KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سبزی فروشی یا کلاس‌کنکور؟

امروز رفته بودم یه آموزشگاه کلاس‌کنکور، پرونده داداشم رو بگیرم. وقتی وارد حیاط شدم دیدم یک لندکروزر 2010 ایستاد..سکوت همه جارو گرفته بود....درش باز شد... آقای محترمی با غرور آمد پائین....از یکی از دانش‌آموزایی که محو تماشای این خودرو و اون آقا بود پرسیدم ایشون کی هستن؟ مات و مبهوت نگام کرد ... چند ثانیه هیچی نگفت و فقط نگام کرد... آروم گفت: ...استاد زبان انگلیسیه اینجاست! اقای [بیــب]! گفتم آهـــا! تو همین حال یادم آمد به استاد زبان انگلیسیمون توی دبیرستان که با وانت میامد...کفشاش همیشه گلی بود، سبزی فروشی داشت...... کاش میدیدمش و بهش میگفتم بیا کلاس کنکور بزن ......

نظرات 7 + ارسال نظر
امید فرقدان دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 08:00

!Amazing

yes! sure!

حامد دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 11:18

تقصیر اون آقا نیستکه مغرور شده، مشکل من هستم که انگشت به دهان امکانات مالی اون آفا هستیم
اگه یاد بگیریم که وقتی یه آدم فهمیده و دانشمند را دیدیم مبهوت او شویم اونوقت این ماشین ها ارزش آلان رو برای صاحبش ندارند

مشکل جامعه ما اینه که روابط بین افراد نرمال نیست و جای "خیلی با ارزش" با "کم ارزش" عوض شده علتشم اینه که به من فرهنگ ارتباط سالم رو یاد ندادند

موافقم.
متأسفنه چیزهائی به ارزش تبدیل شدن که نباید میشدن! مثلا ثروت شده شخصت! شده فرهنگ! و ...

خیلی برام جالبه، آخه اون معلم دبیرستانه من ، دانش آموزا حتی به حرفش هم درست گوش نمیکردن، علیرغم کیفیت بالای اموزشش و سطح معلوماتش!

مرسی که نظرت رو بیان کردی مهندس.

محمدحسین باقری دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 11:35

بله آخر سر هم شاگرداش میان مجازی میخونن

عجب تیکه ای بود

مهسا احمدی دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 18:47

عجباا

آره!

رویا خدابخش دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 23:20

درسته ارزش ها عوض شده!

کاملا! متأسفانه!

بی نام چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 10:14

بله مثلا این آقای بابک سلمان هم فکر کرده با لندکروز خریدن آدم شده !! اما سخت در اشتباهه همون...که بوده هست !!!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 22:03

چه میشود گفت....!

یاد اون داستان ملانصرالدین افتادم که تو یه مهمونی یه بار با لباس کهنه میره کسی تحویلش نمیگیره یه بار با لباس گرون قیممت میره همه توجه میکنن بهش......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد