KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لطفا به هنرمند احترام بگذارید . . .

در حالیکه چندی قبل مدعی شدند مهران مدیری برای پاچه خواری ( ! ) پیش دکتر احمدی نژاد رفته و برای بیشتر شدنش حتی قهوه تلخ را به طور کامل به آقای رئیس جمهور اهدا کرده بعد از انتشار قهوه تلخ کاملا تغییر رویه در مورد مهران مدیری دادند.


معتقدند مهران مدیری برای همراهی با مردم(!) حاضر به دیدار با آقای حامنه ای نشده و به همین دلیل صدا و سیما پخش قهوه تلخ را برای شبکه های مختلف ممنوع کرده.


حال آنکه قهوه تلخ مدت ها پیش به خاطر به توافق نرسیدن با شبکه 3 بنا شد به همراه قلب یخی در شبکه خانگی پخش شود.



اثر جدید مهران مدیری به نام قهوه تلخ از همان ابتدا جنجالی از آب در آمد.


خالق آثاری چون ببخشید شما ؟ ، پاورچین ، نقطه چین ، طنز 80 ،ساعت خوش ، سال خوش ، شب های برره ، جایزه بزرگ ، مرد هزار چهره ، مرد دوهزار چهره و باغ مظفر که بعد از به توافق نرسیدن با مدیران شبکه 3 بر سر مسائل مالی تهمت های ناروایی هم تحمل کرده است.


به نظر میرسد خیلی قبل تر این گروه برای قهوه تلخ مهران مدیری برنامه داشتند ( ببینید ) بعد از دروغ پراکنی شان ، این خبر تکذیب شد.



اما بعد از اینکه قرار شد سریال قهوه تلخ مهران مدیری به صورت CD  عرضه شود در ماه رمضان مهمانی دکتر احمدی نژاد پیش آمد و  مهران مدیری و بازیگران و هنرمندان دیگری به دیدار رئیس جمهور ایران رفتند.


این گروه در حالیکه چندی قبل مدعی شدند مهران مدیری برای پاچه خواری ( ! ) پیش دکتر احمدی نژاد رفته و برای بیشتر شدنش حتی قهوه تلخ را به طور کامل به آقای رئیس جمهور اهدا کرده بعد از انتشار قهوه تلخ کاملا تغییر رویه در مورد مهران مدیری دادند.


حتی رو به رضا عطاران آورده و او را پدر طنز نوین ایران خواندند و توهین های دیگری به مهران مدیری شد.


طی جدیدترین افاضاتشان معتقدند مهران مدیری برای همراهی با مردم(!) حاضر به دیدار با آقای حامنه ای نشده و به همین دلیل صدا و سیما پخش قهوه تلخ را برای شبکه های مختلف ممنوع کرده.


حال آنکه قهوه تلخ مدت ها پیش به خاطر به توافق نرسیدن با شبکه 3 بنا شد به همراه قلب یخی در شبکه خانگی پخش شود و دیدار با رهبر از سوی صدا و سیما بعد از قطعی شدن اوضاع قهوه تلخ بود.

ضمنا دیدار صداوسیما با رهبر به همراه کارگردانان و بازیگران و هنرمندان دیگری بود که با صدا و سیما کار میکردند وقتی مهران مدیری که هزینه بسیاری را برای کارش متحمل شده با مسئولان صدا و سیما به توافق نرسیده مسلما هیچ کدام از طرفین علاقه ای به حضور در این مراسم از سوی مهران مدیری نداشتند و مسلما این خبر هم حاصل دروغ پراکنی این عده است.


خارج از این بحث ها و اینکه مهران مدیری چه علایق سیاسی و مذهبی دارد ( که به خودش مربوطه ) حاصل دسترنج یک هنرمند که بدون هیچ سوء نیتی کارش را ساخته به مسائل دیگر ربطی پیدا نمیکند.


شاید اگر مهران مدیری هم مانند بعضی ها آثارش روز به روز افول میکرد مجبور میشد موهایش را رنگ کند و یکی از دو شایعه ای که این عده از روی غرض ورزی درست کردند الآن رنگ حقیقت داشت.


مهران مدیری که وقتی از سوی مجری برنامه در مورد خوانندگی اش سوال میشود خاطره ای از کنسرت اش  تعریف میکند :

بعد از اتمام کنسرت پیرزنی صدایم کرد و گت پسرم بیا جلو !

من هم جلو رفتم و گفتم بفرما مادرجان !


پیرزن گفت : همون فیلم می ساختی بهتر نبود ؟ . . . 



مسلما اگر مهران مدیری هم این حرف های این گروه که هر روز عوض میشود را قبول داشت مجموعه ساخته شده خود را بر میداشت و مثل تازه به دوران رسیده ها سریالش را تقدیم رسانه های این گروه و یا رسانه های حامی شان میکرد.








بیشتر در مورد قهوه تلخ :


فردا نیوز


عصر ایران 


تابناک


تابناک

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد ؛ نرم افزار یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:54

وقتی بی هویتی پیش بیاد سعی میشه که با سوء استفاده از اشخاص معروف مثل آقای مدیری هویت تازه به خود بدهند

بعد از نهم دی و روی گردانی مردم از عنصر مستنبدی مثل آقای موسوی (مستبد به علت رعایت نکردن قانون ) نیاز بود که نوعی پشتوانه برای خود بدست بیاورند . درواقع این خبر در راستای این موضوع است .

درواقع آنها با این خبر سعی میکنند که هنر مندان را نسبت به ملاقات با احمدی نژاد حساس کنند و نوعی ترس را برای آنها به وجود بیاورند که ممکن است با ملاقات وجهه مردمی خود را از دست بدهند .
غافل از این که در 9 دی مردم حرق آخر خود را زدند و تکلیف را مشخص کردند(ملاک تنها مردم هستند) و این گونه اقدامات کودکانه مانع از محاکمه جناب آقای موسوی و جناب آقای کروبی نخواهد شد (هرچند که نبایستی در شرایط فعلی این محاکمه انجام شود - و اتهام ارتکاب جرم این افراد مشمول زمان نخواهد شد ).


حمید توکلی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 21:20

من ادامه مطلب رو نخووندم ولی در مورد بندی که اشاره به عدم توافق با شبکه 3 داره، تصور بنده این بود که از ابتدا قرار بر پخش این فیلم در شبکه خانگی بوده، اتفاقا این حرکت مهران مدیری رو در مواجهه با فیلم هایی چون فرار از زندان و لاست میدونستم، و فکر میکنم نیاز به تولید یه فیلم پرمخاطب ایرانی بعد از پخش آن دو سریال و سریال های مشابه اش بود، بازاری است که ایجاد شده، باید استفاده کرد!
پیروز و پایدار باشی!

نه از ابتدا قرار به پخش در شبکه سه بود و حتی به سفارش شبکه سه ساخته شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد