KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !


سایز عکس ها یه کم بزرگه صب کنین لود شه !


































پ.ن : به جان 3 تا بچه م سیاسیش کنید با بیل خودمو از وسط به سه قسمت مساوی تقسیم میکنم :دی گفته باشم :دی
نظرات 7 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 18:39

چه خوشگلن !
زاستی تو سه تا بچه داری ؟ کدوما شونن :دی

سه تا بچه دانشگاهی دارم
خودمم کارمند

ینی وضعیتیه ها اوفففففف
یه سر دارم هزار تا سودا :دی

s.n سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 20:41


آها راست میگنا شما 3 تا بچه دارید؟ چرا 3 تا ؟!

یه دونه دارم قد ۳ تا باباشو حرص میده :دی
میشناسیش :دی

نفیسه سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 22:28

از وسط خودتونو به سه قسمت تقسیم می کنید!
سومیه خیلی بانمکه٬صورتشم پنجه کشیده

خیلی نازه :)
حالا سه قسمت هم نشد ۲ تا و نصفی رو حتما میکنم :دی

رویا خدابخش سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 23:27

اولا چه خوشگلن!!

دوما عکس آخری!

سوما از وسط فقط به دو قسمت مساوی میشه تقسیم شد!!

چهارما مرسی قشنگن!

اولا ممنون
دوما :)
سوما شما نظر سیاسی بده ببین میشه یا نه :دی
پنجما یادم رفت چهارما چی بود :دی

s.n چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 21:35

به به به راستــــــــــــــــــــــــی خــــــــدا حفــــــــــــــــــــظش کنه ایشالله

دی

حالا هرکی پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 17:41

۳تااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا mp56789 که باشی دیگه 3تااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هرحال موفق باشی تبریک میگم

این بچه ها خیلی خوشگلن ولی به بچگی من نمیرسن
راستی این شلوار سایز بزرگم داره؟؟؟

:دی
اون mp56789 رو نفهمیدم چیه :دی ولی خب شلواره فری سایز ه :دی

فرخ ش ا جمعه 23 مهر 1389 ساعت 01:46

خیلی خوشملن
ولی این شلوار آخریه آبیش به سبز متمایله!!!!
در تو آینده مثل خودت خوشتیپ میشن که اینم برای اسلام خطرناکه!

:دی
نه حواسم جمه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد