KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک نکته

چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند، خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید 

 

در داشنگاه کبمریج انگلتسان تقحیقی روی روش خوادنه شدن کملات در مغز اجنام شده است که مخشص می کند که مغز انسان تهنا حروف اتبدا و اتنها ی کلمات را پدرازش کرده و کمله را می خاوند. 

 

به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آنرا بخاونید!!! 

 

منبع ؛ طنزیران

نظرات 3 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 22:57

خیلی راحت خونده شد! !

یه چیزی بگم؟ این متن رو یه بار خیلی وقت پیش من منتشر کرده بودم، بعدش چند وقت پیش آقای سارجانی هم منتشر کردن! !

ولی بامزه ست ، ولی خوب متنهای دستنویس خودتون بهترتره! !

احتمال می دادم که منتشر شده باشه ! شرمنده.
بیشتر قصد عرض ادب بود و اینکه هستیم در خدمت دوستان!

مرسی

3pehr چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:49 http://blog.kntoosi.in/

این خیلی باحاله من دوبارهخوندم شاد حال کردم بعدشم کلا شاد شدم چون یو نوشته بودی امیرجانم

مرسیییییییی سپهر جان

مرجان غیاثی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 13:55

اگه مغز اول و آخر همه چیز میخوند و همه رو پردازش میکرد چه میشد.بخصوص چندین جملات طولانی.مثلا کلمه هم نه ، جمله اول معارف رو بخونی جمله آخرشم بخونی کل کتاب بیاد دستت.وای چی میشد
زهی خیال باطل و محال !

ممنون آقای مهندس

آره چه حالی می داد که مثلاْ رمان ۴۶۲ صفحه ای رو از رو کلمه اول و آخرش تشخیص داد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد