KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اینجا شهر من

اینجا شهر من است ؛ تهران ، همانجا که چهار راهایش سه رنگ دار و آدمهایش هزار رنگ اینجا خدا هم آفتاب نزده می آید و شب زودتر از من به خانه اش می رود؛اینجا  ازهمه ساده دخترک گلفروشیست که شبها دیر تر از من و روز ها زود تر از تو گل می فروشد؛

نظرات 4 + ارسال نظر
3pehr یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 15:38 http://blog.kntoosi.in/

این عکس ماله شیدابه خیلی باحاله

آره سپـــــــــــــــــهر ! مال shidab ائه !! ولی اینحام میگذارمش من خیلی دوستش دارم! گفتم بقیه هم ازش لذت ببرند ..


--
تهران- فتحی شقاقی

رویا خدابخش یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 17:24

این هیچ وقت تکراری نمیشه!

3pehr یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 23:06 http://blog.kntoosi.in/

هی میام همکلاسی اینو میبینم میرم خیل باحاله آخه کیا یدونه ای

سید حسین هاشمی دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 15:18

بسیار زیباست!
نقش باران بر شیشه ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد