KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لبنان آماده استقبال از رئیس جمهور ایــران ( دکتر احمدی نژاد )

المنار: لبنان برای سفر تاریخی و بزرگ احمدی نژاد آماده جشن است





به گزارش سرویس سیاسی برنا، المنار لبنان در گزارشی از سفر احمدی نژاد به لبنان به آمادگی مردم و مسئولان این کشور برای استقبال از رییس جمهور ایران اشاره کرده و آورده است: چهارشنبه آینده یک روز عادی در لبنان نیست. مردم لبنان در این روز برای یک واقعه استثنایی و تاریخی بزرگ جشن خواهند گرفت.





این گزارش می افزاید: سفر رییس جمهور ایران به  لبنان اولین دیدار مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی در نوع خود است و به همین دلیل جنبش های حزب الله و امل در بیانیه استقبال خود از رییس جمهوری اسلامی ایران، وی را "میهمان عزیز" خواندند.




مرز بین فلسطین اشغالی و لبنان



المنار با اشاره به صحبت های دبیر کل حزب الله در خصوص این سفر آورده است: سید حسن نصرالله هم در سخنرانی روز یک شنبه از مردم لبنان و فلسطین دعوت کرد در جشن استقبال از احمدی نژاد شرکت نمایند.


این شبکه خبری لبنان همچنین به جوسازی های آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرده است: مقامات داخلی لبنان در مقابل فشارهای خارجی از سوی برخی مقامات غربی مقاومت کرده و از این سفر مهم حمایت نمودند.






به نوشته المنار روابط و همکاری های ایران و لبنان در حوزه های مختلف از جمله انرژی به سطح ممتازی رسیده ؛ به ویژه در سفر اخیر وزیر انرژی و آب لبنان به ایران و امضای توافق نامه همکاری به اوج رسیده است.












نظرات 1 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 18:04

احمدی نژاد اگه بتونه قرار داد سلاح رو ببنده عالی میشه
به نظرم این قرار داد هم میتونه از نظر اقتصادی کمک کشور باشه و هم یک انتقام کوچک از اسراییل به خاطر نقشش در تحریم های کشورمون باشه چون اسراییل شناخت کمی نسبت به قابلیت های سلاح های پیشرفته ساخت ایران داره این موضوع در جنگ 33 روز مشخص بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد