KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همین منبعش باشه کافیه ....

امشب مهمون داشتیم. خانومشون آمدن پیشه من و فرمودند که، "واای گفتن یه چکیده تحقیقی بیارین مدرســـه من: خب...  اوشون: خب میشه برام تحقیق کنی؟ سه تا میخواما من: چه تحقیقی؟  اوشون: نمیدونم. فقط گفتن مهم منبعشه، هرکدومم سه صفحه بشه. اگه نبرم امتیازش گیرم نمیــــاد   من: من متوجه نشدم. چی خواستن دقیقا؟ اصلا چرا میخوان اینارو؟  اوشون: گفتن یه چیزی بیارین، به عنوان نتایج مطالعاتتون مربوط به سال 87 تا حالا....  بعد بهمون امتیاز میدن، بعد این امتیازا برا حقوق و مزایامون مهمه فقط همین منبعش مهمه. متنش اصلا مهم نیست!
من ............................. بــله!  تفو باد .........

نظرات 5 + ارسال نظر
نفیسه یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 21:49

بله!حقوق و مزایا!

رویا خدابخش یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 22:37

خدا رحمتمون کنه!

محمدحسین باقری دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 03:32

سید حسین هاشمی دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 04:29

چند وقت پیش همچیناتفاقی پیش اومد برام با این تفاوت که گفتن تا پس فردا باید داکیومنتا رو پرزنت کنم!


بعد اونوخت دو کلمه هم حرف بزنه آدم می گن معلوم نیست چی تو اون خراب شده یادتون می دن! همینید دیگه!
یه لامپ‌م بلد نیستید عوض کنید به خودتون می گید مهندس!

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 23:29

بعد همین مسئول ایشون میان میگن ببینید چه کارمندای با فرهنگی داریم و دو ساعت در مورد اینکه میزان تحقیقات علمی در ایران در کل جهان و کلا کائنات بیشتره و ما خیلی خوبیم صحبت میکنن! !

کـــــــــــاملا درسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد