KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رویای بنفش

چرا به رویا خدابخش رای می‌دهیم؟

http://up.iranblog.com/Files/19a4c85745554399af1c.jpg

روزهای اولی که وارد دانشگاه شده بودم با یکی از دوستانم قرار شد در یکی از جلسات اندیشگاه (که آن موقع متن دعوت به جلسه را در همکلاسی خوانده بودیم) شرکت کنیم.

جلسه شروع شد و همینطور که در حال گوش دادن به صحبت‌های دیگر دوستان بودیم ناگهان دختری کنارمان نشست و یکباره رو کرد به من و گفت :

-سلام ، تو کی هستی؟ :دی

*: حوریه جعفری. تو کی هستی؟

-: رویا!

این دقیقا اولین مکالمه من و رویا خدابخش بود!



بعد از آن روز شاید خیلی فرصت نمی شد که با رویا هم صحبت باشم ولی هیچوقت با او احساس غریبگی نکرده ام. همیشه رفتارش صمیمی و مهربانانه (درست مثل دوستی که سال ها میشناسمش) است! و این یکی از فاکتورهایی است که نظر من را به سمت رویا خدابخش می کشاند.


اوایل که تازه عضو همکلاسی بودم رویا همیشه پای ثابت خوانندگان متن هایم بود. البته نه اینکه صرفا متون من را بخواند. پای ثابت همکلاسی بود! با نظرای بجا و تشویق کننده همیشه ذوق آدم را برای ادامه دادن در همکلاسی چند برابر می کرد. گاهی حتی وقتی متنی منتشر می کردم مداوم پنل نظرات را ریفرش می کردم و منتظر نظر رویا در مورد متنم بودم!




بعد از آن من هم وارد تیم مدیریتی همکلاسی شدم (آن زمان که آقای توکلی مدیر بودند). تیمی که رویا خدابخش هم یکی از اعضای آن بود. همیشه شاهد این بودم که چطور همکلاسی را زیر نظر داشت و چقدر به تغییراتی که قرار بود انجام شود اهمیت می داد. اگر اشتباه نکرده باشم در همه ی تغییرات همکلاسی اعم از تغییر قالب، تغییر هدر، ویرایش یا تغییر قوانین ، تغییرات سرویس دهنده و... صاحب نظر بوده و هست!


رویا از ابتدای خلق همکلاسی تا هم اکنون همیشه در کنارش بوده. بیشتر اوقات که با هم، هم صحبت بوده ایم یکی از موضوعات مورد بحثمان همکلاسی بوده. یادم هست در یکی از صحبت های اخیرمان میگفت: همکلاسی همیشه مثل خونه خودمون بوده. آدم توش احساس راحتی میکنه. اما چند وقتی هست که وقتی می خوای وارد هکلاسی بشی باید انگار لباس مهمونی بپوشی.() باید اون راحتی رو برگردونیم بهش!


کارهای قابل توجهی که رویا خدابخش برای همکلاسی انجام داده(اونهایی که من میدونم البته): حضور در تیم مدیرتی آقای توکلی ، حضور در تیم مدیریتی آقای قاسم پور ، منتخب شورای نظارت دوره اول، طراحی قالب نظرات با تمامی ِشکلک های بلاگ اسکای که برای اولین بار در همکلاسی قرار گرفت، ساخت قالب برای همکلاسی به مناسبت روز مهندسی، ساخت مدال همکلاسی و....


تصمیم من برای انتخاب رویا خدابخش صرفا یک تصمیم احساسی(با توجه به اینکه یکی از دوستان خوبم و مهم تر از آن یک دختر است! ) نیست! رویا یکی از همراهان همیشگی همکلاسی (جایی که من دوستش می دارم!) است. با شناختی که دارم از او می دانم مراقب این جامعه کوچک و دوست داشتنی ما خواهد بود. و مهتر از آن می دانم که چه انتخاب بشود چه نه باز هم همان رویای بنفش همکلاسی خواهد ماند. به همان میزان صمیمی ، به همان اندازه مهربان!


نظرات 11 + ارسال نظر
حمید توکلی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 17:21

ممنون که به موضوع انتخابات می پردازید!
پیروز و پایدار باشید!

خواهش میکنم!

ممنون از نظرتون!

پاینده باشید.

مهرداد دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 19:16

چون دختره ؟!

عه! این همه توضیح دادما! !

فاطمه/صنایع دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 19:30

می دونم خیلی بی ربط با موضوعه و از خانم حوریه جعفری هم خیلی عذر می خوام یه سوال داشتم میشه آدرس دقیق دانشکده هوا فضا رو بهم بدین ؟ممنون میشم

خواهش میکنم!
موفق باشید.

حمید توکلی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 20:23 http://kntoosi.in/1387/06/19/post-5650/

آدرس ساختمان مرکزی و دانشکده های دانشگاه صنعتی خواجه نصیر:
http://kntoosi.in/1387/06/19/post-5650

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 20:57

قیافه شوووو

فاطمه/صنایع دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 21:59

خیلی ممنون آقای توکلی

3pehr دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 23:19

منم تو اندیشگاه بودم این نشد دلیل رای ...(شوخی)
اصلا بقول حمید ممنون که به موضوع انتخابات می پردازید! بپردازید بپردازید



ولی من شما رو اون روز یادم نیست!

چشم!

رویا خدابخش دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 23:51

چه متن خوشگلی بود! !!!!

باید حضوری احساسم رو ابراز کنم بعدا!!

خواهش میکنم قابلی نداشت!

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 05:35 http://www.kntoosi.in

گمان می کنم این همان متنی بود که وعده اش را در متن پاسخ به ده سوال حمید توکلی داده بودید
___________
۲. دلایل شما برای انتخاب نامزد مورد نظرتان چیست؟
پاسخ:در متنی مجزا پاسخ خواهم داد.
___________

شخصا ترجیح می دهم و به دوستان پیشنهاد می کنم که "به علت توانایی بالای مدیریتی یک نفر، او را به مدیریت همکلاسی برگزینید"

چه رویا خدابخش، چه شخص دیگر :دی

دقیقا بعلت توانایی های مدیریتی به رویا خدابخش رای میدم! (در متن هم ذکر کرده ام)

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 05:52 http://www.kntoosi.in

متنتان را متنی در راستای ابراز صمیمیت تان ارزیابی کردم
و با اشاره بر اهمیت همکلاسی برای رویا خدابخش گرامی

و البته خودشان هم در متنشان تاکید بر این اصول داشتند
اما هیچ کجا این اطمینان را ندادند که اگر در مسائلی، صحبت از صمیمیت گذشت مانند بحران فیلترینگ، توانایی مدیریت بحران را دارند یا خیر

صمیمیت و دلسوزی ایشان را بسیار می ستایم
و در لایق بودن ایشان در مقام یوزر ادمین و شکی نیست
اما تا کنون مطلبی در باره ی قدرت مدیریتی خانوم خدابخش نوشته نشده
و همینطور که شما خودتان هم در پاسخ به سوال چهار اشاره کردید، این موضوعی شخصا موجب نگرانی بنده در جایگاه مدیریت شده
___________
۴. انتقاد شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟
به نظر من بد نیست در یه زمینه هایی رویا اقتدارش رو بالاتر ببره و یه کم محکم تر برخورد کنه
___________
( البته بعنوان کسی که قصد داره عضو شورای نظارت بر سرویس دهنده باشه از این موضوع استقبال می کنم که در صورت انتخاب، بعدا بی کار نباشیم :دی )

در پایان اشاره می کنم حتی در شرایط برابر از لحاظ مدیریتی، ترجیح می دهم این تابوی(چیزی شبیه رسمی که غیر از آن در ذهن پذیرفته نیست) وردی ِ 86 ئی امسال شکسته شود.
_________
پ ن: با اینکه نوشته بودید انتخابتان احساسی و با تاثیر روابط دوستانه نیست، شخصا این متن را احساسی و با تکیه بر دوستی قبلی دیدم
البته این یک بررسی شخصی بود و همچنین دلیلی بر انتخاب اشتباه نیست :دی

پ ن 2: پیروز انتخابات هر که باشد، قطعا مثل همه ی دوستان همانگونه که در مشکلات پشت سر گذاشته شده در کنار سرویس دهنده بودیم، سرویس دهنده ی بعدی را تنها نخواهیم گذاشت
______
ممنون که به موضوع انتخابات می پردازید! :دی

برداشتون اشتباه هست!

اگر از روابط من و رویا خدابخش و دیگر همکلاسی هایم آگاه باشید خواهید دانست که(با تمام ارادتی که به رویا خدابخش دارم) رویا دوست صمیمی من نیست! انکار نمی کنم که رویا را دوست دارم اما در نوشتن این متن (و ایضا انتخاب رویا خدابخش) از منطقم کمک گرفته ام نه احساساتم!

اجازه دهیم اعتقاد و نظرم را در مورد سرویس دهنده همکلاسی اینطور توضیح دهم:

بنظرم کار سرویس دهنده چیزی جدا از مدیریت (به معنای عرف) است. درواقع طوری خدمت است تا مدیریت.

کارهای سرویس دهنده: اعمال قوانین (کاری که شاهد انجامش توسط خدابخش در زمان ادمین بودن بوده ام) ، انجام فعالیت هایی برای پیشرفت همکلاسی (مثل همین ایجاد شکلک های بخش نظردهی و یا طراحی قالب برای بزرگداشت هفته مهندسی)

در مورد بحران فیلترینگ که ذکر کرده اید: پیگیری فیلترینگ بنظرم کار منحصر بفرد و معما گونه ای نیست (هر چند نیاز به زمان و مهارت دارد)! راه و روشی دارد که خوشبختانه بخاطر حضور خدابخش در تیم سرویس دهندگی در زمان فیلترینگ و مطلع بودن از روند پیگیری و چگونگی مواجهه با آن یک ویژگی مثبت برایش حساب می شود.

در مورد صمیمیت: صمیمیت را اتفاقا یکی از فاکتورهای مهم برای سرویس دهنده همکلاسی میدانم! کسی در همکلاسی دیگری را مجبور به انجام کاری نمی کند. همه کارهای انجام شده در این وبلاگ اعم از طراحی هدر ، کنترل امنیت، عضویت و .... فقط و فقط بخاطر همین صمیمیتی موجود بین بچه ها با سرویس دهنده بوده است. همین صمیمیت باعث کشش دیگران برای عضویت در همکلاسی می شود. (مصداق بارزش ارتباط جناب توکلی با دیگران)

انتقادم از رویا یک انتقاد صرفا مدیریتی نیست. سرویس دهنده یا هر روحیه ای که باشد "موظف" به اعمال قوانین و برخورد با متخلف است. نوع برخورد با متخلفین هم بطور واضح در قوانین ذکر شده است!
انتقاد من به رویا خدابخش ِ نویسنده است نه رویا خدابخشِِ سرویس دهنده! این نویسندگان همکلاسی اند که باید نشان دهند که قاطع اند در اجرای قوانین...

همیشه سعی میکنم که فراموش کنم شخص مورد نظرم ورودی چه سالی است. دوست ندارم همکلاسی هایم را دسته بندی کنم. بنظرم همه اعضای همکلاسی با هم برابرند! همه افرادی که عضو همکلاسی هستند حقی برابر دارند با هم ، فرقی ندارد ورودی چه سالی هستند!

بله هر کسی که سرویس دهنده شود همراهش خواهیم بود!

بسیار ممنون از نظر خوبتون!

پایدار باشید.

رویا خدابخش سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 22:50

آقای هاشمی، انتقادتون خیلی ملایم بود! انتظار کتک کاری بیشتری داشتم ها!!

حرفتون بسیار به جا بود! راستش خودمم یه کمی ناراحت شدم که کسی وقت هایی رو یادش نبود که در نظرات برخی پست های پر بحث و پر انتقاد و گاه به دور از صمیمیت، من هم با جدیت شما دوستان رو همراهی میکردم و مشارکت قدم به قدم داشتم!

شاید اونقدر پررنگ نبوده حضورم توی همون شلوغی ها، ولی بوده هرچند کمرنگ!

از مشکلات شانه خالی نمی کنم و تواناییش رو در خودم می بینم همانطور که دیگر اعضاء رو پشت سرویس دهنده آینده همکلاسی می بینم، ولی حق میدم این توانایی رو کس دیگه ای در من ندیده باشه چون جاهای زیادی مدیر نبودم، جز انجمن فیلم و نمایش پیش از پیوستنش به کانون تئاتر دانشگاه!!

مرسی خیلی خوب بود بازم ازین لطف ها کنید!! !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد