KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آینه یا کامپیوتر؟

پشت بخشی از این آینه ها یک نمایشگر ساده است که ساعت را نمایش می دهد یا دمای محیط را مشخص می کند. اما اینجا یک آینه دارید که همزمان یک نمایشگر و کامپیوتر هوشمند هم هست.

نارنجی: شاید تا یه حال آینه هایی را دیده باشید که زمان یا دمای محیط را نمایش می دهند. پشت بخشی از این آینه ها یک نمایشگر ساده است که ساعت را نمایش می دهد یا دمای محیط را مشخص می کند. اما حالا با این آینه جادویی چطورید؟ اینجا یک آینه دارید که همزمان یک نمایشگر و کامپیوتر هوشمند هم هست   

 

ادامه مطلب

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا خدابخش جمعه 7 آبان 1389 ساعت 20:01

چه نایسه!!

به درد من می خوره که هی وسط وبگردی دلم بره خودم تنگ میشه!

ممنونم از متن مفیدت!!

فکر کنم به درد همه ی خانم ها بخوره :))

خواهش میکنم رویا جان

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 7 آبان 1389 ساعت 22:57

!

چه باحال! !

ممنونم از متن مفیدت!!

خواهش میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد