KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دقایقی دقت و درنگ و حوصله ؛ شاتر بسته می شود ..

اولین مسابقه عکاسی همکلاسی؛

جزیئات بیشتر از قلم  رئیس :

پ.ن:رئیس سالاری این محفل مرا مجبور کرده که این پست را علی رغم میل باطنی خویش نشر دهدم یعنی عینا حرف های یکی دیگر و من باید طوطی وار با همون رنگ و شکل و قیافه ادا کنم .. و این یعنی نحایت  **** ؛ این بود شعار های تبلیغاتی نامزد محبوب شما !!:D




- از چی عکس بگیریم؟

موضوع عکاسی شما آزاد می باشد!!

تکمیل میکنم ؛ model  شما باید حداقل شرایط یک وبلاگ فرهنگی را داشته باشد ( گرچه اینجا چیزی که نیست فرهنگی بودشنه ؛ در ضمن به اشخاص حقیقی ، حقوقی که شخصیت سیاسی دارند مانند آقای سید حسین هاشمی نباید بی احترامی تصویری شود و جان کلام ؛ چون اینجا فیلتر هست زیاد فرقی نمی کنه چی میفرستید


- چند تا عکس بفرستیم؟

هرکس حق شرکت دادن 3 عکس از آثارش را دارد! بیشتر داشتید بذارید برای مسابقات ترم بعدی! البته از اونجایی که 1 نفر نمیتونه دو یا سه جایزه در یک مسابقه ببره، جایگاه دوم و سوم به افراد جدیدتری تعلق خواهد گرفت!

تکمیل می کنم : زیاد خودتونو خسته نکنید و یک کاری که فکر میکنید top  تره رو بفرسید ؛ از اونجایی که داوری این مسابقه عمومی است باید شما هوش محبوب شناسی داشته باشید و عکسی و اراسل کنید که از نظر اکثر مردم محبوب باشه و هر کی ببینه این حالت شکلک پاینی رو به عضله های صورتشون بده .. 

( در ضمن استفاده از افکت های photoshop  ای که رنگ عکس رو تغییر دهد ممنوع است )


- تا کی بفرستیم؟

مهلت ارسال آثار شما تا یک ماه دیگر (10 آذر) هست! بجنبید!!

شما حتا با دوربین های گوشی های VGA  هم میتونید در مسابقه شرکت کنید !


- برای کی بفرستیم؟

لطفا عکس های خودتون رو با موضوع نامه (مسابقه عکاسی!) به ایمیل زیر:

kntu.blog3@Gmail.com

بفرستید! اگر دوستان یاهویی در ارسال به گوگل مشکلی داشتند به این آدرس:

royallbllue@Yahoo.com

هم می تونید بفرستید! برای اطمینان از رسیدن عکستون، پس از حداکثر 48 ساعت ایمیلی مبنی بر اینکه عکستون رسیده و اینا دریافت خواهید کرد!

تکمیل میکنم ؛ لطفا به اون e-mal  جواب ندهید ..


- با چه فرمتی و چه حجمی باشه؟

هرچی!

( اصلاح میکنم ؛ فقط jpeg باشه حد اکثر 1600*1200 px )


- چه کسانی داوری می کنند؟

تا پایان روز 10 آذر که مهلت شرکت در مسابقه تموم میشه، روز 11 آذر تمامی عکس ها بدون اسم عکاسان در پستی منتشر شده و با یک باکس نظر سنجی از دوستان همکلاسی رای گیری میشود!

اصلا ممکنه بعضی از تصاویر به مرحله داوری راه پیدا نکنند !


-جایزه هم داره؟

به 3 نفر اول مسابقه سه یادگاری دست ساز اهدا میشود!!

تکمیل میکنم ؛ این جایزه خیلی خاص است ، ارزش اش هم  خیلی خاصتر  است،

کار دست رئیس هنرمنده اینجایست!


- اگه نخوام این قوانین مسخره ات رو اجرا کنم چی؟

خب اول ایمیلی مبنی بر اینکه فلان قانون رو رعایت نکردید برای شما ارسال میشه تا پس از تصحیح مورد، دوباره ارسال بشه! اگر هم نشه خب عکس چهارم به بعدتون شرکت داده نمیشه دیگه!!

کلا می تونید شرکت نکنید ..



- سوال دیگه ای ندارم؟

ظاهراً نداری! اگه کسی سوالی داشت توی نظرات بیان کنید!!




*پ.ن: پدرام نونخور



نظرات 10 + ارسال نظر
رویا خدابخش دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 18:49

مرسی زیاد بابت طراحی پستر!! و همینطور از اطلاعات تکمیلی! همینه که میگن باید کار رو به کاردان سپرد!

کلا موجود خبیثی هستم!!

مصطفی کاظمی سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 00:29

ایده‏ی جالبیه، حتماً شرکت می کنم!

مصطفی کاظمی سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 00:30

ایده‏ ی جالبیه، حتماً شرکت می کنم!

حمید توکلی سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 15:55

داوری عمومیش چیز خوبیه، البته ترجیح میدم به جز ثبت رای در باکس مورد نظر، برای عکس ها نظر هم بدم، دوستان هنرمند زیادی داریم...
ممنون از تو دوست عزیز و هنرمند و جایزه دهنده ی محترم! :دی
اگه جایزه خیلی خاصه، یکی هم همینجوری به من بدید، من از این چیزا دوس دارم!

پیروز و پایدار باشید!

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 17:06

پیش نگارشتان را دوست داشتیـــَـم

بسیار عالی!
بسیار عالی!
شرکت می کنیم
شرکت می کنیم

رویا خدابخش سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 17:57

منم شرکت میکنم!!

راستی مسابقه ی بعدی ... 13 آبان ...

رضا خیاط سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 23:14

منم دوس دارم شرکت کنم :)

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 23:44

می شرکتم! !

ممنون از متن خوب و زورکیتون! !

سید حسین هاشمی شنبه 6 آذر 1389 ساعت 10:38

مرسی بابت تکمیلات و اصلاحات

مصطفی کاظمی چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 21:31

بی صبرانه منتظر فردا......
برای دیدن عکس های ارسالی!!

راستی عکسای من رسیده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد