KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بحران پوچ!

باری دیگر بر آن بود تا با ایجاد جنجالی نوین پدید آورد بحرانی و ادامه‌ی حیاتی که تنها بدان وابسته است و بس٬ ولی ای دریغ که دیگر این شیوه‌اش بس نخ‌نما شده و دیگر هیچ جذابیت و قابلیت توجهی در بر نداشته و با هوشیاری کامل جهانیان٬ که صحنه را ترک گفته و همچنان دستان خود را باز گذاردند در برابر ملتی که عکس العمل واقعی خویش را در قبال ۱۱ سپتامبر با افروختن شمع‌هایی به یاد قربانیانش نشان دادند از یاد مبرده و دیگر بدین شیوه‌های کهنه هیچ توجهی نکردند تا او بماند و صندلی‌های پر از خالی مللی که او را به رسمیت نشناخته و حتی دیگر در تهران از برایش امنیتی نمانده و از سوی هم قطارانی چون باهنر و توکلی تهدید به عدم کفایت شده٬ تا در بدو ورود او بماند و بی بحرانی ز حیات و عدم کفایتی ز مسئولیت و دیگر هیچ...!

نظرات 10 + ارسال نظر
mohammad شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:49 http://next.blogsky.com/1388/11/03/post-135/

salam
man baraye weblog va site "logo" agha (rahbar) dorost kardam
baraye daryaft cod ye sari be ma bezan

من نمی‌دانم تکلیف اینگونه نظرهای به گونه‌ای تبلیغی چیست؟!
هر روز افزون گشته و از طرفی به گمانم بنابر احترام به مخاطبین نباید آن‌ها را حذف نموده و شاید مورد استفاده‌ی دوستان واقع شود٬ و شامل توهینی نیز نبوده و به گمانم تضادی با قوانین فعلی همکلاسی ندارد٬ از طرفی نیز شاید کمی نا مربوطیشان ملال آور بوده و از حوصله خارج گردد٬ خوشحال می‌شوم تا در صورت لزوم قانون یا پیشنهادهایی در این موارد از سوی دوستان و مدیران محترم همکلاسی طرح گردد تا عکس العمل مناسب‌تری در این خصوص صورت پذیرد.

hadi شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:51 http://hadisoftware.com/

salam vebloge jaleb va poor mohtavaie dari man taze ye sait tarehi kardam be sorat azmayeshi age dostdashti ye sar be ma bezan va ye nazar bede khoshhal misahm mersi bye.
www.hadisoftware.com

نیلوفر زارع شنبه 3 مهر 1389 ساعت 17:00

http://www.rahesabz.net/story/24089/
علاقه عجیبی به کپی کردن داری؟
هرچی متن از تو دیدیم در این مدت همگی از جرس بود.موفق باشی

سپاس از دقت نظر شما٬ ولی محتوای نوشتار بنده به گمانم اگر اندک دقتی می‌فرمودید دارای تفاوت‌های بسیاری با این نوشتار بوده است٬ شاید جز کاریکاتور آن که کاری است از هادی حیدری که از سایت او برداشتم و در انتهای آن نیز درج شده است٬ اما مشابهت دیگری در موارد واکنش مردم ایران در زمان وقوع آن حادثه٬ تهدیدهای دیگر اصولگرایان و ... را در این نوشتار نمی‌بینم٬ و شاید تنها محتوای کلی و خصوصا کاریکاتور آن است که شباهتی بوجود آورده و بس!
در خصوص دیگر نوشتارها هم اگر برگرفته از جایی است منبع به احتمال ذکر شده٬ و جدا از همه‌ی این مسائل مهم بیان حقایق روزگار است٬ حال چه به بیان بنده و چه به دیگر بیان‌های نزدیک به بنده٬ به گمانم مهم بیان این حقایق است و بس٬ به امید روشنگری افزون...
باری دیگر سپاس از دقت نظر و توجه شما

MyTheme شنبه 3 مهر 1389 ساعت 17:12 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

amin شنبه 3 مهر 1389 ساعت 22:56 http://lidooma.blogsky.com

سلام دوست عزیز
احساس غرور و شادمانی می کنم وقتی هم اندیشانم رو تو وبلاگ های بی شمار می بینم ویلاگتون خوبه
به کلبه درویشی منم سر بزنین
موفق باشین
یاعلی

حمید توکلی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 08:21

پویا جان!

در مورد نظرات تبلیغاتی قانون داریم:

الف - ۴ ) اعضا موظف اند نظرات تبلیغاتی ِ نامربوط به متن را حذف نمایند.

پیروز و پایدار باشی!

ممنون از یادآوری این قانون٬ ولی به گمانم از این قانون تعابیر گوناگونی می‌توان داشت٬ و ارتباطش را می‌توان به تعابیر گوناگون مشخص نمود٬ علاوه بر آنکه اصل احترام به مخاطبین٬ حال از هر نوع را نیز باید به گمانم در نظر گرفت٬ و دیگر نکات ذکر رفته در فوق٬ که در نهایت به گمانم همگی این موارد در قبال برخورد با اینگونه نظرها ابهام‌هایی را پدید می‌آورد!

امیر کبیر یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 13:55

رویدادهای دوران امیرکبیر و زمانه‌ای که او در آن زیست و رشد کرد و به مقامات عالی کشوری رسید، تقریباً به صورت کلی برای همگان و دست کم آنان که با تاریخ معاصر ایران آشنایی دارند، روشن است. امیرکبیر از طبقه‌ای محروم در جامعه برآمده و با پشتکار و استفاده از کمترین امکانات توانست از استعدادهای خدادادی خود بهره کافی ببرد و در برهه‌ای از تاریخ که اشراف بر سرمایه‌های مادی و معنوی این سرزمین مسلط بودند و آنها را به یغما می‌بردند، بر مسند وزارت و صدارت بنشیند و کارهایی را شروع کند که بعدها موجد تحولات بزرگ در کشور شود.

دو ویژگی مهم امیرکبیر؛ دوراندیشی در تصمیمات و ناسازگاری با اشرافیت بود. او مستظهر به پشتیبانی هیچ نیروی خارجی و هیچ یک از اشراف و شاهک‌های داخلی نبود و بر اساس برداشت‌های خود از نیازهای کشور و شناسایی نقاط ضعف، دست به کار شد، برنامه‌هایی را برای پیشرفت و آبادانی ایران ارائه کرد و به اجرا درآورد. یکی از مهمترین اقدامات آن مرد بزرگ این بود که بار سنگین سوء استفاده‌های اشراف و شاهزادگان را از بیت‌المال برداشت و نظام مالیات و هزینه را تنظیم کرد. همین موجب شد تا طبقه اشراف از او کینه به دل گرفته و از راه‌های مختلف او را تحت فشار و توطئه قرار دهند. امیرکبیر هیچ‌گاه خود در زمره اشراف قرار نگرفت و مورد علاقه و احترام مردم عامی بود. او به هیچ یک از خویشان و نزدیکان و کارگزاران خود اجازه نداد تا در تصمیماتش دخالت کنند و بخواهند هر کاری را به هر قیمتی و با سوء استفاده از نام و عنوان او پیش ببرند. مهم‌تر از همه آنکه او بر اشتباهات خود واقف بود و در اصلاح امور، منفعت عمومی را مد نظر داشت. امیرکبیر در ماجرای فتنه باب بر اساس فتوای مراجع قاطعانه عمل کرد و سکوت و مماشات را جایز ندانست زیرا به خوبی می‌دانست که آن فتنه از برساخته‌های پیر استعمار است برای ممانعت از پیشرفت ایران زیر لوای اسلام.

امیرکبیر بزرگ مردی است در تاریخ معاصر ایران که مدرنیته را به ایران آورد و در رسای آن بسیار از فرهنگ‌های مدرن کمک گرفت٬ و در پی تعامل بسیار با آنان بود٬ او هرگز سیاست تنش را در پی نداشت و به گمانم در مقیاس‌های بسیار قابل قیاس با بسیاری از سیاست‌مداران کنونی نبوده و نخواهد بود...
روانش شاد باد...

کارلا برونی» مومن شد یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 14:11



گفت: احمدی نژاد گفته یک ریختن آبروی مومن جایز نیست و رسانه[ایرانی] نمی‌تواند به زن یک رئیس‌جمهور اروپایی نسبتی بدهد؟

گفتم: خب ما هم موافقیم اما مگه کسی به کسی نسبت ناروا داده؟

گفت: روزنامه کیهان به کارلا برونی همسر سارکوزی گفته فاسد

گفتم: خب این که حرف کیهان نیست حرف همه هست! تازه این حرف به نقل از رسانه های خارجی گفته شده چون خود اونها تصاویر و اطلاعات موجود در خصوص همسر سارکوزی رو منتشر کردند و از روابط پنهانیش پرده برداشتند کیهان که اونجا نفوذی نداره!

گفت: اما احمدی نژاد همه رسانه خارجی و داخلی رو ول کرده گیر داده به کیهان

گفتم: یکی تو استادیوم بوده داشته فوتبال نگاه می کرده هی می گفته عجیبه واقعاً عجیبه. می گن چی عجیبه؟ می گه: 100 هزار تماشاچی 22 تا بازیکن 3 تا داور . می گن خوب چیش عجیبه؟ می گه هیچی این گنجشکه همه رو ول کرده خرابکاری کرده رو سر من!!!

گفت همه را ول کن منافع ملی در میان است که چگونه به بازی گرفته و ای دریغ که دیگر اندک توجهی هم دیگر نمی‌شودش!

پویا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 14:18

این همه رو ول کردی خرابکاری میکنی رو سر رئیس جمهور

عجب...!

قضیه این نیست که تو فکر می کنی دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 09:09

مثال دیگر در این خصوص، مسأله‌ى سیاست خارجى جمهورى اسلامى و موضع محکم و ضد استکبارى نظام و مسؤولان سیاست خارجى در مقابل زورگوییهاى امریکاست. مردم، شعار «مرگ بر امریکا» را هرگز از زبان نینداخته‌اند؛ ولى در طول این چند سال، یک عده به اصطلاح عقلا و مصلحت‌اندیشها، همیشه مصلحت‌اندیشانه و به اصطلاح عاقلانه، مردم و مسؤولان نظام و رهبر عظیم‌الشّأن فقیدمان را نصیحت مى‌کردند که شما چرا بى‌خود با امریکا - که در دنیا قدرتى است - رزم‌آورى و مبارزه مى‌کنید؟! چرا خود را با غول وحشتناکى به جنگ مى‌اندازید؟! این هم از همان جاهایى است که مردم ماهیت آن را فهمیده‌اند؛ اما بعضى از خواص نفهمیدند! آنها خیال مى‌کردند که جمهورى اسلامى بدون هیچ علت و دلیلى، اقدام به ایجاد دشمنى با غول پر قدرتى در سطح جهان کرده است؛ در حالى که قضیه این نبود.

خوشحال می‌شویم تا حقیقت واقعه را از قول شما بدانیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد