KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پاسخ به 10 سوال آقای توکلی درباره عرفان پرویزی




1- نام نامزد مورد نظر جهت سرویس دهندگی :


عرفان پرویزی


2- دلایل شما برای انتخاب نامزد مورد نظرتان چیست؟


مدیر رسانه ای به نظر من باید دو خصوصیت را حتماً داشته باشد. یکی اینکه دانش و مدیریت حرفه ای داشته باشد و دیگر اینکه مقوله ارتباطات را بشناسد و مهارت‏های ارتباطی هم داشته باشد. یعنی هنر ارتباط‏گیری داشته باشد. چون مقوله تولیدی در حرفه او، یک تولید برای غذای روح و روان است و نه برای جسم. لذا محصولاتی را که تولید می‌کند، از حساسیت خاصی برخوردار است و این حساسیت برمی‌گردد به حساسیت‌هایی که افکار عمومی دارد.
امروزه افکار عمومی یکی از مهمترین و پیچیده ترین مقولات به شمار می رود. پس، مدیر رسانه‌ای باید بتواند دو چیز را در افکار عمومی خوب تشخیص دهد. یکی موقعیت افکار عمومی را خوب تشخیص بدهد، یعنی آنچه افکار عمومی "هست" را بفهمد و بشناسد و یکی آمال و آرزو و ایده‌ال و نقطه مطلوب مردم و مخاطبینش را بشناسد. به عبارت دیگر هست را بداند و باید را هم بشناسدو بداند ایده ال مخاطب چیست؟
مدیر رسانه‌ای نباید تمرکزگرا باشد، بلکه باید سیستم مدیریتی او تفویضی باشد و مشارکتی عمل کند که به نظر عرفان پرویزی دارای چنین توانایی هست .


3- انتظار شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟


ذائقه مخاطبان تغییر را می طلبد و در این راستا باید مدیران همکلاسی به عنوان یک رسانه گروهی دانشجویی تغییراتی در روند پیشرفت همکلاسی داشته باشند !!


4- انتقاد شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟


در زمینه توانایی برای مدیریت همکلاسی فعلا نقطه ضعفی برای انتقاد با شناختی که از ایشان دارم ، نیست اما همیشه املای نانوشته غلط نداره ....


5- کدام ویژگی برای سرویس دهنده ی همکلاسی، مهمتر از سایر ویژگی هاست؟



"هارولد لاسول" در بیان کارکردهای رسانه‌ها معتقد است که رسانه‌های جمعی باید به حراست از محیط، همبستگی بین اجزای گوناگون جامعه در پاسخ به نیازهای محیطی، انتقال میراث فرهنگی از نسلی به نسل دیگر، کمک کد. "مرتن" و "لازارسفلد" به عنوان پیشگامان پژوهش در باب وسایل ارتباط جمعی، رسانه‌ها را دارای نقش‌هایی از این قبیل می‌دانند: وظیفه اخلاقی(حمایت از هنجارهای اجتماعی)، امکان اعطای پایگاه اجتماعی به اشخاص و گروه‌ها (آشکار نمودن یا ارتقای پایگاه‌های آنها از طریق معروفیت دادن به آنان) و هم‌چنین برخی کارکردهای نامطلوب (معتمدنژاد، 1375، ص29).


ویژگی مهم یک سرویس دهنده فراهم نمودن محیطی برای بیان آزاد اندیشه و عقاید و صبر برای تحمل نظرات مخالف که همه اینها با صبر و احترام متقابل میسر خواهد شد .


6- آیا نامزد مورد نظرتان را یکی از نویسنده های خوب همکلاسی می دانید؟


دید ژورنالیستی ایشان ونگاه منتقدانه و احترام به تفکرات مقبل بهترین ویژگی هایی است که عرفان را به عنوان یک نویسنده خوب معرفی می کند .


7- کدام افراد را برای تیم مدیریتی ِ نامزد مورد نظرتان پیشنهاد می کنید؟


هر شخص برای اجرای کال خواسته های خود با شناخت شخصی از افراد اقدام به انتخاب تیم مدیریتی می کنه و خود شخص در قبال انتخاب و عملکرد آنها پاسخگو خواهد بود با شناختی که از عرفان دارم بدون شک تیم مدیریتی لایقی را انتخاب خواهد کرد .


8-اگر ایشان نامزد نمی شدند، از بین سه نامزد باقیمانده به چه کسی رای می دادید، چرا؟


خوشحالم که عرفان پرویزی هست تا بهش رای بدم اما در صورت اینکه ایشان اعلام آمادگی نمی کردند در بین 3نفر باقی مانده احتمالا به امیر رباط رای می دادم ...


9- رای دادن به کدام نامزد یا نامزدها را اشتباه می دانید؟ چرا؟


همه دوستان ویژگی های خوبی دارند ....


10- نامزدهای مورد نظرتان برای شورای نظارت چه کسانی هستند؟


ترجیح می دم پاسخ ندم ....





نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 15:37

ممنون از پاسخ های خوبت!
پیروز و پایدار باشی!

خواهش می کنم دوست عزیز !
شما نیز پیروز و پایدار باشید !

پرویزی IT شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 18:51 http://sedayerasa.ir

ممنونم از تو الیار عزیز ، پاسخ هایت و نوع ادبیاتت بسیار به مشی و نظرات من نزدیک بود . از اینکه همراهان من در انتخابات تا این درجه از بلوغ و آگاهی رسیده اند به خودم می بالم . از ابتدا هم آنچه برایم مهم بود کیفیت آرایی بود که به دست می آوردم نه کمیت آن و فکر می کنم نتیجه ی مطلوبی گرفته ام، چرا که دوستان عزیزی مثل تو لطف خود را در حق من نشان داده اند .

در مقابل نظر لطف شما حرفی برای گفتن ندارم ...

m یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 00:30

raye ma erfan

شهامت شرط اول حضور در عرصه است همکلاسی نا آشنای من !
یکی از قوانین همکلاسی نظر دادن با مشخصات کامل است !!!!!

مهرداد یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 19:04

من همون بالاییم!
آخه جایی بودم که فارسی نداشت دیگه ضایع بود فینگیلیش بنویسم!!!!!

---
رای ما عرفان

سید حسین هاشمی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 23:26

ممنون از الیار عزیز
نظر شما به نظر بنده نزدیکتر ست :دی

به امید انتخاب بهترین گزینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد