KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ما برای مجازی ها هیچ آئین نامه ای نداریم

من یک ایرانی هستم. یک دانشجوی  مجازی  ایرانی. یک دانشجوی  فناوری بی اطلاعات  در یکی از دانشگاههای درجه یک (؟!) ایران. چندی پیش سفری برام پیش آمد و رفتم. استاد راهنمای من ، طی یک ایمیل ، به من تبریک گفت و توصیه کرد که حتما پس از بازگشت به ایران ، سری به  استعدادهای درخشان  بزنم. خب من زمانی که برگشتم ، با همون وسائل و کیف و بار و بندیلم، قبل از هرچیز سری به دانشگاه زدم. استعدادهای درخشان  . موضوع را مطرح کردم که دلیله آمدنم اینه و به توصیه استاد .... . اولین جمله ای که شنیدم:  متأسفانه ما هیچگونه حمایت مالی نمیتونیم بکنیم!  گفتم جــــــــان؟! مگه من حرفی از حمایت مالی زدم؟! گفتند:  پس برای چی آمدی؟!  گفتم خب به من گفتند سری بزن ، زدم. ببخشید ( حرکت کردم سمت در..) فرمودند چه مقطعی هستی؟ گفتم:  فناوری اطلاعات ، کارشناسی  ( با لبخندی غرورآمیز ) ... شنیدم:

     متأسفانه ما برای مجازی ها هیچ آئین نامه ای نداریم     

گفتم:

آهـا ... ممنونم. ببخشید وقتتون رو   گـرفـتـیــم!  

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین مالکی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 23:11

خدارو شکر نگفتن شما 10تومن بیشتر شهریه بده فرنگ رفتی

آره والا

سمانه یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 23:31

خب راست میگن دیگه!
توقعاتمون خیلی بالاست!

آره دیگه!!

حامد یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 23:35

خودت رو ناراحت نکن مخصوصا واثه کسایی که آنقدر محدوده ذهنشان کوچک است که رو به مسخره کردن می آورند

"کسى که مؤمنى را خوار شمارد خدا او را ذلیل خواهد کرد." (پیامبر)

بعدشم اشتباه کردی اومدی عزیز من، برو هرجا که رفته بودی تا موقعی که کشورت بهت نیاز نداشت پشت سرتم نگاه نکن .




خواهم رفت. دور نیست .....

محمدحسین باقری یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 23:38

خب برای چی وقتشون رو گرفتی مهندس ؟

همین دیگه! منم همین رو گفتم ، کلی هم عذرخواهی کردم و رفتم! والا


البته من بهش گفتم که ما کلا اجماعا وقتشون رو گرفتیم

محمد رضا کمالی فرد دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 00:13

ما که به شما ارادت داریم مهندس !
مهم همینه
از اینا چه انتظاری داری ؟!!!

لطف داری مهندس.
موفق باشی.

درسته ما انتظار زیادی داریم

رویا خدابخش دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 02:01

مثل داشتن صندق گنجه توی خونه، که بگن توی اتاقمون نیست پس ولش کن!

هرچند دیر، ولی منم تبریک میگم!

ممنونم خانوم خدابخش.
موفق باشید. روزگاریه دیگه...

سید حسین هاشمی دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 14:51 http://blog.kntoosi.in

خب ندارن دیگه!
لولو خورد می فهمی ینی چی؟



دوستان یه جوری در مورد مجازی حرف می زنن آدم حس می کنه مریضی بدی داره!

تــــازه فهمیدم

حمید توکلی دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 17:05

جا داشت که یک قسمت از قهوه ی تلخ رو به بررسی مشکلات دانشجویان الکترونیکی اختصاص بدن! :دی

توصیه میکنم دوستان استعداد درخشان حتما یک سری به تو بزنند!

پیروز و پایدار باشی!

آره به خدا راست میگی!
این قهوه تلخ فوق‌العاده مشکلات رو داره نمایش میده!

جاداره از مهران مدیری و نوسیسنده های محترم کمال قدردانی رو داشته باشیم.

ممنونم مهندسی.

موفق باشی

محمود سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 21:02

بی ............................کسا........

این همه اعصابت رو ناراحت نکن کار دست خودت میدیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد