KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این یک قلم کار دشمن است

خب ما داریم مى‌بینیم اوضاع و احوال را و از بطون کار آشنا هستیم؛ خیلى تلاش دارد میشود؛ تلاش مؤمنانه و مخلصانه؛ انسان این را مشاهده میکند. پیشرفتهائى هم که مشاهده میشود - هى گفته میشود: پیشرفتهاى کشور، پیشرفتهاى کشور - اینها همین طور با نشستن کنج خانه و بیکارى مسئولین که به دست نمى‌آید؛ با تلاش مسئولین اینها به دست مى‌آید. تلاش دارد میشود؛ انصافاً تلاش میشود. دشمن میخواهد این حالت را از بین ببرد. دشمن میخواهد این حالت اعتماد مردم به مسئولین نظام را سست کند تا مردم احساس کنند نمیشود به دولتشان اعتماد کنند؛ به قوه‌ى قضائیه‌شان، به مجلس‌شان نمیشود اعتماد بکنند؛ اینها را در چشم مردم خراب کنند. این خطاست. این یک قلم کار دشمن است که این را باید فهمید. نباید با دشمن همصدا شد، نباید جدول دشمن را پر کرد، پازل دشمن را تکمیل کرد، صداى دشمن را در داخل بازتاب داد؛ اینها را باید مراقبت کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین باقری یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 13:55

امان از هم وطن و هم دین بدتر از دشمن . . .

الامان

نفیسه یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 21:19

منبع :khamenei.ir
اینطوری خوبه،شما مطلب بذارید ماهم منبع...اینطوری متنتون تو «ادامه مطلب»هم نمیره

از نظرات تون در جاهی مختلف استفاده کردم
ممنون

جواد ارجمند_mba یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 22:58

چرا پیام من حذف کردی برادر بسیجیییی
من که چیزی نگفتم
چرا اینجا من سانسور می کنیییی آخههه
من فقط گفتم:
گفتم کار کار انگلیس هاست
"دایی جان ناپلئون"

المتشکر اخوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد