KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعلام نتایج انتخابات سرویس دهنده و شورای نظارت - دور دوم


کل آرا: ۳۸


سرویس دهنده:

  1. رویا خدابخش - با 30 رای
  2. نفر دوم: عرفان پرویزی
  3. نفر سوم: امیر رباط
  4. نفر چهارم: سپهر سارجانی



شورای نظارت:

  1. سید مرتضی قاسم پور - با 23 رای
  2. حوریه جعفری - با 19 رای
  3. سید حسین هاشمی - با 18 رای
  4. نفر چهارم: هوداد مسلمی نژاد
  5. نفر پنجم: حمیده احمدی بزرگ
  6. نفر ششم: رضا خیاط
  7. نفر هفتم: روزبه کریمی


سایر نامزدهای محترم می توانند در صورت تمایل تعداد رای خود را از طریق ایمیل دریافت نمایند!


نظرات 25 + ارسال نظر
م ن شنبه 3 مهر 1389 ساعت 22:51

انتخاب خانم خدابخش را خیلی تبریک میگم!
با آرزوی موفقیت برای ایشان و همکلاسی

من هم تبریک می گم به رویا خدابخش!

امیدوارم خودش رو تقویت کنه برای ادامه راه چون قراره چندین بار کشته بشه! !

حمید توکلی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 22:52

تبریک به همگی، تبریگ به خانم خدابخش!

و شورای نظارتی که شده شورای سید ها!
دیگه کسی جرئت نمیکنه چیزی بگه بهشون!

ممنونم از هر 11 نفر همکلاسی ِ عزیزی که تو این مدت تبلیغات متعادل و دلپسندی داشتن و نهایتا نگاهشون به انتخاب دوستان بود!

متشکرم از شما خانم جعفری، به خاطر نظارت، شمارش و اعلام نتایج انتخابات دور دوم همکلاسی!

پیروز و پایدار باشید!

من هم به رویا خدابخش و دیگر دوستان تبریک عرض میکنم!

شورای سیدها:
سید مرتضی قاسم پور
سید حسین هاشمی
حوریه سادات جعفری


خواهش میکنم، وظیفه بود!

من هم از شما سپاسگزارم.

فاطمه رنگرز جدی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:04

به همه همکلاسی های منتخب تبریک میگم!

با آرزوی موفقیت!

ممنون از نظرت!

صمیمانه تبریک میگم.

امیدوارم امسال سال متفاوتی باشه و توسعه و تغییر و تحولاتی در راستای پیشرفت و بهبود کمی و کیفی وضع موجود داشته باشیم.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.

موفق باشید و سربلند.

ان شاالله همینطور خواهد بود!

ممنون از نظرتون!

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:07

از آقای قاسم پور و آقای توکلی (سرویس دهنده های پیشین) بخاطر زحماتشون سپاسگزاری می کنیم و بهشون خسته نباشید میگیم! !!

از 10 نفر کاندیدهای دیگه بخاطر حضور پربارشون و اهمیتی که به این جامعه کوچک دادند بسیار بسیار ممنونم!

رویا خدابخش شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:22

اوه! چه خوب!! خدا رحم کنه!!!

از همه کسانی که به من اعتماد کردند و تمامی کسانی که در انتخابات همکلاسی شرکت کردن تشکر میکنم و همه تلاشم رو میکنم که با کمک دوستان، محیط دوستانه و زیبای هملاسی رو دوستانه نگه داریم و هرچه زیباتر کنیم!

به دو مدیر قبلی و دوستان خوبم، آقایان قاسمپور و توکلی خسته نباشید میگم و امیدوارم تجربیاتشون رو که هیچ وقت ازم دریغ نکردن، باز هم در اختیارم قرار بدن!

و همینطور از دیگر کاندید ها که خوب میشناسمشون، و تیم مدیریتی سال گذشته که در کنارشون بودم، درخواست همکاری و همراهی میکنم!

فردا هم اولین پست بعد از انتخاباتم رو میزنم!!

مرسی!!

تبریک میگم رویا جان!

فائزه غلامی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:23

تبریک میگم به رویای عزیزم.
و تمامی کسانی که در شورای نظارت انتخاب شده اند.

رویا خدابخش شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:31

اسم شورای نظارت رو عوض کنیم دیگه!

شورای سید ها!!

تفنگ هاتون آمادست؟؟ نمیذارم نیازی بهشون پیدا کنید!! !

بهتون تبریک میگم!

sama.kzm/it/88 شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:34

تبریک می گم به خانم خدابخش و همچنین شورای سیدها![گل]

با آرزوی موفقیت...

سمانه یوسفی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:50

تبریک میگم رویا جون و اعضای محترم شورای نظارت
ممنون از همه دوستانی که برا یه انتخابات خوب دیگه تلاش کردن

سید حسین هاشمی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 23:56 http://blog.kntoosi.in

تبریک می گم به خانوم خدابخش و خسته نباشید به حمید توکلی و مرتضی قاسمپور عزیز

این شورا هم که دیگه فامیل بازی شد


ممنون از دوستان
و خسته نباشید به دوستانی که تلاش کردند برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی

از همین الان این اطمینان رو می دم که هر کمکی از دستم بر بیاد برای زجر کش کردن مقتول بالقوه ی بعدی، دریغ نمی کنم

سید محمد کلانتری یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 00:04

خجسته باد این پیروزی ..........
منم به خانم رویا خدابخش این پیروزیه مقتدرانه تبریک عرض می نمایَیَیَیَیَم(نقطه سر خط)
و همچنین شورای خودم ها !!! :دی
ولی یه چیزی ؛ اواسط امروز یهو به من وحی شد که در انتخابات شرکت کنم. خلاصه بعد از کلی کلنجار با فرشته وحیه، تصمیم گرفتم رای بدم. به خاطر همین درجا رفتم در خواست عضویت دادم. بعد از یه خورده وقت با پیگیری های همون فرشته وحیه ( که جا داره در اینجا از زحماتش تشکر کنم) با پیگیری هاش email دعوت نامه رو برام فرستاد. منم آب دستم بوود سری زمین گذاشتم که برم سری رای بدم .(چون اون موقع 5 دقیقه به 6 بود و خبری هم از تمدید نبود) این همه زحمت کشیدم ولی متاسفانه نتونستم رای بدم چون email فعال سازی account ام نیومد.:دی
حالا این همه داستان سرایی کردم که بگم هنوووووزززز email فعال سازی نیومدههههههه
چراااااااااااااااااااااااااااااااا؟!!!! :((((((((((
ببخشید اگه سرتونو درد اوردم

حمید توکلی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 00:21

محمد کلانتری عزیز!
ایمیل فعال سازی احتمالا در اسپم ها رفته!
پیروز و پایدار باشی!

حمیده احمدی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 00:30

رویا جون تبریک می گم

من از همین امشب کمر بستم به زجر کش کردن مقتول بالقوه

3pehr یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 00:34

ایول منم تبریک میگم به همگی و بخصوص رویا خانم خدابخش بخاطر موفقیت در انتخابات
و آرزوی موفقیت دارم برای همکلاسی و دلسوزانی که بخاطرش زحمات زیادی را متحمل میشوند و باشد که با اعتمادمان، ایشان را در این مسیر دشوار یاری کنیم.

روزبه ناعمه یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 07:48

تبریک میگم به خانم رویا خدابخش و تبریک به جامعه همکلاسی برای پش قدم شدن در اعطای مدیریت به یک بانوی شایسته

محمد رودسرابی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 08:12

هورا
منم تبریک می گم
امیدوارم با همیاری و همفکری تمام دوستان این جمع دوستانه روز به روز پر رونق تر و با صفا تر شه

محمدحسین باقری یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 09:49

اولین سرویس دهنده خانم با اقتدار هرچه تمام تر انتخاب شدند

سید مرتضی قاسم پور یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 10:15 http://blog.kntoosi.net

تبریک تبریک

البته نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود

خانم خدابخش براتون آرزوی موفقیت می کنم و انتخاب شدنتون رو تسلیت عرض می کنم چون قراره کشته شید!

ما که نتونستیم ولی امیدوارم شما این وبلاگ رو آدمش کنید!

شورای سید ها! خبرگان همکلاسی شاید!

سمانه یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 11:56

تبریک میگم...اول به رویای غزیز و بعد به تیم شورای نظارت.
امیدوارم بتونن به خوبی با مسئولیت هاشون کنار بیان و براشون آرزوی موفقیت میکنم


درود بر همکلاسی همیشه پایدار...

سید محمد کلانتری یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 13:47

ممنون حمید عزیز
ولی چرا اونجا !

عباس احمدی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 13:49

تبریک به همه عزیزان منتخب

انشا الله که در کنار درس و بحث ها به همکلاسی هم سر بزنید

نیره جعفری یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 19:18 http://www.hajmesabz.blogsky.com

به همکلاسی های منتخب تـــــــــــبریک میگم مخصوصا رویا خـــــــــدا بــــــــــخش!

sadegh abbasi یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:44

wwwwwwwwwwwaaaaaiii.. yade ghadim oftadam ke entekhabat mizashtim vase anjomanha...
kheili khoob boood.............

arezooye movafaghiat baraye roya va baghieye bacheha

ba arezeye tofighe rooz afzoon

3pehr دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 20:43

ای قربون اون توفیق روز افزونت
میخوامت داش صادق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد