقیقه بیشتر نشد.
ولی حداقل واسه من مهمترین نکته این بود که کدوم شرکت اینجا رو ساپورت میکنه و با چه قیمتی!

سید حسین هاشمی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:12

اوایل از صبا استفاده می کردم ولی به خاطر افت کیفیت و همچنین پشتیبانی بسیار ضعیف در اون زمان، شاتل رو انتخاب کردم

شاتل رو مناسب تر می بینم
به دلیل پشتیبانی خوب ، سرعت واقعی و عدم اختلال در ساعات پیک مصرف و به نسبت سایرین با افت کمتر سرعت در ساعات دانلود رایگان
امکانی هم اضافه شده برای مشتری که اگر ترافیک مصرفی مشتری به پایان رسید، می تونه بصورت آنلاین از یه بسته ی 200 مگابایتی رایگان بعنوان ترافیک هدیه استفاده کنه تا زمانی که تصمیم به خرید ترافیک اضافه بگیره

هدیه های 3 گیگی و 1 گیگی شون هم بسیار می چسبه :دی

محمدحسین باقری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:13

فکر میکنم شاتل از همه بهتره

توی ترافیک محدودهاش مدام ترافیک رایگان میده و پشتیبانیش هم به غیر از یکی دونفرشون آدم های با شخصیت و با ادبی هستند

سرعت اینترنت شبانه من کاهش پیدا کرده بود با 2-3 بار اعتراض درست شد.

-----------------------------------------

البته اینترنت مخابرات اگه بتونید مجوز بگیرید از همه بهتره فقط پشتیبانی نداره

مظفری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:23

شاتل از همه بدتره ..
البته از همه همه نه ..
بی انصافی الان هم تو رده بهترین ها جاش بدید ..

خواهش میکنم همیشه ب روز باشید ..
هیچ وقت بهترین بهتیرن نیمونه ..
رقبا برای همین در میدانند ..



شاتل با فروش بیش از حد هر پٌرت داره ..

مظفری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:37

*

مظفری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 16:37

فکر میکنم پارس آنلاین در حال حاظر فقط در 1/3 شمالی تهران سرویس بهتری ارائه می دهد
علتش هم میتونه غیر تجاری بودن بیشتر اون منطقه باشه ..
البته من خودم 5 سال پیشتر ائه مشتری شالتم و امسال بسیار متاسفم براش ..
در کل زیر ساخت های بسیار بد مخابراتی ایران بخصوص تهران علت اصلی افت و نوسان سرعت است .. هچنین وجود filt er ing بر سر بستر نت باعث محدود شدن فوق العاده پک یج ها در مسیر رسیدن به خونه شماست ..

دوستان موضوع بسیار مهمی که داریم ازش چشمپوشی میکنیم و دوستمون "آقا یا خانم مظفری" بهش اشاره کردند، بحث زیرساخته!

ببینید، من و دوستم هردومون از صبانت سرویس میگیریم، خونه ما نزدیکه مرکز مخابراته منطقست و کل بستر منطقمونم فیبر نوریه، سرعت دانلود من حداقل 117 و حداکثر 170 یا حتی گاه گداری 230 هم میشه! اما دوستم علی‌رغم اینکه هردوی ما داریم از یک شرکت و یک پکیج استفاده میکنیم، حداکثر سرعت دانلودش 50 هست!

خب این برمیگرده به زیرساختهای مخابراتی! اینجا دیگه شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت دخالتی نداره!

آقا یا خانم مظفری رو میشناسی محمد جان!
همون کیارش خودمونه! :دی

رویا خدابخش چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 21:25

داتک:
128 نامحدود گرفتم،
ماهی 21,500 تومن،
سرعت دانلودم میانگین 13 ایناست،
پشتیبانیش هم اکثر اوقات سرکاریه!

رویا خدابخش چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 21:29

خوب من الان که بقیه نظر ها رو خوندم تازه فهمیدم سرعتم 3 ساله یه مشکلی داره که باید پی گیرش بشم!

مظفری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 21:54 http://شیداب دات نت

خانم رئیس ؟!
سرعت شما از 128 کیلوبیت ( نه کیلوبایت ) در ثانیه هم کمتر است ولی در ایران کاملا طبیعی است و احتیاجی به پیگیری نیست ولی طاعدتا باید شما 16 باشید !

هر کیلوبیت برابر است با 1/8 کیلوبایت !
پس 128 کیلوبیت در ثانیه که با نماد b ای کوچک نشان داده می شود یعنی شما باید حد اقل 16 kB در ثانیه سرعت داشته باشید ..

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:15

من از پارس آنلاین استفاده می کنم ، سرعت مثلا 128 و حجم 3 گیگ ، ماهیانه 17/5 هزار تومان.

از پشتیبانیشون بیشتر از سرعتش راضی هستم! !

بعد خوبیش ایه که وقتی حجم یا مهلت تموم میشه تا پنج روز بدون پرداخت پول میتونید از نت استفاده کنید! !

خب من فکر کردم ممکنه کیارش جان نباشن، ببخشید، جناب مظفری عزیز.


خانم خدابخش، سرعتتون وحشتناکه ها! سرعت پائین اینترنت افسردگی میاره ها! دور از جونتون مشکلی براتون پیش بیاد همکلاسی بیچاره میشه که!

چقدر داتک گرونه!!!!

ایمان زندیه چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:30 http://siteshoma.ir

من ابتدا به ساکن و فقط برای ۶ ماه از شرکت آسیا تک با مودم های usb خودشون استفاده می کردم.(حدود 5 سال پیش) سرعت 128 داشتم. به علت قطعی های مکرر و مداوم این سرویس را بنا به پیشنهاد دوستان به شاتل تغییر دادم. کیفیت خوب بود اما قیمت زیاد.بعد از 3 ماه از شاتل هم خداحفظی کردم.
بعد سرویس 256 صبانت رو گرفتم ه مدت 3 یا 4 ماه.
قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب و پشتیبانی واقعی باعث شد تا این سرئیس را به 1 مگابایت ارتقا بدم. الان هم هر سه ماه حدود 55 تومان بابت سرویس 1 مگابایت پرداخت می کنم.
بر خلاف نظر بعضی از دوستان من تا حالا با پشتیبانی (اشغالی و ...) مشکلی نداشتم.
همیشه هم عالی راهنماییم کردن.
طوری که شماره های شرکت رو از حفظم !
---------
در ضمن الان برای دفتر کارم هم از وایمکس ایرانسل استفاده می کنم که تقریبا میشه گفت عالیه !(البته برای پشتیبانی خیلی باید پشت خط منتظر موند....0937707000000 )

سید محمد کلانتری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:34

ایرانسل
سرعت 512 با ترافیک 4 گیگ گرفتم ولی سرعت دانلودش یه خورده پایینه ( بین 50 تا 60 ، گاهی هم 30-40 )
ماهی 20 تومنه ولی من 40 تومن میدم! ( نمی دونم مصرفم زیاده یا یه چیز دیگه اس !)
نمی دونم تو بقیه منطقه ها چه جوریه ولی تو منطقه ما خوب سیگنال نمی گیره( ولی داره بهتر می شه)
اینم بگم که هرجا بهتر موبایل خط داد اونجا هم سیگنال می گیره برای اینترنت !!
پشتیبانیش اولا زیاد خوب نبود چون کسی نبود پاسخ گو باشه ولی الان خیلی بهتر شده و راضی هستم.
از لحاظ ایمنی شم خوبه چون می تونی 2 تا پسورد بذاری.
ولی در کل راضی نیستم ولی داره بهتر می شه !!! :ی

حمید توکلی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:53

منزل:

دنیا نت که نمایندگی آسیاتک تو کرج محسوب میشه:

سه ماهه - 10 گیگ - 512 - 40 تومن!

پشتیبانیش فقط تو ساعت اداری هست، پرداخت پول الکترونیکی ممکنه ولی پرداخت منجر به شارژ نمیشه، مگه اینکه تو ساعت اداری باشه و کارمندشون بره شارژ کنه! :دی

همیشه هم شارژ ما پنجشنبه تموم میشه، نمی دونم چرا،‌ جمعه هم که تعطیله و من با دایل آپ میام تا شنبه بعد از ظهر شاید فرصت شارژ پیدا بشه! واسه همین چند دوره هست که سه ماهه میگیریم و از اون به بعد با این مشکل مواجه نشدیم! :دی

سرعتش بد نیس،‌ متوجه کاهش در ساعات اوج مصرف و این چیزا هم نمیشم، اصلا نمی دونم اوج مصرف کی هست، مگه اینکه انتخاباتی،‌ لنگری چیزی در کار باشه!

============================

خارج از منزل:

شبدیز:

یک ماهه - 3 گیگ - 256 - 20 تومن

امروز یه جایی بودم،‌ مشترک قدیمی شبدیز بودن،‌ شارژشون تموم شده بود، زنگ زدن واسه شارژ مجدد،‌ پرداخت رو هم انجام داده بودن با اینحال آقای شبدیز گفته بود 48 ساعت دیگه شارژ میکنیم،‌ گفتن عجله داریم، آقای شبدیز گفتن که پس فلان تعداد هزاری دیگه بدید تا چند مین دیگه شارژ میشه، گفتن چطور؟ آقای شبدیز گفته بودن که: میخوایم فرهنگ سازی کنیم!

خلاصه همونجا این دوستانمون تصمیم گرفتن که از شبدیز خداحافظی کنن جهت کمک به فرهنگ سازی بیشتر... (البته با مرکز شبدیز هم تماس گرفتن و گزارش دادن چون احساس کردن که مشکل از اون پرسنل محترم هست نه از کل شرکت شبدیز)

نهایتا بعد از بررسی چند تا ISP، پارس آنلاین رو انتخاب کردن!

پارس آنلاین:

بدون محدودیت زمانی - 50 گیگ - 512 - 70 تومن
POL_B6

ممنونم از شرکت دوستان در نظرخواهی!
بنده که استفاده کردم از نظر همگی...
مطمئنا برای هرکسی که دنبال نظرات واقعی و دور از تبلیغ کاربران باشه، استفاده خواهد کرد!

حمید توکلی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:54

خط آخر: قابل استفاده خواهد بود! *

مهدی اصغری چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:59

شاتل
512-3گیگ ماهیانه- 18500تومان
انصافا پشتیبانیش عالیه
بعضی موقع ها سرعتش میاد پایین ولی در کل قابل قبوله!
از داتک که قطعا بهتره!!!
قیمتش هم نسبت به پارس آنلاین بهتره!

رویا خدابخش چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 23:49

یعنی نرماله پس؟

سعی میکنم بلایی سر خودم نیارم!!

عادت کردم دیگه! یه سایتو میزنم میرم ظرفارو میشورم برمیگردم سایت لود شده!

آدم واقعا ذوق میکنه این فرهنگ سازی هارو می بینه!

5 روز بی پرداخت وصل میمونه پارس آنلاین؟ داتک بدجنس 1 روز بعد قطع میکنه خیلی هم سعی میکنه بهمون فووش نده!

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 00:45

منم مشکل خانوم خدابخش رو دارم سرعت دانلودم با داتک با سرعت 128 کیلوبیت از 17کیلوبایت بیشتر نمیشه در حالی که با همین سرعت 128 کیلوبیت، دوستان با 40-50 کیلوبایت دانلود می کنن!
پشتیبانی داتک: فوق العاده
سرعت: ضعیف
بلافاصله بعد از پرداخت الکترونیکی شارژ میشه (من همیشه 3 صبح شارژ می کنم!!)
نسبت به بقیه گرونه! 15900

سپیده شیخ الاسلامی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 00:53

اسیاتک ۵۱۲ ۲گیگ
سه ماهه ۴۶۹۰۰
تابه حال قطعی نداشتم
پشتیبانی معمولی
افت سرعت هم یادم نمیاد!
باشارژهم مشکلی نداشتم!

3pehr پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 07:07 http://blog.kntoosi.in/

آهان اینم تو گلوم گیر کرده بود گفتم بنویسم که من از هرچی فرهنگ سازیو اینترنتو رسانهو ISP و دانلود و خارجو دشمنو زندگیو حمیدو* اینا بدم میاد ...

این رفیق ما از خارج خواست یه تیکه از فیلم جشن تولدشو واسه بفرسته ،نامرد 150مگ بعد بیشعور 1مین گذشته بهمن میگه دیدیش
گفتم خفه شو داره دانلود میشه
گفتش برو بابا ذغال بریز ذغال بریز

* چون دوباره منو یاده این اینترنت بیب بیب ایران انداخت

مظفری پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 07:56 http://شیداب دات نت

رو نشوت به آقای اصغری »

این سرویسی که شما گرفتیت اصتلاحا echo یا سرویس اقتصادی نام داره که .. نباید قیمت این سرویس رو با سرویس سرویس دهنده های دیگه مقایسه گرد واقعا ترافیک کمی داره ..

با سرعت 512 چگونه توی یک ماه میشه کمتر از 3 گیگ استفاده کرد ! واقعا باید مصرف کننده net نبود ! البته لازمه بگم شاتل جدیدا برای راضی نگه داشتن همه ترافیک های جایزه ای زیاد می ده ..

ولی در کل هنوز هم میگم شاتل خیلی بده :D

هوداد مسلمی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 09:11

شایان با 128 دارم 60 تا دانلود میکنم :دال
دلت آب :دال
---------------------------
دیشب قاطی کرده بود صبا نت :دال با سرعت 128 داشتم 170 کیلوبایت تورنت دانلود میکردم :دال (عینه خر کیف کردم :دال)

آرین جعفری آی تی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 16:30

من شاتل 2 مگابیت دارم 3 سال هم هست دارم از شاتل میگیرم راضییم حدودا 270 کیلوبایت هم دانلود میده محدودیتش هم 5 گیگ در ماه هست و قیمت 24000

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد