KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من به تو به خودم و همه پرندگانی که هر روز می خوانند ایمان دارم

تنگه واشی - پاییز 1389 - می تونید روش کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره نصیری چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 20:23

وای خیلی قشنگه
آقای مظفری واقعاْ ممنون که این تصاویر دل انگیز رو میذارید

عکس می گیرم از زمین نه. من از زمان عکس می گیرم فقط از زمان... خیلیم که اعتماد به نفسم بره بالا می گذارمش اینجا .. نه برای باورهام نه برای باور کردن آدمها!
حالا این وسط آدمی از باورهای من لذت ببره بر احساس من منت گذاشته..

متشکرم ./

بهاره-صنایع چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 22:38

خیلی دل انگیزه منویادشمال و سرسبزیهاش میندازه

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 01:02

بسیار زیبا و روح بخش ...
دویدن و غلت زدن...
سپاس رفیق

م پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 09:54

فقط افسوس میخورم که اینهمه زباله توی این طبیعت زیبا میبینم.پلاستیکککککککککک لعنتی

محمد رضا کمالی فرد جمعه 7 آبان 1389 ساعت 01:20

آفرین به خدا که انقد چیزای قشنگ قشنگ آفریده
آفرین به تو و باورات
آفرین به عکست

رویا خدابخش جمعه 7 آبان 1389 ساعت 20:03

دلم برای طبیعت تنگ شده!! اینجا هوا نداره! رنگ هم نداره!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 7 آبان 1389 ساعت 23:08

زیبایی ِ طبیعت....!

ممنون که زیبایی ها را ثبت می کنید! !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد