KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

میگویی ، میگویم

میگویم از عقایدم، سرکوبش میکنی

میگویی از عقایدت، سرکوبش میکنم

بحث میکنیم جنجالی، نمیشنویم جنجالی

توهین میکنم، توهین میکنی

من میگم تو در فاز خودت باش من در فاز خودم

نظرت چیست؟

امیدوارم موافق باشی

خوش باش، چون من خوشم

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 21:55

آفرین به تو دوست گرامی!
به امید روزی که یاد بگیریم....
پیروز و پایدار باشی!

به امید روزی که یاد بگیریم :)
ممنون از نظرت حمید جان

3pehr جمعه 23 مهر 1389 ساعت 01:27

توهین میکنم، توهین میکنی
زیبا بود ولی توهین نکن که توهین به افراد توهین به شخصیت خود آدمست...
مهاتما گاندی کلامی به توهین بر زبان نبرد و توانست بریتانیا کبیر را شکست دهد بصورتی هنوز حتی انگلیسی ها پیرو افکار او شدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد