KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یعنی می تونید؟


اعتقادی به اینکه این مساله را حل کنید چه اتفاقی می افته حالا مثلاً اسم چهار تا ایرانی تو لیست میاد چی میشه کاری ندارم ولی بد نیست ذهنتون رو قلقلکی می کنه

 
معادله زیر رو حل کنید و سعی کنید برای هر کس که فکر میکنید میتونه حلش کنه بفرستیدعددی رو که بدست میارید وقتی که فایل رو میخواهید باز کنید در محل کد ورودی بنویسید



لطفآ فراموش نکنید که اسم ایران رو بنویسید فعلآ اتریشیها و المانیها از همه بیشتر هستن مطمئنآ ایرانیها میتونن از همه ملیتها جلو بزنن

موفق باشید


Try to solve this puzzle.

People with an IQ over 120 are able to figure it out ...

Keep your brain active and think about it:

if

2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Then:
9 + 7 = ????

The correct number is the password to open the attached document.

دانلود

نظرات 9 + ارسال نظر
سید محمد کلانتری دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 21:20

ممنون خیلی جالب بود
بازم از این پست ها بذارید

یه بنده خدا دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 21:39

مطمئنید که لینک دانلود فایل درسته؟!

آره
اون پایین بزن
CLICK HERE

آسمان دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 22:23

تشکر،
جالب بود...

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 22:46

اتفاقا چند وقت پیش یکی از دوستام یه همچین چیزی برام ایمیل کرده بود ، حلش خیلی هم سخت نبود. ولی آره اسم ایرانیا کم بود توش. !

رویا خدابخش سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 01:25

جالبه!!

من یه مدل دیگشو دیده بودم از این ساده تر بود ولی!

چندی پیش یکی برام فرستاد و گفت اسمت رو بنویس و بفرست و ..... راستش من از این سوال آسونتر ندیده بودم! دوبار اعداد رو خوندم و جواب دادم! و در پاسخ به دوستم کلی ازش شاکی شدم!

من فکر نمیکنم این سوال سخت باشه برای کسی!


ولی حرکت خوبی بود. موفق باشی مهندس. از این پست ها خیلی میتونه مفید باشه.

یعنی چی
حضرت
؟؟؟
!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 08:59

چرا اسم خودت تو فایل نیست؟؟

من خودم نتونستم حلش کنم

امیر پورنصرت سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 16:04


مساله جالبی بود. ممنونم آقای رودسرابی که همیشه با پستهای جالبتون کلی خوشحالمون می کنید. هر بار که وصل می شم اینترنت اول سایت شما رو باز می کنم.

امیر کام جمعه 23 مهر 1389 ساعت 19:20

سخت نبود از همون ۲+۳=۱۰ معلوم بود وبا ۲+۷=۶۳ مطمئن میشیم

اما لینک خرابه ها؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد