KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

IQ شما چند است؟!

سلام به تمام همکلاسی های نسبتا خاموش !

یه سایت سنجش IQ پیدا کردم که خیلی تعریفش میکنند.

شما تو این آزمون می تونید به 39 سوال در عرض 40 دقیقه جواب بدید.

خیلی سایتش با حاله

برای وارد شدن به سایت اینجا کلیک کنید

در ضمن اگه دوست داشتید نتجه آزمون رو تو قسمت نظرات بذارید.

بذاریداااااااااااااااا



نظرات 14 + ارسال نظر
سمانه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 09:55

۱۱۸

حمید توکلی جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:44

8 تا کمتر از بالایی!

Amir,com جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:50

115??

رویا خدابخش جمعه 30 مهر 1389 ساعت 15:40

118!

اینو با داداشم 2 سال پیش امتحان کردیم، من شدم 126 داداشم هم خیلی از من بالاتر!

این یعنی نه تنها داداشم ازم بهتره، تازه دارم سال به سال پسرفت میکنم!!

خودتون چند زدین؟

سمانه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 19:00

رویا جان باز خوبه تو ۲ سال ۸ تا کم شده!!!من که حدود ۳ماه پیش گرفتم ۱۰ تا کم شده!!!
اینم از مزایای دانشجو بودن!!تازه اونم الکترونیکی!!!

سید محمد کلانتری جمعه 30 مهر 1389 ساعت 19:24

"من که حدود ۳ماه پیش گرفتم ۱۰ تا کم شده!!!"
ایشالا 3 ماهِ بعدی جبران می کنید

ممنون که نتیجه رو گفتید.

"خودتون چند زدین؟"
خودم 130 زدم

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 30 مهر 1389 ساعت 21:26

راستش امتحانش نکردم! !

میدونید؟ دارم فکر میکنم ای کیو من هرچقدر هم باشه ف چه زیاد چه کم ، چقدر ازش استفاده کردم!؟ اصلا تو چه راهی ازش استفاده کردم! یا اصلا استفاده شده یا آکبند مونده؟ (( !

به نظر من اصلا مهم نیست که آدم ها چقدر و یا در چه راهی از آی کیوتون استفاده کردید.

به نظر من آدم حتی برای یک بار هم شده تو این جور آزمون ها شرکت کنه ببین ِ کجای کاره. به نوعی خود شناسی ِ .

امتحانش ضرر نداره

ع ر جمعه 30 مهر 1389 ساعت 21:55

man zadam goft
Are you anishtain??
lo0o0l

tazevared شنبه 1 آبان 1389 ساعت 00:36

126

3pehr شنبه 1 آبان 1389 ساعت 10:41 http://blog.kntoosi.in/

135 همیشه
الان خوشحالم مثلا

ممنون !

امیر رباط شنبه 1 آبان 1389 ساعت 10:43 http://deltagi.pelakfa.com

122

عجب !

نادر یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 00:32

حال کنید هوشو 112

ممنون

توصیه دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 13:47

بر عکس نظر شما اعتقاد دارم که امتحانش ضرر داره ! چون اگه نتیجش پایین تر از حد تصورتون باشه، سرخورده میشین، و اگر هم بالاتر باشه ، توقعتون از خودتون میره بالا! در هر دو صورت هم خطرناکه هم زندگیتون سخت تر میشه! حتی وقتی که فکر می کنین نتیجش اونقدرام براتون مهم نیست، نمی تونین منکر تاثیرش بر ناخودآگاهتون بشین!

بهتره قبل از این جور آزمون ها،ببینیم که می تونیم واقعیت رو قبول کنیم، بعد آزمون رو شروع کنیم.
وقتی اعتماد به نفسمون انقدر پایین هست، بهتره اصلا آزمون ندیم ...


"حتی وقتی که فکر می کنین نتیجش اونقدرام براتون مهم نیست، نمی تونین منکر تاثیرش بر ناخودآگاهتون بشین!"
با این حرفتون موافقم. بله تاثیر گذاره و ممکنه تاثیراته خیلی خوبی برامون داشته باشه.
ولی با اون قسمت نتیجه آزمون موافق نیستم
اگه نتیجه آزمون پایین باشه خب واقعیتِ . اگه هم بالا باشه. اعتماد به نفس خودمون بالا می ره و به نوعی با کمک آزمون به خودباوری می رسیم.
یه دلیل دیگه هم برای آزمون دادن اینه که رنج نمره آی کیو مثل مثلا نمره های درسی که شناخته شده نیست که بگیم از یه حد پایین تر شدیم پس آی کیومون پایین تر از حد انتظار ِ!

ممنون از نظری که دادید

من دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 16:59

http://www.siteshoma.ir/IQTest/

ممنون از معرفی سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد